|

بازی فکری؛ فقط یه نابغه با هوش کیم اونگ یونگو میتونه مادر نوزاد تو 10 ثانیه پیدا کنه

فقط یه نابغه واقع با هوش کیم اونگ یونگو میتونه مادر نوزاد رها شده روی نمیکت رو پیدا کنه؛ حالا اگه فکر میکنی نابغه ای مادر نوزاد رو پیدا کن.

لینک کوتاه کپی شد

آزمون-شناسایی-مادر-نوزاد-3-500x301

 .

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پنج ثانیه دیگر برای یافتن مادر نوزاد فرصت دارید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

با دقت نگاه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

موفق به یافتن مادر نوزاد شدید؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر نشدید نا امید نشوید تنها شما نیستید. پاسخ را در تصویر بجویید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

به تصاویر دو خانمی که بر نیمکت نشسته اند دقت کنید. به نظر می رسد هر دو با توجه به شکل ظاهری به نظر می رسد دختر بچه هستند.موهای دختر سمت راستی به شکل دخترانه بافته و بسته شده است و دختر دومی نیز مشغول بازی و شنیدن موزیک است.

به نظر می رسد مادر بچه زنی است که سیگار می کشد. زیرا دو فرد دیگر تصویر برای بچه داشتن کوچک هستند. احتمالا این پاسخ منطقی ترین پاسخ ممکن برای این سوال معمایی باشد.

آزمون-شناسایی-مادر-نوزاد-1-500x281

کیم اونگ یونگو (متولد۸ مارس ۱۹۶۲)یک نابغه کره‌ای است. نام او در کتاب رکوردهای جهانی گینس به عنوان باهوش‌ترین فرد دنیا با بهره هوشی ۲۱۰ شناخته شده‌است.

مدت کوتاهی بعد از تولد کیم شروع به نشان دادن توانایی فوق العادهٔ فکری خود کرد. او در ۶ ماهگی شروع به صحبت کردن کرد و در ۲ سالگی می‌توانست زبان‌های کره‌ای، ژاپنی، آلمانی و انگلیسی را بخواند. او در ۵ سالگی قادر بود که مسائل پیچیده دیفرانسیل و انتگرال را حل کند. همچنین نقاش و شاعر شگفت‌انگیزی بود.

کیم از ۶ تا ۹ سالگی دانشجوی افتخاری دانشگاه هانگ یانگ در رشته فیزیک بود. او در ۹ سالگی وارد ناسا شد و مدتی بعد در سن ۱۵ سالگی دکترای خود در رشته مهندسی عمران را نیز دریافت کرد.

در سال ۲۰۱۰، کیم از این ایده که او یک "نابغهٔ شکست خورده" است انتقاد کرد و همچنین گفت: "برخی فکر می‌کنند افرادی که دارای IQ بالایی هستند قادر همه‌جانبه هستند، اما این درست نیست.

به من نگاه کنید، استعداد موسیقی ندارم، من در ورزش پیشرفتی نداشته‌ام، … جامعه نباید کسی را با استانداردهای یک جانبه قضاوت کند. - هر کسی دارای سطوح متفاوتی در: یادگیری، امید، استعدادها و رؤیاها است و ما باید به آن احترام بگذاریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها