|

جایی که اتو نداریم یا خسته ایم چجوری لباس رو صاف کنیم؟ کلی ترفند واسه رسیدن به صافی

احتمالا برای شما هم پیش اومده که جایی بودید که دسترسی به اتو نداشتید و موندید چه کنید که در این مطلب یاد میگیریم تو این شرایط چه کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ما آدما این مدلی هستیم که هم دوست داریم تا لباسمون اتو شده و تمیز و آراسته باشه و هم خیلی وقتا حال و حوصله اتو کردنشون رو نداریم و در نتیجه یا به سختی این کار رو انجام میدیم و یا صلا انجام نمیدیم! اما گاهی پیش میاد کمه شما در مسافرت هستید و دسترسی به اتو ندارید! شاید هم تو تعطیلات هستید و نمیخواید میز اتو رو پهن کنید و شروع به اتو کردن کنید! برای برخی هم همونطور که گفتیم این عمل طاقت فرسا به نظر میاد و خلاصه اینکه اتو کردن به هر روی غیر ممکنه!!

عیب نداره چرا که خوشبختانه شما مجبور نیستید دست به اتو بزنید و یا اینکه بین دو راهیه بیرون کشیدن لباسی دیگر و اتو زدن لباستون گیر کنید! چرا که راهکار هایی هستند که مشکل شما رو مثل آب خوردن حل و فصل می کنند، فقط کافیه تا با ادامه مطلب همراه باشید.

Untitled

اگر در شرایطی قرار گرفتید که نیاز به لباس صاف دارید تا ظاهری آراسته داشته باشید، اما دسترسی به اتو برای شما فراهم نیست، وحشت نکنید! چرا که تنها کافیست تا یکی از روش های زیر رو انتخاب کنید.

از بین بردن چروک لباس هنگام دوش گرفتن!

یکی از راه های خلاصی از چروک لباس اینه که وقتی قراره دوش بگیرید و آب گرم رو باز کنید، لباستون رو هم به صورت آویزان داخل حمام و یا آویزان به در حمام کنی. این مدلی اب گرم باعث میشه تا چروک لباس شما از بین بره.

چرا که گرما به الیاف لباس نفوذ میکنه و باعث باز شدن قسمت های چروکیده میشه، در نتیجه شما لباسی بدون چروک و آراسته دارید.

از بین بردن چروک لباس به کمک سشوار!

جالبه که بدونید سشوار میتونه روی چروک لباس معجزه کنیه و کافیه که شما مثلا در سفر که گزینه های محدودی دارید ازش استفاده کنید تا ببینید چقدر خوبه. اما چجوری؟ اینجوری که لباس چروک خود را به چوب لباسی آویزان کنید و بعد جاهایی که چروک هستند رو با آب نمدار کنید و سپس با سشوار بر روی قسمت های چروک تمرکز کنید. البته که در صورت نیاز میتونید از دست هم استفاده کنید و مراقبت کنید که سشوار خیلی به لباستون نزدیک نشه که احتمال سوختگی هم وجود نداشته باشه.

Untitled

از بین بردن چروک لباس با اتوی مو!

خب قطعا با استفاده از هرچیزی که گرما داشته باشه این کار حل شدنیه و یکی از اونها اتوی مو هستش که در صورت نبود اتو می تونید از اتوی مو استفاده داشته باشید، به خصوص برای قسمت های کوچیکتر و یا یقه لباس. اما نکاتی که هست اول اینه که ابتدا قبل از استفاده، مطمئن بشید که لبه های اتوی شما عاری از هرگونه موادی هستند تا لباس رو کثیف نکنند. دوم اینکه دمای اتوی مو رو تنظیم کنید که دمایی بیسار بالا نداشته باشه به خصوص برای لبسا هایی که خیلی نازن و یا ابریشمی هستند. البته که رد انداختن روی لباس های پشمی و … هم خوب نیست. سوم اینکه اتوی مو رو نباید مدت زمان طولانی نگه دارید و سعی کنید تا در یک نقطه موندگار نشید.

Untitled

از بین بردن چروک لباس با اسپری آب

این ساده ترین راهی هستش که وجود داره و شما میتونید با اسپری کردن آب به لباستون و آویزون کردنش از آویز لباس به لباسی تقریبا صاف برسید.

از بین بردن چروک لباس با یک قابلمه آب گرم

یک قابلمه آب داغ و یا کتری دارای آب داغ به اندازه اتو کمک کننده نیستن اما خب میتونن در شرایط بحرانی راه حلی خوب باشن. مشخصه که باید این دو راهکار پر از آب داغ باشن و بعد بر روی لباس بکشید تا به صافی مورد قبولی برسید.

11zon_cropped-80

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها