|

افشای رسوایی های جدید علیه بایدن!

«به تازگی ابعاد تازه ای در مورد مشکلات سلامتی جدی جو بایدن فاش شده است.»

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز؛ مدت زمان زیادی از برگزاری مناظره اخیر بایدن و ترامپ در جورجیای آمریکا و به میزبانی شبکه سی ان ان نمی گذرد. مناظره ای که بسیاری نتیجه آن را برای دموکرات ها و شخص رئیس جمهور آمریکا فاجعه بار توصیف کرده اند. بایدن در جریان این مناظره، بارها و بارها سررشته افکارش را از دست داد و گیج بود و بعضا مکث های طولانی مدتی را نیز انجام می داد.

به گزارش شایانیوز؛ البته او طبق معمول گاف های کلامی هم کم نمی داد و مثلا در جریان مناظره با ترامپ گفت که ما در دوره کرونا نظام بهداشت و درمان آمریکا را شکست دادیم! در آخر مناظره نیز بر اساس ویدئوهایی که منتشر شده، همسر جو بایدن دست او را گرفت تا از پله های استودیوی محل برگزاری مناظره سقوط نکند. مسائلی از این دست همه و همه جنجال های گسترده ای را در مورد وضعیت سلامت فیزیکی و فکری جو بایدن رئیس جمهور آمریکا ایجاد کرده اند. البته که این قبیل رفتارهای بایدن به هیچ عنوان جدید نبوده و در ماه های اخیر نیز به کرات شاهد سرزدن رفتارهایی از سوی او نظیر دست دادن با افراد خیالی و یا فراموش کردن نام اعضای کابینه اش و ده ها مورد دیگر بوده ایم.

بایدن

موضوعی که پس از مناظره اخیر بایدن و ترامپ ماهیت جنجالی تری را به خود گرفته و می بینیم که حتی در حزب دموکرات بحث های جدی در جریان است که آیا ماندن بایدن در فضای رقابت با ترامپ و تلاش برای حضور مجدد در کاخ سفید، حرکتی درست و منطقی است یا خیر؟ در این بحبوحه، یک افشاگری عجیب و غریب در مورد  وضعیت سلامتی بایدن نیز انجام گرفته است.

نشریه بیزینس اینسایدر در گزارشی که نتیجه گفتگوی آن با منابعی در دولت بایدن بوده، به این مساله اشاره داشته که بایدن صرفا برای 6 ساعت کار و فعالیت در روز آمادگی دارد. به بیان ساده تر، او فقط می تواند در فاصله میان ساعت 10 صبح تا 4 بعدازظهر حواسش را جمع نگه دارد و تا حدی بر کار متمرکز باشد. خارج از این ساعات، او هیچ کنترلی بر امور جاری و عادی خود ندارد و گاف های زیادی می دهد.

در این رابطه برخی منابع به بیزینس اینسایدر گفته اند که تیم های مختلفی از حزب دموکرات در روزهای اخیر درگیر فرایند آماده دسازی بایدن بوده اند تا او در جریان مناظره با ترامپ خلق فاجعه نکند. مساله ای که البته با توجه به عملکرد بایدن در جریان مناظره با ترامپ راه به جایی نبرده و سبب شده تا اما و اگرها در مورد ماندن بایدن در کوران رقابت های انتخاباتی به شدت افزایش یابد. البته که در این بحبوحه، همه چیز حداقل تا به اینجای کار به ضرر جو بایدن است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها