|

راهنمای خرید کتونی + معرفی برندهای با کیفیت

درصورتی‌که نمی‌دانید کدام مدل از کتانی را بخرید، باید نکاتی که در این فرایند وجود دارد را بررسی کنید. به‌طور مثال، انتخاب سایز مناسب، رنگ…

لینک کوتاه کپی شد

همان‌طور که می‌دانید کفش یکی از مهم‌ترین المان‌هایی است که در استایل هرکسی وجود دارد. با استفاده از یک کفش باکیفیت می‌توانید ظاهر پاهای خود را جذاب‌تر کرده و حتی بهتر پیاده‌روی کنید. کتانی مدلی از انواع کفش است که مزایای زیادی برای ورزش و پیاده‌روی دارد.

موضوعی که باید به آن اشاره کرد، حضور برندها و مدل‌های فراوان در میان این محصولات است. همین موضوع نیز باعث شده افراد زیادی توانایی انتخاب نداشته باشند. پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید تا راهنمایی کامل برای خرید کتانی به شما ارائه دهیم. در انتها نیز بهترین برندها را به شما معرفی می‌کنیم.

نکاتی مهم برای خرید کتونی

حتما چندین دفعه برای خرید کتانی‌های مختلف به فروشگاه یا مغازه‌های سطح شهر رفته و حس کردید که نمی‌دانید چه مدلی را انتخاب کنید. برای اینکه کارتان هنگام خرید راحت‌تر شود، پیشنهاد می‌کنیم نکات زیر را قبل‌از خرید بررسی کنید. این نکات علاوه‌بر راحت‌تر کردن انتخاب کفش، از خرید مدل‌های نامناسب نیز جلوگیری می‌کنند.

شکل ظاهری کتانی

در اولین قدم برای انتخاب یک کتانی مناسب باید شکل ظاهری آن را بررسی کنید. شکل ظاهری کفش بسیار مهم بوده و در استایل شما بیشترین تأثیر را خواهد گذاشت. همچنین باید گفت که شکل کفش در نحوه استفاده از آن نیز تأثیر خواهد گذاشت.

هرچه شکل کتانی که انتخاب شده مناسب‌تر و بهینه‌تر باشد، هنگام قدم‌گذاشتن پاهای شما آزار نخواهند دید. ازطرف‌دیگر با انتخاب اشکال ساده و جذاب، می‌توانید کتانی را با هر استایلی ست کنید. ازاین‌نظر تنوع زیادی برای کتانی‌ها وجود دارد که موجب تأمین نیازهای تمامی مشتریان می‌شود.

راحتی پا

قبل‌از اینکه یک کتانی را بخرید حتما به این موضوع توجه کنید که در پای شما راحت باشد. درصورتی‌که این محصول در پای شما راحت نبود نباید آن را بخرید. شاید با خودتان فکر کنید که پس‌از مدتی پوشیدن آن، بدنه محصول جا بازکرده و راحت‌تر می‌توانید آن را بپوشید.

اما این موضوع تنها برای کفش‌های چرم طبیعی صدق می‌کند. در واقع کتانی‌ها چنین قابلیتی نداشته و سایزشان تغییری نمی‌کند. توجه کنید که انتخاب مدل‌های تنگ می‌تواند باعث آسیب رسیدن به انگشتان و کف پا شود. برای جلوگیری از این مشکل سعی کنید سایزهایی که پای شما در آن راحت است را بخرید.

تعادل قدم برداشتن

موضوعی که بیشترین تأثیر را در استفاده از کتانی دارد، تعادل در قدم برداشتن است. شاید این موضوع در استفاده‌های محدود و معمولی مشخص نباشد؛ اما اگر بخواهید در طولانی‌مدت از این محصول استفاده کنید، امکان آسیب رسیدن به پا و کمر شما وجود دارد.

در مدل‌های به‌روز و اسپرت از چرخیدن پا به داخل جلوگیری می‌شود. در واقع درصورت پیاده‌روی طولانی‌مدت پاهای شما به داخل جمع می‌شوند؛ اما این مشکل به‌دلیل استفاده از کفی‌های مخصوص در این محصول رفع شده و اجازه چرخیدن پا به داخل داده نمی‌شود.

خرید کتانی در آخر شب

یکی از ترفندها و راه‌کارهایی که به شما کمک می‌کند بهترین مدل این محصول را بخرید، خرید این محصول در آخر شب است. شاید با خودتان فکر کنید که چرا باید این کار را انجام دهیم؟ دلیل این موضوع افزایش سایز پا در ساعات پایانی روز است.

این موضوع یک اتفاق طبیعی در بدن بوده و باید به آن توجه کنید. اگر در ساعات پایانی روز به کفش‌فروشی رفته و مدل‌های مد نظر خود را تهیه کنید، بهترین سایز برای کفش خود را خریداری کرده‌اید. دلیل آن هم رسیدن سایز پا به بزرگ‌ترین سایز ممکن در روز است.

دوری از کتونی‌های چندکاره

امروز مدل‌های جدیدی از کتونی وارد بازار شده که عملکرد چندکاره داشته و می‌توانید از آن برای کارهای مختلفی استفاده کنید. کفش‌های چندگانه معمولا بین مدل اسپرت و مجلسی بوده و جذابیت کمی دارند. با خرید این مدل آن‌ها را نه می‌توانید در مجالس و نه برای پیاده وری بپوشید.

دلیل این موضوع نیز مشخص است. زیبایی آن‌ها برای مجالس کافی نبوده و برای این کار مناسب نیستند. ازطرف‌دیگر به‌دلیل سفت‌بودن کفی و بدنه آن‌ها، نباید با این مدل پیاده‌روی یا دوندگی کنید؛ زیرا به پاها و کمر شما فشار زیادی خواهد آمد.

خرید کفش‌های سبک

آخرین نکته‌ای که می‌خواهیم برای خرید کتانی به شما ارائه دهیم، خرید مدل‌های سبک است. درصورتی‌که پس‌از دست‌گرفتن یک لنگ کفش حس کردید که وزن آن بالا است، از خرید محصول صرف‌نظر کنید. مدل‌های جدید با استفاده از سبک‌ترین مواد تولید شده و به همین دلیل کمترین وزن را دارند.

چنین موضوعی مزایای بسیاری زیادی برای شما دارد. با کاهش وزن کتانی، امکان فشار آمدن به عضلات پا کاهش‌یافته و راحت‌تر می‌توانید پیاده‌روی کنید. مدل‌های سنگین به‌سرعت پاهای شما را خسته کرده و گرفتگی عضلات را نیز برای شما رقم می‌زنند.

بهترین برندهای کتانی

برای اینکه بتوانید از بهترین کتانی‌ها در استایل خود استفاده کنید، باید سراغ مدل‌های تولید‌شده توسط برندهای معتبر بروید. برندهای موفق و معتبر مدل‌های خاصی تولید کرده‌اند که علاوه‌بر کیفیت بالای بدنه، طراحی زیبایی دارند. ازطرف‌دیگر وزن محصولات این برندها کم بوده و کفی نرمی دارند. بهترین برندهای کفش در دنیا شامل موارد زیر هستند.

  • آدیداس (Adidas)
  • نایکی (Nike)
  • نیوبالانس (New Balance)
  • آسیکس (Asics)
  • ریباک (Reebok)
  • پوما (Puma)
  • آلترا (Altra)
  • نیوتن رانینگ (Newton Running)
  • پرومکس (Promax)
  • ساوکنی (Saucony)
  • آن رانینگ (On Running)

خرید بهترین کتونی‌های برند

نکته‌ای که باید برای خرید کتانی‌ها به آن توجه کنید، خرید از یک فروشگاه معتبر است. با خرید از فروشگاه‌های معتبری مانند دیجی‌کالا، علاوه‌بر دریافت قیمتی مناسب جهت خرید قطعا بهترین کیفیت را نیز دریافت خواهید کرد. قیمت کتونی در فروشگاه دیجی‌کالا نسبت به دیگر فروشندگان بسیار بهتر است.

جمع‌بندی

استفاده از کتانی علاوه‌بر استایل اسپرت، در استایل‌های کژوال و نیمه‌رسمی نیز ممکن است. می‌توانید با خرید این کفش‌ها از آن‌ها در مهمانی‌های دوستانه نیز بهره ببرید. نکته جالبی که دررابطه‌با این محصولات وجود دارد این است که طراحی آن‌ها برای پیاده‌روی مناسب بوده و از آسیب‌دیدن پا و کمر جلوگیری می‌کنند.

درصورتی‌که قصد خرید این محصولات را دارید باید بدانید که نکات زیادی در این موضوع نهفته شده‌اند. با بررسی این نکات توانایی تهیه بهترین مدل‌ها برای شما به وجود می‌آید. تمامی این نکات را در این مطلب باهم بررسی کردیم. برای خرید این محصول می‌توانید به فروشگاه دیجی‌کالا مراجعه کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی