|

امیر تتلو آهنگ سنتی خواند و همه را شگفت زده کرد!

آهنگ جدید امیر تتلو حیف دیدید رفت در بخش هایی به موسیقی سنتی نزدیک شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز | امیر تتلو آهنگ جدیدی به نام “حیف دیدید رفت”  با لیبل یونیورسال منتشر کرد. هرچند این موزیک نسبت به چند کار اخیر ملودی بهتری داشت و خلاقیت آن بهتر بود اما همچنان جزو کارهای قوی محسوب نمی‌شود.

با این وجود و با اینکه هم تایم آهنگ کوتاه است هم بخش زیادی به دکلمه می‌گذرد و بخشی از بیت آهنگ تکراری و مشابه کارهای قبلی است تتلو گفت هیچ انتقادی را نمی پذیرد.

البته باید گفت از نظر محتوا از چند کار قبلی آلبوم فرشته قوی تر است و در ریتم و ضرباهنگ خلاقیت های جدیدی به کار برده است اما ظاهرا غرور اجازه نمیدهد تتلو به اوجی که در ایران داشت برسد.

heyf-didi-raft-tataloo (1)

تتلو در مورد حیف دیدید رفت انتقاد قبول نمی‌کند

تتلو در مورد آهنگ جدیدش گفت: «به جرعت میتونم بگم که نوع قافیه گذاری و ضرب های متفاوت این آهنگ رو حتی اگه بخوایم با آهنگ های خودمونم مقایسه کنیم ، کاملا فرق داشت و یه مرحله بالاتر بود!»

amir tataloo

تتلو گفت: «راجع به مقایسه با بقیه هم که هیچی اصلا فقط باید بگم خیلی دوره پشت سریم. من هیچ انتقادی راجع به این موزیک قبول نمیکنم!»

امیر تتلو ادامه داد: «یعنی هیچ انتقادی راجع به هیچ موزیکی از امیر تتلو قبول نمیکنم ! امّا این یکی دیگه بدجوری هم به لحاظ حرفه ای هم به لحاظ معنی هم به لحاظ تنظیم روز دنیا خفن بود!»

amirtataloo.store_2545497569047283737_45418447419

او مدعی شد: « هرگز هیییییییچ ایرادی نمیشه از کار گرفت ! قسم میخورم این موزیک از سطح شعور جهان بالاتره ایران که جای خود داره ! من ثانیه به ثانیه ی این موزیکو ساعت ها بهش فکر کردم .»

امیر تتلو ادامه داد: «وقتی خود کمپانی و مدیراش که خارجین انقد بی شعور و بی معرفتن که سر میکس و مستر کار یه هفته مارو الاف کردن و یه تشکر از ما نکردن و ما امروز مجبور شدیم تو یه ساعت خودمون مستر کنیم دیگه از بقیه چه انتظاری میره.»

این خواننده رپ خارج نشین گفت: «ولی به همون زحمتی که سر این کار کشیدم قسم که هرکی جای امیر تتلو بود و بعد از ساعت ها زحمت و ساختن همچین موزیکی همچین رفتاری از مردم و کمپانی میدید برای همیشه موزیکو میذاشت کنار هیچی کلا از این جهان حالش بهم میخورد .»

69tatalooi_1604045308

متن بخش سنتی آهنگ حیف دیدید رفت امیر تتلو

در آهنگ جدید بخش هایی به صورت موزیک سنتی ایرانی خوانده شده که متن این بخش کوتاه را در ادامه می خوانید:

  • آری خشم تاریخ از آن ماست
  • زیرا که ما بی مهابا دریدیم و بی عشق خریدیم
  • و بی میل بریدیم و دوختیم و این سیل حال حق ماست
  • که برای بارانی شکر گذار نبودیم
  • و حتی به دریا حمله ور شدیم
  • و ماهی ها به کشتن دادیم
  • برای تنها یک هفت سین ساده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها