|

جزئیات طرح تبدیل بهمن موتور

طرح تبدیل نه چندان جذاب رسپکت ۲ به جای دیگنیتی و فیدلیتی پرایم

امکان تبدیل اختیاری دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم نوبت زمستان به خودرو رسپکت ۲

لینک کوتاه کپی شد

بهمن موتور با صدور اطلاعیه ای از امکان تبدیل اختیاری دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم نوبت زمستان به خودرو رسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی، و همچنین طرح جوانی جمعیت خبر داد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از پرشین خودرو، این طرح با ظرفیت محدود و ویژه متقاضیان عادی، و طرح جوانی جمعیت در سامانه یکپارچه با اولویت‌بندی زمستان است.

متقاضیان عادی، و همچنین طرح جوانی جمعیت در سامانه یکپارچه با اولویت‌بندی زمستان که تمایل دارند در این طرح شرکت کنند می‌توانند از ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه ۱۴ بهمن تا ساعت ۲۴:۰۰ یکشنبه ۲۲ بهمن ماه سال جاری یا تا اتمام ظرفیت با مراجعه به سامانه فروش شرکت بهمن موتور به آدرس bahman.iranecar.com از قسمت واریز وجه اقدام کنند.

مشارکت کنندگان در این طرح خودرو خود را هفته سوم اسفند سال جاری و با مدل ۱۴۰۳ تحویل خواهند گرفت.

192619

همچنین متقاضیان می‌توانند از خدمات اختیاری خرید خدمات سرویس دوره‌ای و بیمه بدنه نیز مطابق جداول زیر بهره مند شوند.

192620

اما چرا نباید زیر بار این طرح تبدیل رفت؟

بهمن موتور در حالی این طرح تبدیل را به مشتریانش پیشنهاد داده که به نظر انجام چنین تبدیلی چندان منطقی و به صرفه نیست چرا که ریسپکت دو درب کارخانه یک میلارد و 84 میلیون تومان قیمت دارد و در بازار آزاد حدود به یک میلیارد و 320 میلیون (یعنی حدود 240 میلیون تومان اختلاف قیمت) در صورتی که دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم درب کارخانه به ترتیب یک میلیارد و 250 و یک میلیارد 150 میلیون تومان است و در حالی که قیمت بازار آزاد این خودرو ها حدود یک میلیارد و 900 میلیون تومان است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها