|

رونمایی از اکستریم VX

شاسی بلند لوکس میلیاردی که با گلزار پایش به ایران باز می شود

محمدرضا گلزار مالک نخستین دستگاه اکستریم VX است و از این پس به عنوان سفیر برند اکستریم شناخته می شود.

لینک کوتاه کپی شد

لوکس ترین شاسی بلند مونتاژی ایران یا همان اکستریم VX دیشب طی مراسمی رونمایی شد و این خودرو به زودی به بازار کشور می آید.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از آخرین خودرو؛ نشان اکستریم لوکس ترین نشان مدیران خودرو در ایران به حساب می آید. اکستریم در واقع همان اکسید است و اکسید هم نشان لوکس کمپانی چینی چری به حساب می آید. قرار است محصولات نشان اکسید با برند اکستریم به صورت گسترده به بازار کشور بیایند و اولین محصول از این نشان هم اکستریم VX است که لوکس ترین شاسی بلند مونتاژی ایران محسوب می شود. دیشب طی مراسمی اکستریم VX به صورت رسمی رونمایی شد. نکته جالب در مورد رونمایی این محصول حضور محمدرضا گلزار در مراسم رونمایی این محصول بود. این هنرمند محبوب کشور مالک نخستین دستگاه اکستریم VX است و از این پس به عنوان سفیر برند اکستریم شناخته می شود.

883809_811

مشخصات فنی اکستریم VX

زیر کاپوت اکستریم VX در بازار ایران یک موتور ۲ لیتری مجهز به توربوشارژ و تکنولوژی پاشش مستقیم سوخت دیده می شود که توانایی تولید ۲۶۱ اسب بخار و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. گیربکس اکستریم وی ایکس نیز یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT است که قدرت را به تمام چرخ های خودرو ارسال می کند و این یعنی کراس اوور جدید چری در ایران، یک شاسی بلند AWD به حساب می آید. سیستم تعلیق در این خودرو در محور جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع چند اتصاله یا مولتی لینک است که انتظار می رود سواری نرمی را در این کراس اوور رقم بزند.

883808_987

امکانات لوکس ترین شاسی بلند مونتاژی ایران

مهم ترین امکانات ایمنی و رفاهی اکستریم VX عبارت اند سیستم کنترل پایداری، سیستم های کمکی حرکت در سربالایی و سرازیری، سنسور های پارک جلو و عقب، سیستم کنترل فشار باد تایر ها(TPMS)، ترمز پارک برقی، اتوهلد، رادار نقطه کور(BSD)، دوربین ۳۶۰ درجه، هشدار خروج از خط(LDW)، دستیار رانندگی نیمه خودران چری، کروز کنترل تطبیقی(ACC)، ترمز اضطراری اتوماتیک(AEB)، هشدار تصادف خودرو(CVW)، هشدار تصادف از عقب( RCW)، هشدار ترافیک عقب(RCTA)، سنسور نور و باران، نور پردازی داخلی، سیستم صوتی سونی، چراغ های تمام ال ای دی، مه شکن های جلو و عقب، نور بالا اتوماتیک، سیستم پایش کیفیت هوا داخل کابین، فیلتر N95، تهویه اتوماتیک ۳ ناحیه ای، بلوتوث، تنظیم حالات رانندگی، شارژ وایرلس، اپل کارپلی، اندروید اتو، دوربین ثبت وقایع، هدآپ دیسپلی، سیستم فرامین صوتی، کی لس استارت و ورود و خروج بدون کلید، سقف پانوراما، شیشه های جلویی عایق صدا، تنظیمات برقی صندلی راننده و سرنشین جلو و ردیف دوم، گرمکن و سردکن صندلی های جلو و ….

883810_556

اکستریم VX با چند میلیارد پا به جاده های ایران می گذاد؟

اکستریم VX احتمالا با قیمتی بالای ۳ میلیارد تومان به بازار کشور می آید و عرضه آن اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده انجام خواهد شد. باید دید ورود خودروهای لوکس چینی به بازار چه بازخوردی خواهد داشت و آیا دیگر مونتاژکاران هم به سراغ لوکس های چینی خواهند رفت یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی