|

برج خلیفه چیه مهدی قایدی یه همچین ویلای لوکسی تو خاک دبی خریده / زنش عجب پز ریزی میده

MEHDI-GHAEDI

مهدی قایدی که توی کارنامه ی کاریش بازی توی پرسپولیس و استقلال رو داره این روزا توی دبی هستش که خونش تو این شهر برای کاربرا جالب بوده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهدی قایدی از اون فوتبالیستایی هستش که هم پیراهن قرمز تنش کرده و هم آبی و یه جورایی طرفدارای هر دو تا تیم طرفدارش بودن ولی وقتی میرفت تو تیم رقیب داستان پیچیده میشد! ولی خب با وجود همه ی اینا این روزا مهدی قایدی نه آبی رو انتخاب کرد و نه قرمز رو و ترجیح داد که بره و برای تیم های عربی توپ پاس کاری کنه البته که یه عالمه حاشیه و کشمکش بود توی موندن یا رفتن آقا ولی خب بالاخره شد آنچه باید میشد و این روزا آقا درهم پارو میکنه و حسابی زندگیش رو به رواله.

البته که خیلی ها تو این رفتن مهدی قایدی زنش ستاره خانوم رو هم دخیل میدونستن چرا که ستاره به کلی خارج نشینی رو دوست داره و هر موقع اونور آب ها به سر میبره حالش و کیفش به راهه و یه تایمی هم جوری شده بود که خیلی ها آمار مهدی قایدی رو از پیج ستاره خانوم داشتن بس که ایشون فعال بود و یه پا بلاگر شده بود برای خودش ولی خب مسلما نه از این بلاگرا که به پولش نیاز دارن چون بالاخره آقاشون یه همچین شغل گرون و پولسازی داره و خانوم اصلا به این پولا احتیاجی نداره! حالا در ادامه بیشتر میگیم براتون.

مهدی قایدی

مهدی قایدی برج نشین نشد ولی عوضش کلید ویلای لاکچری تو جیبشه

یه سری از شغل ها هستن که نه تنها توی ایران بلکه توی دنیا پولساز و پر درآمدن و میشه گفت اونایی که توی این حرفه ها مشغل هستن نونشون توی روغنه مثل بازیگری، خوانندگی، مدلینگ و... اما در بین این شغل ها فوتبالیست بودن میتونه حتی خیلی از این شغل ها پولسازتر باشه جالبه که حتی سن بازنشستگیش هم کمتره و خیلی از فوتبالیست ها به صورت خودکار دیگه توی 36، 37 سالگی یا خودشون میکشن کنار و یا کنار گذاشته میشن! بنابراین تا این سن فرصت برای پس اندازهای کلان وجود داره!

حالا بگیم از فوتبالیست مدنظرمون توی این مقاله یعنی مهدی قایدی که هنوز یه عالمه راه داره برای بازنشستگی و تنها بیست و چهار سال داره و خیلی ها براش آینده ی درخشانی رو پیش بینی میکنن البته در صورتی که درگیر حواشی نشه که میتونه توی هر حرفه ای سم باشه، یعنی شاید اولش خوب باشه و طرف رو بولد کنه ولی بعدش حتما منفورش میکنه!

حالا مهدی قایدی هم در این سال هایی که فعالیت کرده و البته داره فعالیت میکنه مسلما تونسته پول خوبی به جیب بزنه و در حال حاضر هم که برای درهم در آووردن رفته دبی و خیلی ها فکر میکردن که آقا پی برج نشینی رفته باشه ولی به جاش یه همچین خونه ی شیک ویلایی که تو کلیپ میبینید برای خودش و ستاره خانومش دست و پا کرده و خانومم کلیپاش تو پیجش میذاره و از موقعی که رفتن به دیار عرب ها از چهارتا استوریش ده تاش شکر گزاریه که خب حق هم داره!

وقتی مادر شوهر عروس رو میذاره جیب بغلش

یه موضوعی که در رابطه با افراد سلبریتی وجود داره اینه که وقتی خودشون معروف میشن خیلی از افراد دور و برشون هم معروف میشن خصوصا اعضای خونواده و دوستانشون مثلا تو یه مثال ساده شما وقتی پست یه بلاگر رو با دوستانش میبینید شاید یکی دو تا از دوستاش رو هم برید به بهونه ی خود اون بلاگر فالو کنید مثلا خیلی ها خوده ستاره خانوم رو به خاطره مهدی قایدی فالو کردن!

البته که داستان مهدی قایدی اینجا تموم نشد و بعدتر خواهر ایشون هم یه پا بلاگر شد و زیر سایه ی مشهور بودن برادر فالوور گرفت و از لایف استایلش عکس و استوری میذاره کنار همسر و بچش در این بین هم یه عکسی از مادرشون منتشر کرده بود و توی اون تولد مادر جان رو تبریک گفته بود که خیلی ها براشون شیک بودن خانومه مادر جالب بود و به شوخی گفتن که از عروس و دخترشون سر تر هستن ایشون.

مهدی قایدی

یه تیکه از تولدی که ستاره برای آقاشون گرفت

این رفتن ستاره خانوم با رفتنای قبلیش متفاوته و خانوم یه جورایی خیلی آروم داره به سر میبره و دیگه مثل سابق خبری از حاشیه های اونجوری نیست مثلا ستاره قبلا که میرفتن دبی پیجش رو پر میکرد از عکس و فیلمای مختلف ولی این روزا یا از شکرگزاریاش فیلم میذاره و یا از در و دیوار خونش و خبری از خودش نیست مثلا عکس زیر رو میتونید از تولدای قبلی آقا مهدی ببیینید که ستاره خانوم براش گرفته بود و اصرار داشت که کادوی لاکچری آقا دیده بشه!

مهدی قایدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی