|

قیمت ورودی باغ تالار تاج، همای، هانا و دایانا به همراه ویژگی هر کدام

قیمت ورودی باغ تالار تاج، همای، هانا و دایانا بسته به فاکتورهای مختلف فرق دارد و عواملی همچون موقعیت، وسعت، دسترسی باغ، ظرفیت، نوع خدمات،…

لینک کوتاه کپی شد

قیمت ورودی باغ تالار تاج، همای، هانا و دایانا بسته به فاکتورهای مختلف فرق دارد و عواملی همچون موقعیت، وسعت، دسترسی باغ، ظرفیت، نوع خدمات، تجربه و مهارت کارکنان و غیره در این قیمت دخیل هستند.

قیمت ورودی باغ تالار تاج، همای، هانا و دایانا

اصولا همه باغ های عروسی قیمت یکسانی را اخذ نمی‌کنند، بلکه بسته به نوع خدماتی که ارائه می‌دهند و بر اساس کیفیت خدمات آن‌ها این قیمت‌ها مختلف هستند. در این باغ تالارها انواع غذا و میوه، انواع شیرینی و دسر، انواع نوشیدنی و غیره سرو می‌شود که بسته به انتخاب مشتری قیمت‌ها متغیر هستند. در ادامه در مورد ویژگی‌های باغ تالارها و قیمت‌های آن‌ها با شما صحبت خواهیم کرد. 

قیمت ورودی باغ تالار تاج به همراه ویژگی 

باغ تالار تاج دارای محیطی زیبا با وسعت بالا است که فضای سرسبز، بزرگ با محوطه‌سازی شیک، دیزاین لوکس، آتلیه ویژه و آشپزخانه مخصوص از مشخصه آن هستند. این مجموعه کادری مجرب و آشپز حرفه‌ای دارد که انواع غذاهای ایرانی و اروپایی را جهت پذیرایی آماده می‌کند. همچنین دارای سابقه ۲۰ساله در این حوزه است و از پرسنلی تحصیل کرده و دوره دیده بهره می‌برد. لذا از دو سالن با ظرفیت‌های مختلف استفاده می‌کند و نمای منحصر به فرد، آبشارهای بی‌نظیر و نورپردازی جذاب از دیگر ویژگی‌های آن هستند.

به علاوه سفره خانه سنتی و دیزاین محیط چهار فصل نیز دارد. در فضای خارجی این باغ تالار نمای پادشاهی و رومی به چشم می‌خورد و نورپردازی‌های طلایی آن چشم‌ها را به خود خیره می‌کنند. قیمت ورودی این باغ عروسی بسته به نوع غذا، تعداد میهمانان و نوع تشریفات و پذیرایی متفاوت خواهد بود. قیمت ورودی باغ تالار تاج از 50,000,000 میلیون تومان به بالا شروع می شود.

قیمت ورودی باغ تالار تاج

ویژگی و قیمت ورودی باغ تالار سفید

باغ تالار سفید محیطی دلنشین و جذاب را پدید آورده و ساعاتی خاطره‌انگیز و رویایی را می‌توان در آن سپری کرد. لذا به دلیل داشتن دکوراسیون شیک، طراحی چشم نواز و محیط خاص مورد پسند عروس و دامادها قرار گرفته است. در باغ عروسی سفید خدمات و امکاناتی مانند گل آرایی و دیزاین شیک، پذیرایی، عکاسی، موسیقی، فیلمبرداری و غیره فراهم شده که رضایت مشتریان را برانگیخته است. این باغ دارای کادر مجرب و کارآزموده است که همگی جهت برگزاری مراسم باشکوه تمام تلاش خود را می‌کنند. همچنین با وجود قیمت‌های مقرون به صرفه انتخاب خوبی جهت برگزاری مراسم عقد و عروسی خواهد بود. قیمت ورودی این باغ تالار بسته به بودجه مشتری نوع پذیرایی و خدماتش فرق دارد و بر حسب به نوع پذیرایی، نوع خدمات و تعداد میهمانان قیمت‌های آن متفاوت خواهند بود. قیمت ورودی باغ عروسی سفید از 30,000,000 میلیون تومان شروع می شود.

قیمت ورودی باغ تالار ها معمولا به عوامل مختلفی بستگی دارد. لوکیشن باغ، امکانات، نوع پذیرایی همه و همه در قیمت باغ عروسی موثر است. در شهری مانند تهران که کمتر خانواده‌ای را می‌توان یافت که دارای خانه‌ای بزرگ و ویلایی باشد، اجاره باغ عروسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ناگفته نماند که قیمت باغ عروسی در مقایسه باقیمت تالارها و سالن‌های موجود برای عروسی بالا است و این به دلیل محیط و تشریفاتی است که در این باغ‌ها به مهمانان ارائه می‌شود. 

قیمت ورودی باغ‌ها معمولاً به عواملی از جمله موقعیت و دسترسی باغ، وسعت و ظرفیت باغ، خدمات ارائه شده در باغ، مهارت و تجربه پرسنل باغ در مهمانداری و پذیرایی، منو پذیرایی از مهمانان و … بستگی دارد. معمولاً هزینه ورودی باغ در تمامی باغ‌ها یکسان نیست و هر باغی با توجه به عوامل تاثیرگذار، هزینه ورودی متفاوتی را دریافت خواهد کرد. شما می توانید اطلاعات تکمیلی تری در خصوص بهترین باغ عروسی و قیمت ورودی باغ تالار های عروسی بدست آورید.

قیمت و ویژگی باغ تالار همای

باغ تالار همای از منوی غذایی متنوع و با کیفیتی برخوردار است و محیطی بزرگ و شیک دارد. همچنین فضای بیرونی سرسبز و نمای دلنشین آن چشم‌ها را به خود خیره می‌کنند. کادر مجرب آن، جهت خدمات‌رسانی عالی و برگزاری مراسم مجلل، در تلاش هستند. استفاده از میز و صندلی‌های راحت، گل و شمع‌های زیبا، نورپردازی بی‌نظیر، پارکینگ جادار، سرویس‌های بهداشتی تمیز و غیره از شاخصه‌های این مجموعه هستند. در این باغ ویلا قیمت ثابتی در اختیار مشتریان قرار نمی‌گیرد، بلکه بر حسب نوع غذای انتخاب شده، تعداد مهمانان، نوع شمع آرایی، گل آرایی، دیزاین و نوع طراحی و خدمات، این قیمت‌ها متفاوت هستند. لذا مشتری می‌تواند بر اساس بودجه خود نوع خدمات را انتخاب کند. براورد قیمت ورودی باغ عروسی همای از 40,000,000 میلیون تومان است.

برآورد قیمت و هزینه باغ تالار هانا

باغ تالار هانا دارای طراحی منحصر به فردی است و در میزهای مهمان‌ها و محل نشستن عروس و داماد گل آرایی و شمع آرایی انجام داده و دیزاین شیکی ایجاد کرده است.

برآورد قیمت و هزینه باغ تالار هانا

همچنین جهت پذیرایی نیز از میز و صندلی با گیپور ژورنالی با ظروف بلور و چینی استفاده می‌کند. ضمن برخورداری از کادر مجرب به بهترین نحو ممکن خدمات را ارائه می‌دهد و مراسم را هر چه باشکوه‌تر برگزار می‌کند. در این مجموعه انواع غذای برنجی، انواع کباب، سالاد، دسر، انواع نوشیدنی، انواع شیرینی، آبمیوه طبیعی و میوه سرو می‌شود که مشتری بر اساس بودجه خود آن‌ها را انتخاب می‌کند. لذا قیمت این مرکز بسته به نوع انتخاب مشتری فرق دارد و بر حسب تعداد میهمانان و نوع خدمات متغیر است. قیمت ورودی باغ عروسی هانا از 60,000,000 تومان شروع می شود.

قیمت ورودی عمارت دایانا

عمارت دیانا از تالارهای لوکس و محبوب به شمار رفته که ظرفیت ۶۰۰ نفری دارد. به دلیل فضای بزرگ و شاهانه مناسب برگزاری مراسم با جمعیت نسبتا زیاد است که مورد پسند عروس و دامادها قرار خواهد گرفت. همچنین نمای لوکس و زیبای آن مورد پسند همگان واقع شده است.

قیمت ورودی عمارت دایانا

در این عمارت از امکانات و تجهیزات بروز استفاده می‌شود و خدمات نیز در سطوح مختلف و با هزینه‌های متفاوت ارائه می‌شوند تا نیاز تمامی مشتریان با هر سطح از بودجه‌ای پاسخ داده شود. به همین دلیل قیمت‌های آن از 80,000,000 میلیون تومان شروع می‌شوند. از دیگر مشخصه‌های این مجموعه عبارتند از: 

  • آدرس سرراست و تهویه مناسب
  • سیستم صوتی و نورپردازی ایده آل
  • محل نشستن عروس و داماد با دیزاین شیک
  • دارای تنوع غذایی با کیفیت، شیک و متنوع متناسب با هر بودجه‌ای
  • دارای سالن پذیرایی با ظرفیت بالا
  • دارای مکان پذیرایی عروس و داماد
  • دارای گل آرایی و دکوراسیون لوکس و لاکچری

در این بخش با قیمت ورودی باغ های عروسی تاج، همای، هانا و دایانا و باغ سفید آشنا شدیم. باغ های ذکر شده جز بهترین باغ تالار های عروسی هستند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. اگر تجربه ای از برگزاری مراسم در باغ های خوب عروسی را دارید می توانید با ما در میان بگذارید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها