|

فکر نکنی فقط هال پذیرایی خوشگل کردن میخوادا؛ اینجوری سرویس بهداشتی دیزاین کن شیک شه

تنها نشیمن و پذیرایی خونه نیست که نیاز به دیزاین داره و سرویس بهداشتی نیز با این ترفند ها میتونه به جذابیتی غیر قابل وصف برسه.

لینک کوتاه کپی شد
16

شایانیوز- قطعا چیدمان  دکوراسیون خونه خیلی میتونه تو زیبایی و یا زشتی اون خونه تاثیرگذار باشه که چرا که خونه دقیقا به مانند استایل میمونه! چطوری؟ اینطوری که شما برای جذاب تر شدن هر چه بیشتر تیپ خود باید دقت داشته باشید که چه چیز رو به چه چیز ست کنید. و یا اینکه اصل چه رنگ لباسی به پوست و روحیه شما میاد. در رابطه با خونه هم همینطوره و باید ببینید چه سبک دیزاینی به روحیه شما و خانوادتون میاد که در نهایت حسی خوشایند همراه با آرامش تقدیمتون کنه. اما هر موقع که اسم از دیزاین خونه میاد همه فقط به هال پذیرایی و اتاق ها و … فکر می کنند و کمتر کسی پیدا میشه که واسه سرویس بهداشتی هم ارزشی اینچنین قائل باشه.

البته که تو خیلی از خونه ها هم این موضوع حل شده هستش و اتفاقا برای سرویس بهداشتی ارزش زیادی میذارن تا زیبایی مدرن و خوشایندی داشته باشه. اگر شما هم از دست افرادی هستید که علاقمندید تا به این حرکت دست بزنید و سرویس بهداشتی خونه خود را سر و سامانی جذاب دهید، پس حتما با این مطلب همراه باشید تا با نکاتی قابل توجه آشنا شوید.

84bBwakWpz-768x1024

استفاده از آینه های بزرگ برای دیزاین سرویس بهداشتی 

این روزا دیگه خونه های مدرن و تازه ساخت این مدلی شدن که آینه های بزرگ میزنن که خب دیگه خیلی خوشگل باشن نورپردازی هم دارند. شما مخاطب عزیز نیز میتونید از آینه های بزرگ استفاده کنید که یکی از مهمترین بخش های سرویس می باشد. 

به علاوه اینکه آینه های بزرگ و مدرن باعث میشن تا فضای دستشویی در چشم بیننده، بزرگ‌ تر و دلباز تر دیده بشه و نکته مهم اینکه اگه سرویس بهداشتی شما کلاسیک هستش از آینه های قاب دار و ظریف کاری شده استفاده کنید.

دیزاین سرویس بهداشتی

نصب کشو و قفسه واسه لوازم بهداشتی؛ یه دیزاین زیبا

قطعا تو سرویس بهداشتی یکسری لوازم نیاز هست که باشه. در این حالت بهتره که برای نگهداری شانه، صابون، شامپو و دستمال کاغذی تو دستشویی چند کشو و شلف دیواری نصب کنید. در صورتی که سرویس بهداشتی کوچیک باشه این کار علاوه بر اینکه میتونه کمک کننده خوبی برای جمع آوری وسایل باشه، دیزاینی جذاب نیز هست.

شلف های دیواری بهترین گزینه برای شلوغ نشدن فضای دستشویی می باشد. روی این شلف ها میتونید از گلدون های ریز و زیبا و مجسمه های جالب هم بگذارید و به فضا روح ببخشید.

دیزاین سرویس بهداشتی

استفاده از گل و گیاه تزئینی گزینه ای خلاقانه برای سرویس بهداشتی

یکی از ایده های خلاقانه و جذاب برای دیزاین دستشویی میتونه استفاده گل و گیاه های داخلی باشه. قطعا هر گیاهی برای این فضا مناسب نیست، اما گیاهانی هستند به مانند سرخس بوستون، گیاه برگ عبایی، آگلونما، دیفن باخیا، پاپیتال، ارکیده، اسپاتی فیلوم و سانسوریا که نگهداری ازشون در حمام و سرویس بهداشتی امکان پذیره و زیبایی خاصی هم به فضا میده.

به جهت جالب تر شدن هم میتونید از پایه گل برای این گل ها استفاده داشته باشید.

این گیاهان میتونن علاوه بر زیبایی، تصفیه هوا هم انجام بدن از بوی نامطبوع جلوگیری کنند.

دیزاین سرویس بهداشتی

استفاده از رنگ های روشن برای دیوار به جهت دیزاین سرویس بهداشتی

از نکاتی که تو دیزاین و زیباتر شدن دستشویی خیلی موثره رنگ دیوارها و کف و سقف هستش که اگر به رنگ روشن باشن بهتره چرا که فضا رو دلباز تر میکنه و در نتیجه حس و حال بهتری ایجاد خواهد کرد.

معمولا سرویس بهداشتی ها پنجره ای ندارند و به همین دلیل ممکنه محیطی تیره و تار بشه که با این ترفند این موضوع نیز حل خواهد شد. 

دیزاین سرویس بهداشتی

نورپردازی هوشمندانه جیرینگی سرویس بهداشتی رو دیزاین میکنه

نورپردازی سرویس بهداشتی، نقش خیلی مهمی تو زیبایی و جذابیتش داره ولی خیلی ‌از افراد، توجه زیادی به این موضوع ندارند. تکنیک‌ های مختلفی واسه نورپردازی وجود داره که به روشنایی و زیبایی سرویس بهداشتی کمک خیلی خوبی میکنه.

مثلا اینکه استفاده از لامپ‌های کوچک یا نور مخفی در اطراف آینه باعث افزایش روشنایی و زیبایی سرویس بهداشتی میشه. همچنین استفاده از چراغ میله‌ ای حمام، لوسترهای مدرن یا چراغ‌ های استوانه‌ شکل که به‌ صورت عمودی دو طرف آینه قرار می‌گیرن، به زیبایی سرویس بهداشتی کمک خواهند کرد.

bathroom-design-V02-Lead_1pm

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی