|

پرنده خوشگلی که شد قاتل جون خفاش بی ریخت؛ انقدر نوک زد که بدنش سوراخ سوراخ شد

در این ویدئو خفاش خسته ای را خواهید دید که به دام یک پرنده عصبانی افتاده و توان فرار کردن یا مقابله به مثل را ندارد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- خفاش جزء پستاندارانِ بالدار است که از نظر مردم حیوانی شوم و منحوس می باشد. جالب است بدانید که خفاش ها همیشه به صورت سر و ته (برعکس) استراحت می کنند و پاهای خود را به جایی آویزان می کنند. دانشمندان هنوز علت این کار را نمی دانند اما برخی می گویند خفاش با این طرز استراحت کردن، در مواقع اضطراری بسیار راحت تر می تواند فرار کند. برخلاف اکثر گونه های حیوانی، خفاش ها در سراسر دنیا به جزء نواحی قطبی، بیابان های خشک و تعدادی جزیره جدا مانده یافت می شوند و صدها گونه مختلف دارند که در غارها و جنگل ها به خصوص در نیمکره جنوبی زمین زندگی می کنند.

حیوانات زیادی هستند که به عنوان دشمن خفاش شناخته شده اند اما این مسئله به مکانی که خفاش در آن زندگی می کند بستگی دارد. از جمله دشمنان و شکارچیان خفاش می توان به برخی پرندگان مانند جغد و شاهین اشاره کرد که هر دو هنگام شب نیز می توانند شکار کنند. مارها، راکون ها و راسوها از دیگر دشمنان خفاش ها محسوب می شوند، رتیل ها نیز خفاش های کوچک را شکار می کنند و خفاش هایی که روی درختان زندگی می کنند گاهی مورد حمله گربه ها قرار می گیرند.

علاوه بر شکارچیان طبیعی، مواردی همچون از بین رفتن زیستگاه ها، کاهش مواد غذایی به خصوص حشرات به دلیل استفاده از سموم دفع آفات کشاورزی و تغییرات آب و هوایی، از بین رفتن لانه و بیماری از دیگر عوامل از بین رفتن خفاش ها می باشد.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها