|

رنگ کیف های ترند 2024 / فک کن یه عده هنوز این رنگ کیفا رو ندارن افت کلاسه اونم الان

در این مقاله میخواهیم چندتا از رنگ کیف های ترند 2024 رو بهتون معرفی کنیم که با وجودشون میتونید زیبایی خاصی به استایلتون ببخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی استایل رو میشه موقعی تضمین کرد که شما یه سری بیس و پایه از اصول و قواعد مد و فشن رو بدونید مثلا شما باید در جریان سبک های مختلف استایل قرار داشته باشید و بدونید که به عنوان مثال استایل مونوکروم با ماکسیمال چه فرقی داره و به چه افرادی بیشتر میاد مثلا این مدل از استایل به دلیل این که از یه رنگ در اون استفاده شده برای افرادی که قد بلندی دارن مناسب نیست چون قد اون ها رو بلندتر نشون میده و تعادل رو در اندامشون بهم میزنه ولی افرادی که چاق و قد کوتاه هستن میتونن برای کشیده و قدبلند دیده شدن خودشون به سراغ استایل مونوکروم برن و میشه این سبک رو برای اون ها بهترین دونست ولی خب شما فکرش رو کنید که اگر این سبک رو نشناسید و اطلاعاتی در خصوص اون نداشته باشید چطور میخواهید به سراغش برید!

پس اطلاعات خودتون رو در زمینه ی استایل بالا ببرید همچنین نکته ی دیگه این هست که شما باید اطلاعاتتون رو در زمینه ی ویژگی های ظاهری و فیزیکی هم بالا ببرید مثلا در صورتی که لاغر هستید و میخواهید یه مقدار تپلی دیده بشید میتونید به سراغ مانتوهایی که پر نشونمون میدن برید تا با استفاده از اون ها خودتون رو چاق تر نشون بدید و اینجوری تعادل رو در اندامتون بیشتر کنید پس به این راحتی ها استایل خوب ساخته نمیشه مگر به خاطرش تلاش کنید. این رو هم باید بگیم که شما می بایست در جریان مدهای روز هم قرار بگیرید و از بین اون ها انتخاب داشته باشید تا دمده دیده نشید به همین دلیل در این مقاله میخواهیم چندتا از رنگ کیف های ترند 2024 رو که مد شدن رو بهتون نشون بدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

کیف های ترند 2024

با کیف های مشکی شیک و جذاب باشید

کیف های مشکی کلاسیک که از بندهای کوتاه و یا بلند برخوردار هستن برای هر استایلی چه رسمی و چه کلاسیک مناسب هستن و میتونن زیبایی خاصی به تیپ شما ببخشن. مدل های دستی این مدل از کیف ها که شامل یک الی دو جیب کوچک هستن برای گذاشتن یه سری وسایل مثل گوشی، کارت، لوازم آرایش کوچک مثل رژ مناسب هستن و شما میتونید اونا رو در مجالس و مهمونی ها همراه خودتون ببرید و به راحتی با استایل های مجلسیتون ستشون کنید.

در صورتی هم که میخواهید دستتون راحت و آزاد باشه و علاقمند نیستید که کیفتون جلوی دست و پاتون رو بگیره کیف های مشکی بند دار میتونن بهترین انتخاب برای شما باشن.

کیف های ترند 2024

کیف های رنگ نود میتونن کنار هر استایلتون بدرخشن

این روزا رنگ های نود بین خانوم ها بسیار پرطرفدار شدن و خواهان دارن و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارن به همین دلیل هم در آرایش و هم در استایل به خوبی ازشون بهره میگیرن و از اونجایی که بیشتر طیف رنگ های خنثی رو شامل میشن میتونن با استایل های مختلف بیارن و دست شما رو برای انتخاب رنگ های شادتر در تیپتون باز میذارن و از رنگ های تیره مثل قهوهای شروع میشن و به رنگ های روشن مثل هلویی و شنی ختم میشن.

از مزایایی که این طیف رنگی داره این هست که چه با استایل های رسمی و چه با اسپرت میشه ازشون بهره گرفت و مختص یه سبک نیستن پس در صورتی که یه کیف نود داشتید میتونید با اون استایل های مختلف داشته باشید و کیفتون محدود به یه استایل نمیشه. 

در بین رنگ های موجود در این دسته هم یکی از بهترین ها رنگ کرم و یا بژ هستن که میشه به راحتی با کفش های این طیف رنگی خنثی ستشون کنید. در خصوص جنس این مدل از کیف ها هم بهتره که چرم باشن چون شیک تر به نظر میان.

کیف های ترند 2024

با کیف های رنگ پاستلی استایل های ترندی و شاد بسازید

خیلی از افراد وقتی میخوان کیف و کفش خودشون رو ست کنن تنها ایده ای که به ذهنشون میرسه این هست که رنگ ها رو هماهنگ انتخاب کنن در حالی که برای این منظور راه های دیگه ای هم وجود داره مثلا شما میتونید برای ست کردن کیف و کفش از رنگ های مکمل استفاده کنید که میتونن زیبایی استایل شما رو بی نهایت بالا ببرن. 

در این بین رنگ های پاستلی مثل صورتی روشن، کاراملی روشن، موزی و... میتونن بسیار با استایل های شما زیبایی خاصی به وجود بیارن. این رنگ ها که تناژ رنگ های واقعی رو دارن بسیار روشن هستن و احساس تمیزی از استایلتون منتقل میکنن و در کل به هر رنگی که در چرخه ی رنگ ها سفید رو اضافه کنیم میتونیم ازش یه رنگ پاستلی بسازیم.

کیف های ترند 2024

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها