|

پرش پلنگ واسه گرفتن بچه میمون؛ مامانشو ببین بچشو پس گرفت اما انگاری طفلی مرده

در این ویدئو تقابل بین پلنگ و میمون مادر را خواهید دید میمون مادر بعد از اینکه بچش توسط پلنگ شکار شد برای پس گرفتن فرزندش به جنگ پلنگ رفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دنیای حیوانات دنیای شگفت انگیزیست که هر روز آن پر است از لحظات پرتلاطم که حیوانات برای بقای خود با آن درگیر هستند. در این دنیای پر هیاهو همیشه یکی به دنبال طعمه و دیگری در تلاش برای حفظ جان خود است درنده و غیر درنده هم ندارد. این دنیای شگفت انگیز برای مایی که تماشاچی هستیم پر از احساسات متضاد است. در حیات وحش هر روز باید برای دیدن طلوع دوباره خورشید بی وقفه تلاش کرد و حواس جمع بود. افرادی که به وقایع حیات وحش علاقه دارند همیشه چشم باز هستند تا مبادا یکی از این صحنه های خارق العاده را از دست بدهند صحنه هایی که اگرچه مادام در طبیعت تکرار می شوند اما شما ممکن است فقط برای یک بار شاهد آن ها باشید.

میمون حیوانی بازیگوش و باهوش است. این حیوان همه چیز خوار با آویزان شدن از شاخه ها و با سرعتی باورنکردنی از این درخت به آن درخت تاب می خورد و از خصوصیات ظاهری و رفتاری منحصر به فردی در میان پستانداران برخوردار می باشد.

کوچک ترین میمون دنیا مارموست کوتوله با قد 15 سانتی متر و وزن حدود 5 گرم است و بزرگ ترین میمون دنیا مندریل می باشد که قدش به بیش از 90 سانتی متر و وزنش به بیش از 45 کیلوگرم می رسد.

میمون ها اغلب در نواحی گرمسیری سراسر دنیا زندگی می کنند و جنگل های گرمسیری نواحی ایده آل برای زندگی آن ها محسوب می شود. گفته شده میمون های دنیای قدیم بیشتر به آفریقا و آسیا تعلق داشته و میمون های دنیای جدید معمولا در آمریکای مرکزی و جنوبی دیده می شوند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها