|

رونمایی از هایما ۷X برقی ایران خودرو

هایما 7X برقی اش گران تر است یا بنزینی؟

نسخه برقی هایما 7X ایران خودرو، برای اولین بار در محوطه نمایشگاه تحول صنعت خودرو 1402 معرفی شد

لینک کوتاه کپی شد

نسخه برقی هایما 7X ایران خودرو، برای اولین بار در محوطه نمایشگاه تحول صنعت خودرو 1402 معرفی شد؛‌ اکنون در نمایشگاه اتو اکسپو تهران گروه خودروسازی ایران خودرو یک‌بار دیگر، با محصول برقی خود، هایما 7X، حضور دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایکو پرس؛ هایما 7X یکی از جذاب‌ترین خودروهای MPV جدید واردشده به بازار ایران است. طراحی این خودرو نسبت به دیگر خودروهای چینی در این دسته بندی، جذاب‌تر به نظر می‌رسد. این تفاوت ناشی از استفاده از تیم طراحی قوی پینین‌فارینا در مراحل طراحی اولیه این خودروست تا مینی‌ون جدید هایما با سایر خودروهای چینی در این دسته بندی متفاوت باشد.

هایما برقی را یک بار شارژ کنیم چند کیلومتر راه می رود؟

هایما 7X با یک درایور ۲۰۱ اسب بخاری توان تولید ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. این توان می‌تواند شتاب صفر تا صد ۸.۲ ثانیه‌ای را برای راننده هایما برقی به ارمغان بیاورد. ظرفیت باتری ون هایما ۷۳.۷ وات‌ساعت است و این مقدار نسبت به رقبا قابل توجه محسوب می‌شود. برای شارژ کامل معمولی باتری، زمانی حدود ۱۰ ساعت نیاز است و حداکثر زمان شارژ سریع برای رسیدن به شارژ کامل حدود ۲۷ دقیقه است. هایما با شارژ کامل باتری‌ها می‌تواند ۵۱۰ کیلیومتر راه برود که عدد مطلوبی است.

هایما برقی 7X با چه قیمتی در بازار عرضه می شود؟

با توجه به قیمت ۲۲ هزار دلاری هایما 7X برقی و تعرفه اندک بازرگانی واردات خودروهای الکتریکی، این خودرو در محدوده قیمتی کمتر از ۱.۵ میلیارد تومان قابلیت عرضه به بازار دارد.

این در حالی است که قیمت هایما 7X بنزینی درب کارخانه ایران خودرو یک میلیارد و 482 میلیون تومان و در بازار آزاد حدود یک میلیارد و 600 میلیون تومان است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها