|

دانلود قسمت پنجم سریال گیسو/ قسمت5

پنجمین قسمت از سریال گیسو چهارشنبه یازدهم فروردین ماه به صورت اختصاصی در سایت نماوا منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

پنجمین قسمت از سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی و سرمایه گذاری و تهیه کنندگی هومن کبیری، چهارشنبه یازدهم فروردین ماه به صورت اختصاصی در سایت نماوا منتشر شد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت پنجم سریال گیسو اینجا کلیک کنید

بیشتر زمان هر قسمت نیز صرف همین داستان های فرعی می شود و بعد از گذشت سه قسمت ماجرای گیسو و حاج یونس کاملا روایتی فرعی به شمار می آید. دلیل آن هم می تواند جدی بودن این روایت اصلی و سختی پرداختن به آن باشد. در صورتی که سایر روایت ها از جمله مزه ریختن های پیمان و قصه ی احساسی پگاه روایاتی امتحان پس داده هستند که منوچهر هادی می تواند بدون خرج کردن هیچ گونه خلاقیتی آن ها را به تصویر بکشد و تحویل مخاطب بدهد.

منوچهر هادی پیش از این هم نشان داده است که برای کش دادن یک قصه هیچ محدودیتی ندارد و می تواند تا هر زمان که بخواهد یک موضوع را گسترش بدهد و به پایان نرساند. در سریال گیسو نیز دست باز تری برای این کار دارد. قصه ی جدایی و کش و قوس های پگاه و سهیل خودش برای پر کردن یک سریال ۲۰ قسمتی برای منوچهر هادی کافی است. به خصوص که بازیگر یکی از این زوج محمدرضا گلزار باشد...

به هر صورت سریال گیسو بعد از گذشات سه قسمت به نظر می رسد برای بسیاری به پایان رسیده باشد و آن ها دربافته باشند که چه چیز در گیسو خواهد بود و این قصه به چه سمت و سویی خواهد رفت.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها