|

تور فیلیپین / مجمع الجزایری که میمونی کدومو بری بس که زیادن آخه هفت هزارتا چه خبره

برای رفتن به تور فیلیپین توی قاره ی آسیا جابجا میشید و به قسمت جنوب شرقی این قاره میرید و باید براش ویزا داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ایران به علت چهار فصل بودنش و داشتن اقلیم های متفوت برای افراد امکان مسافرت رفتن در تمامی فصول سال به نقاط مختلف رو فراهم میکنه که این میتونه یکی از بهترین نکات برای شرایط آب و هوایی یه کشور باشه، بنابراین حیفه که به مسافرت نریم و این همه زیبایی رو از دست بدیم اما از این به کنار شاید خیلی ها مون با خودمون بگیم که برای گشت و گذار تو کشور خودمون تا آخره عمرمون وقت داریم ولی برای سفرهای خارجی باید تا وقتی که قیمت ها بیشتر و گرون تر نشده اقدام کنیم که خب تور فیلیپین هم یکی از این سفرهاست که هر کسی دوست داره که برای یکبار هم که شده در این کشور حضور داشته باشه.

جالب بودن این تور اونجایی زیاد میشه که شما متوجه میشید که مقصد آسیا هست و قرار نیست از این قاره خارج بشید تا زیبایی های خارق العاده ببینید اما در خصوص تور فیلیپین در ابتدا یه اطلاعات کلی بدیم؛ این کشور در قسمت جنوب شرقی آسیا قرار داره و در اصل یه مجمع الجزایر به شمار میاد و توی غرب اقیانوس آرام، دریای جنوبی چین و بین دریای فیلیپین واقع شده. شاید باور کردنی نباشه ولی بیشتر از هفت هزارتا جزیره داره که فقط صدتا از اونا قابل سکونته و از اون ها هم 11 تا شون بیشترین جمعیت رو دارن. حالا در ادامه قصد داریم که بیشتر راجبه تور فیلیپین و شرایط اون براتون بگیم.

تور فیلیپین

جاذبه های گردشگری تور فیلیپین

در اکثر مواقع تور فیلیپین رو با رسیدن به پایتخت این کشور یعنی "مانیل" شروع میکنن که از جمله دیدنی های این شهر میشه به موزه و کلیسای آگوستین که ثبت جهانی شده، بافت تاریخی اینترامورُس و قلعه ی سانتیاگو اشاره کرد. بعد به سمت "بوهول" پرواز خواهید داشت و شاهد مکان های دیدنی مثل مجموعه ی تاریخی پیمان خون، کلیسای باکلایون، تپه های شکلاتی، جنگل ماهوگانی و قایق سواری توی روخونه ی بول خواهید بود. بعد نوبت پرواز به جزیره ی پاولان میرسه که غار سنت پائول و پارک ملی رو توی خودش جا داده.

تور فیلیپین

غذاهایی که باید در تور فیلیپین بخوریم

در بیشتر موارد وقتی افراد به سمت کشورهای شرقی آسیا سفر میکنن در خصوص غذا و خورد و خوراکشون نگرانی دارن اما باید بگیم که این موضوع در رابطه با فیلیپین نباید شما رو نگران کنه چرا که یه عالمه خوشمزه جات در این کشور منتظره شماست که چندتا از این غذاهای معروف و خوشمزه اون آدوبو، لچون، لومپیا و پانسین هستن که در اصل آدوبو یه نوع خورش با گوشت قرمز و یا مرغه که داخل سیر، سس سویا، دونه های فلفل و برگ بو پخته میشه یا در خصوص لومپیا میشه گفت که یه اسپیرینگ رول لذیذ و ترد هست که از گوشت، پنیر، سبزی و یا میوه پر شده.

در کل میشه گفت که توی غذاها و دسرهای موجود توی این کشور تنوع بسیار زیادی وجود داره و بنابر ذائقه ای که دارید میتونید انواع غذاها رو که با گوشت، جانوران دریایی و میوه ها و سبزی ها تهیه میشن رو میل و از اون ها لذت ببرید.

تور فیلیپین

نکاتی که باید در مورد تور فیلیپین اونا رو بدونید

  • قبل از این که به این سفر برید برای جلوگیری از ابتلا به حصبه پیشنهاد میکنیم واکسن مربوط به این مریضی رو بزنید علی الخصوص اگر علاقمند هستید که غذاهای خیابانی این کشور رو تست کنید.
  • در صورتی که در طول ماه های گرم به این کشور سفر کنید ممکن هست که با گزیدگی توسط پشه ها روبه رو بشید که امکان مالاریا رو به وجود میاره، هرچند که این بیماری در این کشور کنترل شده.
  • بهتره که قبل از عزیمت واکسن های هاری، هپاتیت آ و بی و آنفولانزای فصلی رو زده باشید.
  • مسافرت رفتن زن ها تنهایی یه مقدار برای مردم این کشور عجیبه چون مسافرت های انفرادی در صورت مردانه بودن بین اون ها رواج داره ولی با این وجود هم اذیت و تهدیدی متوجه خانوم ها نخواهد بود.
  • شما میتونید در این سفر برای خریدهای خودتون از ارز دلار استفاده کنید.

تور فیلیپین

ویزا و قیمت تور فیلیپین

برای این که بتونید به کشور جزیره ای سفر کنید به ویزای توریستی این کشور نیاز خواهید داشت که برای دریافت اون باید مدارک زیر رو ارائه کنید:

  • اصل گذرنامه با ۶ ماه اعتبار
  • اسکن ویزاهای قبلی
  • رزرو هتل
  • رزرو بلیت هواپیما
  • گواهی اشتغال در ایران
  • گواهی تمکن مالی و...

در خصوص هزینه و قیمت تور فیلیپین هم باید بگیم که برای اقامت ده روزه و نه شبه در شهرهای این کشور و در هتل های چهار ستاره قیمت برای هر نفر در یک اتاق دو تخته معادل 75.000,000 تومان + 1.750 دلار  هست.

تور فیلیپین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی