|

دردسر تازه بری پرسپولیس؛ رادو فسخ کرد و شبانه از ایران رفت!

بوژیدار رادوشویچ به دلیل طلب معوقه و رفتار بد مدیریت پرسپولیس ، نامه فسخ قرارداد را به باشگاه ارسال کرد و شبانه ایران را ترک کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بوژیدار رادوشویچ، دروازه بان پرسپولیس که اخیرا بابت مطالباتش معوقش با مجید صدری، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به اختلاف خورده بود، بامداد امروز تهران را به مقصد کرواسی ترک کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از پارس فوتبال؛ طبق اعلام بوژیدار رادوشویچ دروازه بان پرسپولیس ، مبلغ ۲۰۰ هزار یورو از پرسپولیس طلب داشت که ۵۰ هزار یورو از آن را دریافت کرده بود اما باز هم درصد دریافتی او همانند هم تیمی هایش نبوده است .

رادوشویچ ضمن اعلام این خبر گفت: به دلیل طلب معوقه و رفتار بد مدیریت پرسپولیس، نامه فسخ قرارداد را به باشگاه ارسال کرده ام.

بوژیدار رادوشویچ مدعی شد: ۱۵ درصد از دیگر بازیکنان کمتر دریافت کرده بودم و مدیریت باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب پس از پرداخت ۵۰ هزار یورو ، از من خواسته بود که پاسپورتم را به باشگاه تحویل بدهم که با تعجب و مخالفت شدید من همراه بود.

بر اساس آنچه از گفتگوی اختصاصی پارس فوتبال با رادوشویچ مشخص است ، به نظر می رسد که این بار جدایی گلر کروات پرسپولیس جدی به نظر می رسد و پرسپولیس باید به فکر جذب یک گلر جایگزین باشد.

گفتنی است حتی همسر و خانواده رادو ، چندی پیش وسایل شخصی خانه اجاره ای او در تهران را در سفری که به تهران داشتند ، به کرواسی منتقل کرده اند .

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها