|

(عکس) خواهران فرجاد داغدار مادرشان؛ سرطان مارال خوب شد؟

maral farjad shayanews

مارال و مونا فرجاد دو خواهر بازیگر سینما در غم از دست دادن مادرشان به سوگ نشستند

لینک کوتاه کپی شد

مارال فرجاد با انتشار عکس زیر نوشت: مامان قشنگم مامان منیژه جون رفتی؟ مامان قشنگم  من دارم خواب میبینم بهم گفتی خوب میشی نترس پس چرا تو این شرایط منو ول کردی

مارال+فرجاد+به+سوگ+مادرش+نشست+++عکس

ابتلای مارال فرجاد به سرطان

مارال فرجاد  بعد از بازی در فیلم "خوب بد جلف 2" دیگر در قاب تلویزیون و سینما دیده نشد و پس از آن تصاویر او را در مجارستان دیدیم. خانم بازیگر مدت هاست که در این کشور سکونت دارد اما هیچگاه حرفی از مهاجرت نزد و همواره سعی بر این داشت تا وارد حواشی نشود اما خب عکس هایش با حجابی نیمه در آنور آب باعث شده بود تا گاهی وارد این جنجال ها بشود. 

مارال فرجاد هیچگاه از دلیل رفتنش هم حرفی نزد تا اینکه به تازگی مونا فرجاد با انتشار تصاویری از خواهرش و متنی بلند از سرطان مارال فرجاد نوشت که مصاحبه ای با خبرنگارِ مجله‌ «گِلَمور» داشته است. ناگفته نماند این پست و تصاویر توسط خود مارال فرجاد هم منتشر شده است.

monafarjad_1644770437_2

مارال فرجاد در مجارستان به تسخیر درآمد

اما مارال فرجاد در این مدت که به تنهایی در مجارستان زندگی کرد و به دور از وطن و خانواده بود و فعالیت هنری هم نداشت برای گذراندن شرایط سخت بیماری، گاهی به کنسرت های خارجی و یا فشن شو ها میرفت و عکس و فیلم هایی هم منتشر می کرد. 

وی مدت پیش در یک کنسرت موسیقی که شقایق نصرتی پیانیست ایرانی ساکن آلمان برگزار کرده بود حضور داشت.  مارال فرجاد در توضیح این کنسرت نوشت: حدودا یک ماه پیش به دعوت دوست عزیزم پریسا جعفر مقدم به کنسرت پیانو یک بانوی ایرانی که از آلمان امده بودن دعوت شدم. تمام سالن پر شده بود از نوای روح انگیز موسیقی، با لمس هر کلاویه توسط انگشتان پر توانش روح همه مدعوین را در تسخیر خود در می آورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی