|

همراه اول و ایرانسل با پیامای تبلیغ وقت و بی وقتشون رفتن رو مخت/ با این کدها لغو میشن

در این مقاله در خصوص لغو کردن پیامک های تبلیغاتی براتون صحبت کردیم که با شماره گیری کدهای ذکر شده کارتون راحت میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گوشی ها این روزا در زندگی ما جایگاه بسیار ویژه ای برای خودشون دارن و نمیشه از این جایگاه چشم پوشی کرد چرا که ما در هر شرایطی از این وسیله ی الکترونیکی استفاده میکنیم مثلا توی محیط کار اولین وقتی که برامون پیش میاد رو به چک کردن گوشیمون اختصاص میدیم و یا در اوقات فراغتمون تو روزای تعطیل هم یهو میبینید که مدت طولانی رو پای شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام میگذرونیم که خب در این بین باید یه دلی هم برای اینترنمون بسوزونیم که خب در این مواقع باید به دنبال این باشیم که چگونه مصرف اینترنت اینستاگرام را کم کنیم که خب خدا رو شکر با توجه به این که یه عده ای میدونستن قراره در این بین نت زیادی مصرف بشه برای این موضوع فکرایی کردن.

اما خب کاش مشکل فقط مصرف اینترنت باشه چون قطعات گوشی مصرفی هست مثل باتریش که بعد از یه مدت دیگه مثل قدیم کاربرد نداره و این روزا هم که مثل قدیم نیست که باتری گوشی ها رو بشه در اوورد و دو تا فوت جادویی کرد و درستشون کرد چون بیشتر گوشی ها باتریشون پرسی شده و در صورتی که مشکلی در اون ها پیش بیاد باید برد پیش تکنسین موبایل مثلا شاید گوشیتون باتری کم میکنه موقع شارژ و این سوال رو پیش میاره که چرا باتری گوشیم موقع شارژ کم میشه که خب در این مورد در مقاله های قبلی بهتون راهنمایی دادیم حالا شاید با خودتون بگید که کار کردن و وقت گذروندن با گوشی این همه هم مشقت نداره ولی خب از اینترنت و قطعات مصرفی بگذریم با پیامک های تبلیغاتی ایرانسل و همراه چیکار کنیم که میرن رو مخ آدم و گوشی رو پر میکنن و اوقات ما رو هم تلخ بنابراین در این مقاله در خصوص لغو پیامک های تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول براتون صحبت کردیم، پس با ما همراه باشید.

لغو پیامک های تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول

لغو کردن پیامک تبلیغاتی ایرانسل با استفاده از اس ام اس

یکی از راه های راحت برای این که پیام های تبلیغاتی ایرانسل فرستادن عددد یک به شماره ی 5006 هست که بعد از فرستادن این پیام باید یه مقدار صبوری کنید و منتظر بمونید تا یه پیامک که مبنی بر لغو شدن پیامک های تبلیغاتی هست براتون ارسال بشه و خب باید این نکته رو هم اضافه کنیم که این پیام هزینه ای برای شما در بر نداره و شما میتونید حتی با وجود اعتبار مالی نداشتن سیم کارتتون هم این پیامک رو ارسال کنید وخودتون رو از شر پیامک های تبلیغاتی وقت و بی وقت خلاص کنید.

لغو پیامک های تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول

کد دستوری برای لغو کردن پیام های تبلیغاتی ایرانسل

برای این که اس ام اس های تبلیغاتی ایرانسل رو لغو کنید یه کد دستوری هم در نظر گرفته شده که شاید براتون جالب باشه برای هر سه اپراتور موبایل یعنی رایتل، همراه اول و ایرانسل این کد کاربرد داره و کار میکنه. برای وارد کردن اون کافیه که در قسمت صفحه کلید گوشیتون کد *800# وارد کنید و بعد از این که این کد رو وارد کردید یه صفحه براتون با سه تا پیشنهاد نمایش داده میشه که باید از بین گزینه های موجود در اون گزینه ی قطع پیام تبلیغاتی رو ارسال کنید و برای این موضوع باید عدد یک رو وارد کنید و بعد از ارسال اون پاپ آپی مبنی بر این که طی بیست و چهار ساعت آینده به  شما اطلاع رسانی خواهد شد به نمایش درمیاد.

لغو پیامک های تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول

قطع پیام های تبلیغاتی ایرانسل با استفاده از برنامه ی ایرانسل من

اون هایی که از اپراتور ایرانسل استفاده میکنن مسلما با برنامه ی ایرانسل من آشنایی دارن و میدونن که با استفاده از این برنامه میشه مدیریت سیم کارت رو انجام داد و از مواردی مثل مانده ی حجم اینترنت، مانده ی اعتبار و قبض اون مطلع شد البته که این ها تنها مزیت های اون نیستن، یکی دیگه از کارهایی که شما میتونید با استفاده از این برنامه انجام بدید قطع کردن پیام های تبیلغاتی ایرانسل هست.

  • در وهله ی اول برای این منظور در صورتی که برنامه رو ندارید باید اون رو دانلود و نصب کنید.
  • بعد از این که برنامه رو باز میکنید توی قسمت پایینی صفحه ی اصلی اون گزینه هایی مثل شارژ، حساب من، پیشنهادی و... رو مشاهده میکنید.
  • حالا یه منوی دیگه ظاهر میشه که در قسمت پایینی اون باید گزینه ای مربوط به پیامک های تبلیغاتی میاد که با کلیک روی اون یه پاپ آپ ظاهر میشه و این رو که مطمئن هستید پیام ها رو قطع کنید رو از شما میپرسه که در صورت موافقت و زدن تائید اون پیامکی از ایرانسل مبنی بر قطع شدن این قابلیت براتون ارسال میشه.

لغو پیامک های تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول

لغو پیام های تبلیغاتی همراه اول

در صورتی که با استفاده از کد دستوری میخواهید پیامک های تبلیغاتی همراه اول رو لغو کنید میتونید یکی از دو کد #8999* و #800* رو شماره گیری کنید.

یا راه دیگه ای که برای این منظور پیش روی شما هست ارسال عدد یک به شماره ی "8999" هست تا از این طریق پیام های تبلیغاتی رو به کلی لغو کنید.

لغو پیامک های تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی