|

بهترین کارگزار هتل های عراق با بهترین قیمت

انتخاب یک کارگزار مناسب جهت انجام فراید رزروایسون هتل های عراق همواره یکی از چالش های مسافران به مقصد عراق بوده است

لینک کوتاه کپی شد

با توجه به همسایگی کشور عراق با ایران و برقراری روابط دوستانه بین دوکشور سبب شده است روزانه مسافران بسیاری از ایران به کشور همسایه، عراق سفر کنند. طبق آمار منتشر شده مقصد اکثر مسافران ایرانی در عراق شهر های کربلا، بغداد، اربیل، سلیمانیه و نجف بوده که خروج از کشور هم از طریق مرز زمینی و هم مرز هوایی صورت میگیرد. در سالیان گذشته مسافران ایرانی هنگام سفر به عراق با چالش رزرو هتل در شهر مقصدشان رو به رو بوده اند که این امر همواره سب نارضایتی مسافران به مقصد این کشور بوده است.

در گذشته تنها راه رزرو هتل در عراق برای مسافران استفاده از افراد واسط جهت رزرو هتل های عراق بوده که همواره مشکلاتی را برای مسافران به وجود آورده است به طوری که این افراد یا فرآیند رزرو را برای مسافران انجام نمی داند و یا در موفق به پرداخت و رزرو هتل  برای مسافران نمی شدند که در اکثر مواقع نیز پاسخگوی مسافران نبوده‌اند. امروزه با شکل گیری کارگزاری هتل های عراق این مشکلات برای مسافران حل شده و مسافران میتواند به سادگی اقامتگاه مورد نظر خود در شهر های عراق را رزرو نمایند.

رزرو هتل اربیل

وظایف کارگزاران هتل

کارگزاران هتل وظایف ارائه خدمات رزرو هتل برای مسافران و همچنین مذاکره با هتل جهت بررسی اتاق ها، خدمات و انواع تخفیفات را  بر عهده دارند. به صورت کلی کارگزاران هتل رابط بین مسافران و هتل ها می باشند. وجود این رابطه باعث سرعت بخشیدن به فرآیند رزررو و همچنین ارائه خدمات بهتر به مسافران می باشد.

امکان زرور هتل های عراق

گلگشت هتل یکی از بهترن کارگزارهای هتل های عراق بوده که در زمینه رزرواسیون هتل های عراق و همچنین ارائه خدمات مسافرتی به مسافرین به مقصد عراق فعالیت دارد. این مجموعه با بررسی آمار سفر های صورت گرفته به مقصد کشور عراق و همچنین توجه به نیاز مسافران هموراه خدمات خود را در جهت رفاه حال مسافرین بهبود داده است. یکی از بهترین خدمات این شرکت فراهم کردن امکان رزرو هتل اربیل برای مسافران ایرانی به صورت آنلاین و با قیمت بسیار مناسب بوده است. اربیل یکی از شهرهای تجاری بزرگ عراق محصوب می شود که هر ساله مقصد تجار و فعالین بزرگ اقتصادی ایران می باشد. همچنین این کشور با دارا بودن جاذبه های خاص گردشگری همواره گردشگران بسیاری را از ایران میزبانی می کند.

 

مشکلات اقامتگاه در سفر زیارتی

با قرار گرفتن مرقد مطهر بسیاری از امامان در کشور عراق، همواره این کشور مقصد مهمی برای زائرین بوده است. همچنین هر ساله با برگزاری مراسمات مذبی، مسافران بسیاری از ایران به مقصد عراق سفر می کنند. در این سفر ها همواره مسافران با چالش رزرو هتل و اقامتگاه در شهرهای مقصد مواجه بوده اند. همچنین اگر زائرین تمایل سفر به صورت فردی به کشور عراق را داشتند این مشکلات نیز بیشتر می شد.

امروزه با گسترش تکنولوژِی و اینترنت ، امکان رزرو هتل ها و اقامتگاه های مورد نیاز در تمام نقاط جهان من جمله کشور عراق فراهم شده است. استفاده از سیستم های رزرو آنلاین این امکان را به زائرین و مسافران را می دهد که به صورت لحظه ای قیمت هتل ها و اقامتگاه ها را در شهر های مقصد مشاهده کنند و همچنین به بررسی و مقایسه ی آن ها با یک دیگر بپردازند. یکی دیگر از امکانات سیستم های زرواسیون آنلاین امکان مشاهده نظرات سایر مسافرین بوده که برای انتخاب محل اقامت بسیار کاربردی می باشد.

در کنار تمامی این امکانات، پرداخت و رزرو به صورت لحظه ای نیز برای مسافران فراهم بوده که این امر موجب آسایش خاطر و تجربه سفری بدون استرس برای مسافران می باشد. این امکان درگذشته فقط برای هتل های گران قیمت عراق فراهم بود اما امروزه می توان اکثر هتل های بغداد، کربلا و نجف را به صورت آنلاین رزرو کرد.

رزرو آنلاین هتل های عراق

شرکت گلگشت هتل با برقراری ارتباطات مستقیم با کشور عراق و همچنین دارا بودن نمایندگی  های فعال در شهر های عراق امکان رزرو هتل بغداد و همچنین سایر شهر های عراق من جمله کربلا، نجف و سلیمانیه را نیز برای مسافران ایرانی فرآهم کرده است. یعنی اگر شما به منظور زیارت، فعالیت های تجاری و یا حتی به منظور تفریح قصد سفر به عراق را دارید می توانید کلیه خدمات مسافرتی به عراق را از این شرکت دریافت کنید.

با مراجعه به وبسایت گلگشت هتل شما امکان مشاهده قیمت هتل در شهر های مهم عراق و همچنین امکان رزرو آنلاین در هر ساعت از شبانه روز را خواهید داشت. همچنین در صورت هرگونه سوال یا ابهام میتوانید با کراشناسان پشتیبانی این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

رزرو هتل بغداد

تورهای مسافرتی عراق

کشور عراق دارای جاذبه های گردشگری بسیاری بوده که متسفانه به آنها کمتر توجه شده است. جاذبه های گردشگری کشور عراق به صورت کلی به دو دسته جاذبه های مذهبی و جاذبه های طبیعی تقسیم می شود. جذابه های مذهبی کشور عراق بیشتر در قسمت مرکزی این کشور مانند شهر های کربلا نجف و سامرین وجود دارد. جاذبه های تفریحی و گردشگری این کشور نیز اکثرا در شمال این کشور و در شهر های اربیل و سلیمانیه واقع شده است.

همان طور که گفته شد این مجموعه به صورت کامل خدمات سفر و اقامت در عراق را برای مسافران ایرانی ارائه می دهد. یکی دیگر از خدمات مجموعه گلگشت برگذاری تور های گردشگری به مقصد کشور عراق می باشد. این شرکت با داشتن سابقه چندین ساله در زمینه تور های گردشگری همواره یکی از بهترین انتخاب های مسافران ایرانی بوده است.

شرکت در تورهای گردشگری عراق نیز یکی از مواردی است که هر ساله متقاضی زیادی را دارد. برای شرکت در این تورها باید به مواردی توجه کرد که اصلی ترین آن سوابق برگذار کننده تور می باشد گلگشت هتل در کنار رزرو هتل های عراق هر ساله تور اربیل و سلیمانیه را با بالاترین کیفیت و بهترین نوع خدمات برای متقاضیان برگذار می کند. این تور ها در دوره های مشخص به صورت گروهی برای علاقه مندان به سفر برگذار می شود.

در صورت تمایل سفر به کشور  عراق می توانید یا به صورت انفرادی اقدام به تهییه بلیط و رزرو اقامتگاه در شهر مورد نظرتان  کرده و عازم سفر شوید و یا میتوانید با شرکت در تور های گرشگری به این کشور غنی سفر کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی