|

دانلود قسمت دهم سریال گیسو / قسمت 10

دهمین قسمت از سریال گیسو چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه به صورت اختصاصی در سایت نماوا منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

دهمین قسمت از سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی و سرمایه گذاری و تهیه کنندگی هومن کبیری، چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه به صورت اختصاصی در سایت نماوا منتشر شد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت دهم سریال گیسو اینجا کلیک کنید

رضا به دفتر مامور پلیس مفاسد اقتصادی می رود بلایی که سرش آمده را شرح می دهد. پلیس هم از او می خواهد که به پدرش بگوید هر چه زودتر خودش را به پلیس معرفی کند تا با طی شدن روال قانونی پرونده دیگر کسی آسیب نبیند.

رضا بعد از پلیس سری هم به پدر و دختر و خانواده اش هم می زند. دلتنگی و تجدید دیدار با آن ها یک طرف اما علت اصلی این دیدار شکی است که گروگان گیر ها لحظه ی آخر قبل از آزادی در دل رضا کاشته اند. این شک که گیسو به دستور یا به دست حاج یونس به قتل رسیده است.

لوسی با همراهی پگاه ذره ذره پیش می رود و اطلاعاتی کسب می کند که ممکن است او را به پدر و مادرش برساند. پگاه در کنار کمک به لوسی نگران زندگی خودش، سهیل و رابطه ی کتی و سهیل هم هست و از رضا هم می خواهد که مانع حضور سهیل در کنار کتی شود.

سهیل و پیمان هم در راه بیرون آوردن پول ها از حساب های بانکی دردسر های زیادی می کشند. ناهمخوانی امضای وکالت نامه با دارنده ی حساب آن ها را مجبور می کند که صاحب حساب معتاد را که در شرایط بد و محله ی بدی است پیدا کنند تا بتوانند پول را از بانک بیرون آورند.

قسمت دهم سریال گیسو با قسمت نهمش تفاوت چندانی ندارد. داستان قدمی هم به پیش نمی رود. در هیچ یک از خرده روایاتی که در سریال وجود دارند پیش رفتی حاصل نمی شود و بیننده ی سریال به راحتی می تواند قسمت دهم را نبیند. البته که این موضوع در رابطه با بعضی از قسمت های پیشین هم صدق می کند.

گروگان گیری، شکنجه، میلیارد ها تومان پول، تعقیب و مخفی شدن و مخفی کاری و همه ی این ایده ها که می توانند یک سریال جدی و خشن را بسازند در کنار شوخی ها و لوس بازی ها و عشق و عاشقی های سطحی سریال گیسو به کناری رانده شده اند.

هنوز هم مدت زمان زیادی از هر قسمت صرف کل کل های پیمان با سهیل و رضا می شود که هیچ نقشی در پیش برد کنش داستانی سریال ندارد و فقط سعی می کند مدتی سر تماشاچی را گرم کند که اگر در این سرگرمی موفق باشد – که نیست- بیننده بعد از پایان هر قسمت وقتی از خودش سوال کند که در این قسمت چه اتفاقی افتاد، هیچ جواب روشنی نخواهد داشت.

مرگ گیسو و این که به دستور چه کسی این اتفاق افتاده است هنوز به موضوع اصلی سریال و چیزی که کنش ها پیرامون آن بگذرند تبدیل نشده‌ است و داستان سریال به نحوی پیش می رود که گویی حالا حالاها خبری از پایان نیست...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها