|

بازی Only Up روان شما رو هم به بازی خواهد گرفت!

Only Up بازی است که گیم پلی آن بالا رفتن است و پر از مسیر هایی است که هر لحظه برایتان یک سورپرایز دارد..

لینک کوتاه کپی شد

این بار Only Up شما را در محیطی سه‌بعدی به چالش می‌کشد. شما در یک محله زاغه‌نشین کار خودتان را شروع می‌کنید و با بالا رفتن از قسمت‌های مختلف تلاش می‌کنید به بالاترین نقطه از این مسیر برسید. جاذبه بازی شامل حال اشیاء نمی‌شود، اما به خوبی شما را به پایین می‌کشد. البته این توانایی را دارید تا زمان را کند کنید، ولی این قابلیت نمی‌تواند شما را از لغزش و افتادن به پایین نجات دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ویجاتو؛بازی Only Up از نظر بصری و فنی خوب طراحی شده. درواقع سختی اصلی آن سر و کله زدن با مکانیزم‌های معیوب و تلاش برای دور زدن آن‌ها نیست، سیستم پارکور بازی سنگ پیش پایتان نیست و اتفاقا جزو نقاط قوت Only Up محسوب می‌شود. در عوض سازندگان بازی شیطنت‌هایی رندانه‌ای را در طول مسیر اعمال کرده‌اند که برخی از آن‌ها باعث می‌شوند تمام زحماتی که کشیده‌اید در ثانیه‌ای نقش بر آب شوند.

بازی Only Up قاتل اعصاب و روان شماست!

پلتفرم‌هایی که کاذبند و اشیائی که توانایی تحمل وزن شما را ندارند شاید در ابتدای مسیر آنقدرها اعصاب‌خوردکن ظاهر نشوند، اما وقتی نیمی از مسیر طولانی Only Up را گذرانده‌اید تبدیل به کابوستان می‌شوند. راه‌های زیادی برای بالا رفتن در Only Up وجود دارد و بازی از این نظر یک مسیر کاملا خطی را برایتان در نظر نگرفته. اما در هر صورت راه فراری برای برخی از آن‌ها وجود ندارد.

قطعا Only Up یک بازی باکیفیت و با ارزش خرید بالا نیست. یک چالش کوتاه و گذراست که شاید دیدن محتواهای تولید شده از آن جذاب‌تر از تجربه‌ خودش باشد. در هر صورت؛ اگر دوست دارید مهارت‌های پارکورتان را در بازی‌های ویدیویی به چالش بکشید شاید Only Up بتواند سنگ محک خوبی برایتان محسوب شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی