|

واکنش عجیب یحیی گل محمدی به رفتن رادوشوویچ!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ مهاجرت‌های اینچنینی برای باشگاه پرسپولیس عادی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

 یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل هوادار در هفته نهم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی راحتی برای ما نخواهد بود. هوادار تیم خوب، با انگیزه و دونده ای است و با توجه به فوتبالی که ارائه می‌دهد جایگاهش اینجای جدول نیست. اگر فکر کنیم بازی راحتی داریم کارمان سخت می‌شود.

*قطعا بازی سختی خواهیم داشت و باید خیلی بیشتر از دیدارهای قبل برای برد تلاش کرده و باید تمرکز خوبی داشته باشیم تا بتوانیم برنده از زمین بیرون بیاییم. این دیدار خانگی برای ما خیلی مهم است. قطعا گفته‌ام ۳۰ فینال پیش رو داریم و نباید نسبت به امتیازات آنها بی‌تفاوت باشیم. تاکنون که اینگونه نبوده و سعی کرده‌ایم با تمام وجود بازی کنیم. مثل دیدارهای قبلی برای بردن و کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم و ان‌شاءالله دیدار خوبی از آب دربیاید.

*تیم ما شکل واقعی خود را گرفته و توانسته است در بازی‌های اخیر دیدارهای خوبی را به نمایش بگذارد. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم. باید بجنگیم و دوندگی زیادی داشته باشیم. همه بازی‌ها برای ما مهم است و مهم‌ترین دیدارمان هم بازی با هوادار است. 

*احتمال بازگشت رادوشوویچ به ایران؟ وی رفته است دیگر. اگر می‌خواست بازگردد که نمی‌رفت. متاسفانه ظاهراً مهاجرت‌های اینچنینی برای باشگاه پرسپولیس عادی شده است و در ۲ سالی که من اینجا هستم رادو اولین بازیکنی نبوده که از ایران رفته است.

*باید روحیه بچه‌ها را برای دیدار با هوادار حفظ کرده و برای قهرمان شدن تلاش و مبارزه کنیم تا به هدف‌مان برسیم. بلد هستیم این کار را انجام بدهیم. به هر حال این مشکلات وجود دارد.

*نگرانی درباره اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس؟ مربیان، بازیکنان، سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و همه افرادی که به نوعی درگیر برگزاری مسابقات هستند باید به داوری کمک کنند تا فضایی برای داوران به وجود آوریم تا با تمرکز کامل سوت بزنند، باید این کار انجام شود؛ اشتباهات داوری همیشه بود، هست و خواهد بود. اما واقعاً خودمان هم روی مسائل بیشتر کار کنیم. باید سعی کنیم فضا را به شکلی فراهم آوریم که داوران راحت‌تر سوت بزنند و باید کار را برای آنها آماده و مهیا کنیم.

*داوران هم باید تمرکز خوبی داشته باشند اما در بحث مسائل مالی و امکانات فشار زیادی تحمل می‌کنند. با ایجاد آرامش می‌توان کمک خیلی زیادی به داوران کرد تا در هفته‌های آتی داوری بهتر شود. از طرف تیم خودمان روی داوران هیچ‌وقت فشاری نبوده و اکنون هم فشاری روی آنها نمی‌گذاریم. باید فضا را برای قضاوت‌های خوب و بدون مشکل آماده کنیم.

*چند بار موضوع رادو را مدیریت و از اینکه بخواهد ایران را ترک کند جلوگیری کردم. بعید می‌دانم این‌بار کاری از دست من بربیاید. تلاش خودم را می‌کنم اما جایگاه و شخصیت تیم هم برای ما مهم است. شنیده‌ام وی در شرایطی از ایران رفته که از باشگاه پول هم گرفته است. همه بازیکنان و اعضای کادرفنی مشکل مالی دارند. همه ما می‌توانیم قراردادمان را فسخ کرده و شکایت کنیم.

* باید خیلی از مشکلات را به جان بخریم. در تیمی کار می‌کنیم که 40-50 میلیون هوادار چشم‌ به راه، منتظر و عاشق دارد و باید تا جایی که می‌توانیم برای آنها بجنگیم و با وجود تمام کمبودها تلاش خود را بیشتر کنیم. نمی‌دانم شرایط چگونه است و چه اتفاقی می‌افتد.

*احتمال استفاده از مهدی عبدی در ترکیب اصلی؟ نمی‌خواهم در مورد بازیکن در نشست خبری صحبت کنم و این کار چندان درست نیست. هر مربی دوست دارد بهترین بازیکن خود را بازی بدهد و بهترین بازی را از آنها بگیرد. برای من همه بازیکنان از لحاظ فنی و شخصیتی یکسان هستند زیرا برای تیم زحمت می‌کشند. طبق تاکتیک حریف و شرایط موجود در دیدارهای آینده ارنج انتخاب شده و بازیکنان انتخاب می‌شوند. به همین دلیل فکر نمی‌کنم صحبت کردن در مورد یک بازیکن درست باشد. 

*نمی‌دانم بدهی کالدرون پرداخت می‌شود یا نه. اگر می‌دانستیم پنجره ما باز نمی‌شود بازیکن نمی‌گرفتیم. به قول ایرانی‌ها بازیکنان تاجیک مثل توریست‌ها می‌آیند و می‌روند واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. انگار باید برخی اتفاقات برای پرسپولیس بیفتد این مسائل عادی است و مهم نیست. باید رهایشان کنیم.

*بازیکنانی در پرسپولیس هستند که برای پیراهن این تیم عاشقانه می‌جنگند می‌دوند و مبارزه می‌کنند. برگ برنده در چندین سال اخیر هم بدون شک بازیکنان‌مان بوده‌اند. آنها ذهنیت و تفکرات برنده دارند و خیلی از کمبودها را جبران کردند. اما واقعاً دیگر بس است باید شرایطی فراهم کنیم که وضعیت برای پرسپولیس معمولی باشد. دنبال حداکثرها و اینکه همه چیز مهیا باشد نیستیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها