|

امیر تتلو سیگار را ترک کرد و تمام سیگار هایش را سوزاند!

ویدیو ترک کردن سیگار امیر تتلو و سوزاندن همه ی سیگار هایش در شومینه

لینک کوتاه کپی شد
1

امیر تتلو خواننده مطرح و پر طرفدار ایرانی است. پیج جدید امیر تتلو کمتر از 2 ماه است که ساخته شده و در حال حاضر 1 میلیون فالوور دارد. امیر تتلو ویدیویی در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرد و در کپشن این ویدیو نوشت:

واقعا بزرگترین دشمن ورزش و سلامتی سیگاره !! بدون شک !! منو امیر دیوا و سامی تتو آرتیستمون امروز سیگار رو ترک کردیم !!! درسته خیلیا ممکنه به خاطر من و عکسام باسیگار و آهنگام سیگاری شده بودن ولی حالا همه ی اونا باید به خاطر من سیگارو بذارن کنار !!! #نه_به_سیگار !! #هرکی_سیگاربکشه_بامانیست !! ۷۸

مادر و خواهر امیر تتلو کیستند؟

فریده واثق مادر امیر تتلو است که علاوه بر امیر تتلو دارای ۲ فرزند دختر دیگر به نام‌های نسیم و نغمه است. فریده واثق همسرش را در سالهای دور از دست داده است و به تنهایی برای فرزندانش نقش پدر و مادر را ایفا کرد.

tataloosportoriginal_1620757242

در حال حاضر نسیم یکی از دخترانش در زمینه بدنسازی و خوانندگی فعالیت دارد و دختر دیگرش نغمه در رشته عکاسی و هنرهای تجسمی به صورت حرفه ای حضور دارد.

tataloosportoriginal_1621259815

رمزگشایی از خالکوبی های امیر تتلو

امیر تتو پیش تر نیز خالکوبی جنجالی داشت که بسیاری به دنبال رمز و راز های این خالکوبی ها بودند. تتلو چندی پیش تمام صورت و حتی دماغ و لب خودش را تتو کرد و بعد به سراغ گوش رفت.

خالکوبی تتو روی گوشش ویژگی جالبی داشت. تتلو در خالکوبی روی گوش خود همه نسبت فیبوناتچی رعایت کره بود.

tataloosportoriginal_1621261076

لاک زدن ناخن؛ مد جدید امیر تتلو

امیر تتلو که به خالکوبی های زیاد و عجیب مشهور بود مد تازه ای هم دارد و آن هم «لاک زدن». امیر تتلو انواع و اقسام لاک ها را روی ناخن خود میزند و از آنها عکس و ویدئو می گیرد. نکته جالب اینکه تتلو حتی برای لاک زدن هم مانند کارهای دیگرش فسلفه ارائه می کند که در این گزارش به آن می پردازیم.

amirtataloo.store_2545497569047283737_45418447419

تتلو در ویدئوی دیگری لاک ها را روی بدنش نشان می دهد و در توضیح لاک هایش در این ویدئو می گوید: « انگشتای پا که ساختمونها روشن هم باید ترمیم شه و ساختمون ها رونوک انگشت بیان. صورتیه رو با بازوی صورتی ست کردم . خاکستری هه رو هم با رنگ یک قلبو یک کلید. البته دیزاین کلا تو جلسه ی بعد که عمو خشی بیاد عوض میشه و همونطور که گفتم انگشتا آبی و قرمز و سفید و سبز میشن با لاک همون رنگ.

amirtatalootattoo_1616018679

علت لاک زدن امیر تتلو

تتلو لاک زدن را مکمل خالکوبی می داند که ارزش رنگ بدن را بالا میبرد که از نظر تتلو مساله مهم است. تتلو می گوید «لاک هم مثل هرچیز دیگه ای در طبیعت هم میتونه خوب باشه و هم بد !لاک بزنید امّا زود به زود پاک کنید و بذارید به ناخن هاتون آب و هوا هم برسه.»

enter|شایا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها