|

میخای بزنی رو دست بلاگرا ولی ویدیو ساختن بلد نیستی؟ 5 اپلیکیشن خفن واسه خفن شدن

اگه دوست داری تو هم مثل بلاگرا ویدیو بسازی و معروف بشی، نمیخواد تیک تاک نصب کنی با این برنامه ها راحت تر میشه همه کار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه همه شدن یه پا بلاگر و اینفلوئنسر! همه به نوعی تولید محتوا می کنند و با انتشار عکس و ویدیوهای مختلف جلب توجه و جذب فالوئر دارند. اما اینکه چطور این محتوا ساخته بشه که بتونه نظرات رو به سمت خودش بکشونه خیلی مهمه. برنامه تیک تاک شباهت های زیادی به اینستاگرام داره اما اونچه که مشخصه اینه که تیک تاک به گرد پای اینستاگرام هم نمیرسه و تنها چیزی که مشخصه اینه که کاربر محترمه میره و از قابلیت ویرایش تیک تاک استفاده میکنه و میاد تو اینستاگرام منتشرش میکنه! اما باید به عرضتون برسونیم که تنها تیک تاک نیست که این توانایی و ادیت ها رو داره در اینجا قراره با برنامه هایی آشنا بشیم که میتونن ویرایش های جذابی رو در اختیار شما بذارن تا ویدیوهایی متنوع و جالب بسازید. پس اگر علاقمند هستید حتما با این مطلب همراه باشید.

1- Adobe Rush (اندروید، iOS، ویندوز، مک)

ما همیشه ابزارهای ادوبی رو در دست حرفه ای ها دیده ایم. اما باید بگیم این برنامه کاملا متفاوته و شما برای استفاده از این ویرایشگر خفن نیاز به هیچ دانش خاصی ندارید. از قابلیت هایی که این برنامه داره میشه به تنظیم اندازه تصویر، اعمال افکت‌های رنگی مختلف و تنظیم کامل آنها، استفاده از تمپلیت‌ های موشن گرافیک و امکانات بسیار زیاد دیگر اشاره داشت که اون رو تبدیل به یکی از بهترین ها برای ادیت ویدیو بر روی موبایل و pc کرده است.

Untitled

2- InShot Video Editor (اندروید، iOS)

اینشات شهرت بسیاری بین کاربران داره چرا که استفاده ازش کار خیلی ساده ای هستش و با توجه به اینکه ابزار عای متعدد برای ساخت و ادیت ویدیو تیک تاکی داره، میتوان به عنوان برنامه ای جذاب در این راستا شناختش. شما در این اینشات ابزارهای پایه و همچنین افکت‌های جذاب بصری و صوتی بسیاری دارید که همواره میتونید از مجموعه‌ بزرگی از تصاویر و آهنگ‌ های خود اینشات هم استفاده داشته باشید و در نهایت یه خروجی ایده آل به دست بیارید.

Untitled

3- Timbre (اندروید)

Timbre برنامه ای به شدت ساده هستش مناسب کاربرانی که در تیک تاک یا اینستاگرام قصد انجام کارهای خیلی عجیب و غریب رو ندارند. از دست قابلیت هایی که این برنامه در اختیار شما قرار میده میشه به امکان تغییر سرعت ویدیو، تبدیل فرمت‌ها و البته ساخت گیف اشاره داشت. از امکانات جالب اون اینه که میتونید ویدیو هایی که درش ساخته اید رو به گیف تبدیل کرده و در دیگر برنامه ها منتشر کنید.

Untitled

4- FUNIMATE (اندروید، iOS)

اما اگر از دست کاربران فان هستید که قصد دارید تا ویدیوهای خنده دار و بامزه بسازید ما FUNIMATE رو به شما پیشنهاد خواهیم کرد. این اپ پُره از افکت‌ها و ترانزیشن‌ های باحال و بانمک که میتونه کمک کننده خوبی برای شما به جهت ساخت ویدیو مورد نظر باشه. صد ها افکت در این برنامه وجود داره که شما با استفاده از اونها می تونید ویدیو رو بسازید و مستقیم هم تو تیک تاک منتشر کنید. FUNIMATE استفاده رایگان رو هم در اختیار شما قرار داده اما با این فرق که بر روی ویدیو ها واترمارک خواهد خورد.

Untitled

5- VIZMATO (اندروید، iOS)

این برنامه هم از دست برنامه هایی هستش که میتونید با استفاده ازش ویدویهای باحال و خنده دار بسازید. درسته که ویرایشگر ویدیویی VIZMATO برنامه ای ساده هستش که استفاده ازشم خیلی راحته، اما بادی گفت تم های مختلفی داره که با ویرایشگر صوتی و افکت های جذاب و البته قابلیت هایی که بری لیپ سینکینگ در نظر گرفته، اون رو به یه برنامه شاخ و عالی برای تیک تاک تبدیل کرده. ناگفته نمونه که این برنامه در نسخه رایگان خود واترمارک میندازه و نسخه پولیش هم نسبت به بقیه گرون تره!

Untitled (2)

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی