|

معرفی چندتا از محصولات مهم روتین پوستی

روتین پوستی نیازی به ضد چروک و لیفت کننده نداره؛ همین چندتا محصول ساده معجزه می کنه!

ترتیب روتین پوستی

خرید و آشنایی با کرم ها و محصولات آرایشی مهم در روتین پوستی در شایانیوز؛ الکی پول لیفت کننده نده بهترین روتین پوستی، روتین پوستی کره ایِ

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوزحتما هم ما می دانیم که اگرچه نمی‌توانیم گذر زمان را متوقف کنیم، اما با یک روتین مراقبت از پوست می‌ توانیم خطوط ریز، چین‌ و چروک، لکه‌ های تیره و آسیب‌ های ناشی از نور خورشید را کاهش دهیم. همچنین می‌توانید به‌طور مؤثر برخی از نگرانی‌ های جزئی پوست مانند خشکی یا چربی پوست را مدیریت کنید. پس فراموش نکنید که داشتن یک روتین پوستی روزانه می تواند بر روی ظاهر زیبا و شاداب شما هم تاثیر بگذارید. البته فراموش نکنید که این روتین پوستی نیاز نیست شامل کرم های گران قیمت ضد چروک و لیفت کننده باشد، بلکه می تواند مانند روتین پوستی کره ای فقط شمامل چند کرم مهم و اساسی مانند کرم احیا کننده ابسولو لانکوم و یا یک کرم کرم آبرسان تاچا باشد تا پوست شما را شاداب و جوان کند. پس مهم نیست که چه نوع پوستی دارید، یک برنامه روزانه مراقبت از پوست می‌تواند به شما کمک کند تا سلامت کلی پوست را حفظ کنید.

برای مثال حتی کودکان هم می‌ توانند با شستن صورت خود هنگام بیدار شدن و قبل از خواب و استفاده از کرم ضد آفتاب در طول روز مراقبت از پوست خود را تمرین کنند اما استفاده از محصولات خاص را در روتین پوستی خود باتوجه ‌به نگرانی‌ های پوستی، نوع پوست و سن خود انتخاب کنید. البته به صورت معمول یک روتین پوستی شامل پاک کردن آرایش، پاک‌ سازی  و لایه برداری پوست، استفاده از درمان لکه‌ ای برای هرگونه لک، استفاده از کرم ضد آفتاب در طول روز و استفاده از مرطوب‌کننده است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین و بهترین مدل های کرم های روتین پوستی آشنا شوید.

روتین پوستی کره ای

روتین پوستی کره ای

روتین پوستی با سرم لایه بردار لاکتیک اسید 10 درصد اوردینری به چیز دیگه است

اولین و یکی از مهم ترین مرحله ها در یک روتین پوستی را می توان پاک‌ سازی  و لایه برداری پوست نام برد و قاعدتا شما برای این مرحله به یک لایه بردار مناسب و باکیفیت نیاز دارید که پیشنهاد ما برای شما سرم لایه بردار لاکتیک اسید 10 درصد اوردینری است. این سرم لایه بردار بر پایه آب حاوی 10 درصد لاکتیک اسید می باشد که با لایه برداری ملایم پوست را روشن و شفاف می کند، سلول های مرده را از سطح پوست پاک می کند که در نتیجه آن پوست نرم و لطیف می شود. همچنین لک های پوست را به مرور از بین می برد و رنگ پوست یکدست می شود. البته اگر پوست شما لکه‌ دار است ابتدا به دنبال یک محصول ضدالتهابی برای از بین‌ بردن آن بگردید، سپس برای پاک کردن جای آن، اقدام کنید. هر چیزی زیرپوست به‌عنوان کیست طبقه‌بندی می‌ شود و به محصولی نیاز دارد که عفونت داخل را هدف قرار دهد.

روتین پوستی کره ای

روتین پوستی کره ای

کرم احیا کننده ابسولو لانکوم و آبرسان تاچا تو روتین پوستی معجزه می کنند

در مرحله بعد از لایه برداری می توان گفت یکی از بهترین گزینه ها در روتین پوستی می تواند استفاده از یک آبرسان خوب باشد. ما در این مرحله از روتین پوستی پیشناد می کنیم از کرم احیا کننده ابسولو لانکوم و آبرسان تاچا استفاده نمایید تا معجزه را بر روی پوست خود ببینید. کرم احیا کننده ابسولو لانکوم دارای عصاره رز و روغن نارگیل است که رطوبت پوست را تا 24 ساعت تامین می کند و پوست را سفت و پر می کند. کره شی موجود در این محصول حاوی آنتی اکسیدان، اسیدهای چرب و ویتامین هایی است که پوست را تغذیه می کنند. دارای بافتی لطیف و منحصر به فرد است؛ مانند سرم جذب پوست می شود و در زیر پوست لایه ای از رطوبت ایجاد می کند که باعث پیر شدن پوست می شود. چروک ها و خطوط پوست محو می شوند و پوست روشن و درخشان می شود.

روتین پوستی کره ای

روتین پوستی کره ای

روتین پوستی حتما یک کرم یا سرم  دور چشم خوب می خواد

فراموش نکنید که روتین پوستی بدون کرم و یا سرم دور چشم کامل نخواهد بود، پس حتما در مرحله آخر یک یک محصول اینچنینی استفاده کنید. سرم دور چشم و دور لب استی لودر تغذیه پوست خطوط و چروک ها را هدف قرار می دهد و جلوه چروک ها از جمله چروک های بین ابرو، گوشه و زیر چشم را به حداقل می رساند و بعد از گذشت 3 هفته بهبود و از بین رفتن چروک ها را مشاهده خواهید کرد. پوست دور چشم سفت تر خواهد شد و پف و تیرگی این ناحیه از بین می رود. این سرم پوست را عمیقا آبرسانی می کند و بعد از یک هفته پوست نرم تر و صاف تر خواهد شد. تکنولوژی جدید در ساخت این محصول به پوست قدرت ترمیم می دهد، به گونه ای که سلول های جدید جایگزین می شوند و ساخت کلاژن افزایش می یابد و پوست به مرور سفت تر و صاف تر خواهد شد.

روتین پوستی کره ای

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها