|

خرید آنلاین مواد اولیه صنعتی از شرکت بازرگانی آبتین شیمی

مجموعه بزرگ و حرفه‌ای شرکت بازرگانی آبتین شیمی که واردکننده و تأمین‌کننده انواع مواد اولیه شیمیایی به شمار می‌آید

لینک کوتاه کپی شد

در مجموعه بزرگ و حرفه‌ای شرکت بازرگانی آبتین شیمی که واردکننده و تأمین‌کننده انواع مواد اولیه شیمیایی به شمار می‌آید؛ شما می‌توانید مواد مورداستفاده در صنایع مختلف نظیر آرایشی بهداشتی، داروی، خوراکی و... را تهیه نمایید. در این مجموعه شما می‌توانید انواع مواد اولیه صنعتی خود را همانند خرید کتراک، فنولیک رزین، استئارات کلسیم، استئارات آلومینیوم، بنزوتری آزول و... را تهیه کنید. شرایط برای سفارش به‌صورت آنلاین وجود داشته تا شما بتوانید از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت بهره‌مند شوید.

خرید آنلاین مواد اولیه صنعتی از شرکت بازرگانی آبتین شیمی

معرفی انواع مواد اولیه صنعتی موجود در شرکت بازرگانی آبتین شیمی

لیست جامعی از مواد اولیه صنعتی در شرکت بازرگانی آبتین شیمی وجود دارد که شما می‌توانید متناسب با نیاز خود، هریک از آن‌ها را فراهم کنید. نکته حائز اهمیت این است که شرایط برای خرید آنلاین مواد اولیه صنعتی از شرکت بازرگانی آبتین شیمی به‌صورت خرده و عمده وجود دارد. در ادامه به انواع مواد اولیه صنعتی موجود در شرکت بازرگانی آبتین شیمی اشاره می‌کنیم:

  • فنولیک رزین
  • پترو رزین C9
  • هیدروکسی پروپیل متیل سلولز -HPMC
  • استئارات کلسیم
  • استئارات آلومینیوم
  • بنزو تری آزول
  • آلومینیوم کلرو هیدرات
  • آب مقطر
  • اتیلن اکسید
  • دی اتیل هگزانول
  • انیدرید فتالیک
  • و...

معرفی انواع مواد اولیه صنعتی موجود در شرکت بازرگانی آبتین شیمی

معرفی خدمات ارائه شده از سوی آبتین شیمی

خدمات مختلفی از سوی شرکت آبتین شیمی به مشتریان ارائه می‌شود که هم به‌صورت حضوری و هم به‌صورت آنلاین هستند. این خدمات شامل واردات مواد اولیه از کشورهای خارجی، ارائه فرمولاسیون ویژه برحسب دانش، تامین مواد اولیه، دریافت مشاوره از سمت کارشناسان صاحب تجربه می‌شود‌. در ادامه به معرفی خدمات ارائه شده از سوی این شرکت اشاره می‌کنیم:

  • واردات مواد اولیه: آبتین شیمی که در حوزه واردات مواد اولیه فعالیت دارد، توانسته مواد اولیه مربوط به صنایعی مانند داروسازی، آرایشی بهداشتی، صنایع غذایی و… را از برترین سازندگان یعنی همچون کشورهای هند، چین، آلمان ، ایتالیا و فرانسه و برند های برجسته دنیا همانند مگنزیا ، یونیک ، یونی فلو و … به‌همراه استانداردهای معتبر بی‌المللی IP تهیه کنید.
  • بهره‌مندی از فرمولاسیون مبتنی بر دانش فنی: این مجموعه با متکی بر دانش و فرمولاسیون قوی توانسته محصولات مختلفی را در زمینه آرایشی بهداشتی، انواع چسب‌ها، رنگ‌ها و عایق، سنتز انواع مواد اولیه مانند پتاسیم یدید، لاکتات سدیم و کلسیم و... را روانه بازار می‌کند‌ که تمامی آن‌ها دارای گارانتی و تضمین کیفیت هستند.
  • ارائه مواد اولیه: مجموعه آبتین شیمی با داشتن سابقه نزدیک به یک دهه فعالیت اقتصادی توانسته رابطه‌های بین‌المللی خوبی را ایجاد نماید و به‌واسطه آن‌ها، مواد اولیه مرغوبی را به‌صورت مستقیم تأمین کند. خرید آنلاین مواد اولیه صنعتی از شرکت بازرگانی آبتین شیمی هم به‌صورت حضوری و هم به‌صورت آنلاین به مشتریان ارائه می‌شود.
  • مشاوره: افرادی که به‌تازگی وارد فرایند تولید محصولات مختلف شده‌اند یا مایل هستند که به این حیطه ورود پیدا کنند، می‌توانند از مشاوره مجموعه آبتین شیمی بهره ببرند تا بتوانند بهترین مواد اولیه را تهیه کنند. این مجموعه در زمینه ارائه مشاوره در راستای چگونگی پروسه تولید، ساخت دستگاه‌ها، فرمولاسیون، بسته‌بندی و... نقش داشته و شما با استفاده از راهنمایی‌های مجموعه می‌توانید دستاوردهای زیادی داشته باشید.

معرفی مزایای خرید مواد اولیه از آبتین شیمی

زمانی که خرید آنلاین مواد اولیه صنعتی نظیر خرید خاک دیاتومه را از شرکت بازرگانی آبتین شیمی انجام می‌دهید، از مزایای بسیاری بهره‌مند می‌شوید. یکی از مهم‌ترین موارد، ضمانت کیفیت کالا یا خدمات دریافتی از سوی مشتریان است که شما می‌توانید با خیالی آسوده از مواد اولیه موجود در مجموعه آبتین شیمی بهره‌مند شوید. قیمت‌های در نظر گرفته شده برای تمامی مواد اولیه صنعتی کمترین میزان خود را دارا هستند که شما می‌توانید با بهترین قیمت از کیفیتی بالا بهره‌مند شوید. تمامی فاکتورهای ارائه شده از سوی مجموعه آبتین شیمی به‌صورت رسمی و غیررسمی هستند که شما می‌توانید متناسب با نیاز خود هر یک را دریافت کنید.

پس از آنکه خرید مواد اولیه صنعتی خود نظیر خرید پرسیدین و... را نهایی کردید، می‌توانید از پشتیبانی مجموعه بهره‌مند شوید و در جهت دریافت آنالیز و اطلاعات محصولات گام بردارید. یکی دیگر از مزایای خرید مواد اولیه صنعتی از آبتین شیمی، غیرحضوری بودن این فرایند به شمار می‌آید که با هزینه کمتر و بدون اتلاف وقت شما می‌توانید مواد اولیه خود را فراهم کنید. این مجموعه در سه استان تهران، اصفهان و شیراز دارای نمایندگی فعال است که این موضوع نیز می‌تواند جزو مزایای مجموعه آبتین شیمی باشد.

چگونگی خرید آنلاین از آبتین شیمی

مجموعه آبتین شیمی تاکنون موفق شده که میان واردکنندگان، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان گرامی ارتباطات خوبی برقرار کند و بتواند مواد اولیه صنعتی را در اولین فرصت در اختیار مشتری قرار دهد. معمولاً تمامی محصولات موجود در آبتین شیمی از انبار موجود در تهران به دیگر شهرها و استان‌های کشور ارسال می‌شود. برخی از محصولات و بارهای خاص نیز از انبارهای موجود در اصفهان یا شیراز ارسال می‌گردند و در اختیار مشتریان قرار داده می‌شوند. در زمان خرید آنلاین از آبتین شیمی پس از دریافت پیش‌فاکتور و پرداخت هزینه به‌صورت پایا یا کارت به کارت کردن به‌حساب مدیریت شرکت، باید رسید مربوطه را به کارشناس فروش ارائه دهید. مسئولان موجود در مجموعه پس از پیگیری‌های لازم در جهت بارگیری و ارسال محصولات برای شما اقدام می‌کنند.

معرفی خدمات ارائه شده از سوی آبتین شیمی

سخن پایانی

در مجموعه آبتین شیمی می‌توانید انواع مواد اولیه صنعتی موردنیاز خود را تهیه کنید. این مواد اولیه در صنایع مانند صنایع محصولات آرایشی و بهداشتی، صنایع غذایی و... مورداستفاده قرار می‌گیرند. آب مقطر، آلومینیوم، کلرو و هیدرات، اتیلن اکسید، دی اتیل هگزانول، هیپوکلرید سدیم و... از انواع مواد اولیه صنعتی موجود در مجموعه آبتین شیمی به‌ شمار می‌آید. پس از آنکه هزینه مربوط به خرید آنلاین مواد اولیه صنعتی از شرکت بازرگانی آبتین شیمی را پرداخت کردید و رسید مربوطه را به کارشناسان فروش ارائه دادید، می‌توانید محصولات خود را بدون اتلاف وقت و با هزینه کمتری درب منزل تحویل بگیرید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها