|

راهنمای کامل دریافت وام 300 میلیونی بانک ملی در طرح مهربانی+ جزئیات و شرایط

بانک ملی طرح تسهیلاتی جدیدی به نام وام مهربانی ملی را اجرایی کرد سقف این تسهیلات 300 میلیون تومان و با بازپرداخت 60 ماهه است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بانک ملی طرحی را با عنوان وام و تسهیلات مهربانی تا سقف 300 میلیون تومان و با نرخ سود 4 درصد ارائه کرده است. این تسهیلات که قبلا با نام نهال ملی شناخته می‌شد به مهربانی ملی تغییر نام داده است تا مشتریان بانک ملی بتوانند کمبود بودجه خود را از طریق وام مهربانی ملی جبران کنند. در طرح مهربانی بانک ملی، افراد دارای حساب قرض‌الحسنه در نزد شعب این بانک  که بین 1 تا 12 ماه میانگین و گردش حساب دارند می‌توانند نسبت به دریافت وام قرض‌الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی اقدام کنند. این تسهیلات بدون سود و دارای ۴ درصد کارمزد است و شخص وام گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

از ویژگی‌‌های طرح مهربانی می‌توان به تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۰۰ میلون تومانی با کارمزد ۴ درصد و فقط بداشتن یک ضامن اشاره کرد.

در طرح مهربانی بانک ملی نسبت دریافت وام به سپرده چگونه است؟

اگر شما ۳۰۰ میلیون تومان و به مدت ۳ ماه در بانک ملی برای طرح مهربانی سپرده گذاری کنید, می توانید در پایان ماه سوم مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان با اقساط ۶ ماهه و یا مبلغ ۴۸ میلیون تومان با اقساط ۶۰ ماهه (۵ ساله) دریافت کنید که همچنین مبلغ اصلی سپرده شما نیز بعد از مدت زمان سپرده آزاد می شود.

به عبارتی دیگر این وام طرح بانک ملی مسدودی سپرده ندارد.

برای درک بهتر این جدول اگر شما ۸۱ میلیون تومان و به مدت ۱۲ ماه در بانک ملی برای طرح مهربانی سپرده گذاری کنید می توانید در پایان ماه ۱۲ ام مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان با اقساط ۶ ماهه و یا مبلغ ۵۱ میلیون تومان با اقساط ۶۰ ماهه وام دریافت کنید.

mehrabani-melli

افتتاح حساب برای دریافت وام مهربانی چگونه است؟

جهت دریافت وام ۳۰۰ میلیونی طرح مهربانی بانک ملی شما ابتدا باید نزد این بانک حساب قرض الحسنه افتتاح کنید که می توانید طبق راهنمای زیر بصورت غیرحضوری و از طریق سامانه بام نسبت به افتتاح حساب اقدام کنید.

پس از افتتاح حساب شما متقاضی گرامی نیاز به سپرده گذاری مبلغ مورد نظر خود دارید که این مبلغ برای اینکه مشمول دریافت وام شود حداقل باید ۱ ماه و حداکثر ۱۲ ماه نزد بانک ملی باقی بماند.

نحوه-ثبت-نام-وام-طرح-مهربانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی