|

دانلود قسمت نهم سریال گیسو / قسمت 9

نهمین قسمت از سریال گیسو چهارشنبه هشت اردیبهشت ماه به صورت اختصاصی در سایت نماوا منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

نهمین قسمت از سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی و سرمایه گذاری و تهیه کنندگی هومن کبیری،  چهارشنبه هشت اردیبهشت ماه به صورت اختصاصی در سایت نماوا منتشر شد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت نهم سریال گیسو اینجا کلیک کنید

حاج یونس به تهران می آید و با شرکایش تماس می گیرد و آن ها را تهدید می کند که اگر رضا را آزاد نکنند پیش پلیس خواهد رفت و همه چیز را لو خواهد داد. بدین ترتیب دستور آزادی رضا صادر می شود و او دوباره به سر کار و خانه اش بر می گردد.

با آمدن رضا، پیمان و سهیل کار جمع کردن پول ها را از سر می گیرند و خود رضا هم سراغ کار تبلیغ رستوران می رود. در رستوران، نازی منتظر است و با آمدن رضا استقبال گرمی از او می کند. اصرار های او برای دیدن دختر رضا و معاشرت با او نمی تواند به ماجرا های رضا و دشمنان پدرش بی ارتباط باشد.

پگاه هم باز به سمت سهیل گرایش پیدا می کند، به ابراز علاقه می کند، از او می خواهد که به زندگی مشترکشان برگردد و در مقابل کتی می ایستد و او را تهدید می کند که اگر با سهیل سر و سری داشته باشد آن روی دیگر پگاه را خواهد دید!

اما پلیس امنیت اقتصادی هم از گروگان گرفته شدن رضا با خبر است و به محض آزادی از او می خواهد که خودش را به آن ها برساند و به سوالاتی پاسخ دهد.

در قسمت نهم سریال گیسو همه چیز به همان حالتی که دو قسمت پیش بود بر می گردد. رضا آزاد می شود و حاج یونس هم به مخفی گاهش بر می گردد. فقط کمی حساسیت های پلیس روی پرونده بیشتر می شود.

ماجرایی جدی مانند آن چه درباره ی مسائل اقتصادی حاج یونس وجود دارد، گروگان گیری رضا و قتل گیسو در کنار ماجرا های بچه گانه ای مانند آن چه میان پگاه و کتی سهیل می گذرد کاملا لوث شده است و وقتی شوخی های پیمان و کل کل های تکراری اش با رضا و سهیل هم به آن اضافه می شود سریال گیسو را کاملا تبدیل به یک اثر پیش پا افتاده می کند که حتی سازندگان خودش هم آن را جدی نمی گیرند.

گیسو نه پلیسی است نه کمدی و نه عاشقانه و در ازایش هیچ چیز دیگری هم نیست. مخلوطی از چند ایده ی دست چندم و از مد افتاده. هیچ شخصیتی در این سریال ساخته نمی شود و به جز یکی دو کاراکتر مثل پگاه و کمی هم پیمان، سایر شخصیت ها کاملا بلاتکلیف هستند و بر اساس آن چه بر سر راهشان پیش می آید واکنش هایی نشان می دهند که به سیری که طی کرده اند نمی خورد و از آن ها تصویری مشخص ارائه نمی دهد.

به هر روی سریال گیسو بدون تغییر یا اتفاق خاصی در سیر داستانش به قسمت نهم رسید و باید منتظر بود و دید که سرنوشت قصه ی این سریال به کجا می انجامد...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها