|

تور مالزی که بری سه تا کشورو با هم میبینی / یه تیر و سه نشون اونم وسط استوا با نارگیل

تور مالزی از جمله مسافرت های خارجی هست که ایرانی ها برای رفتن نیازی به گرفتن ویزای کشور مقصد ندارن و تنها یه پاسپورت با 7 ماه اعتبار لازمه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه هزینه ها به قدری زیاد شده که سفر رفتن برای خیلی ها سخت شده و هر جوری که حساب میکنی یه عالمه هزینه ی سفر تون میشه ولی یه اتفاق جالبی که رخ داده این هست که هزینه های یه سفر خارجی هم با هزینه های سفر داخلی برابر شده و هر کسی که قصد و علاقه ی رفتن به سفر رو داره به جای صرف اون هزینه برای سفر داخلی اون رو برای یه سفر خارجی و دیدن یه کشور دیگه و مردم و فرهنگ اون خرج میکنه که حالا در این بین یکی از این سفرها تور مالزی هست که باید گفت این تور در برخی از مواقع به صورت ترکیبی برگزار میشه. یعنی چطوری؟

یعنی در برخی از مواقع پیش میاد که تور مالزی فقط به شهر کوالالامپور میره که در این حالت احتمالا هفت شب طول بکشه و در برخی از مواقع هم تور ترکیبی میشه و به بالی، سنگاپور و تایلند میره و احتمالا تا ده شب طول بکشه و اینجوری میشه که یه تیر و چندتا نشون زد ولی خب مسلما هزینه ها یه مقدار بیشتر خواهد شد ولی ایرانی ها بیشتر متقاضی تور مالزی ترکیبی هستن چرا که میتونن هم سفر و تفریح رو تجربه کنن و هم میتونن یه استراحت جانانه داشته باشن و خریدهای جذابی هم انجام بدن که حالا در ادامه بیشتر راجبه شرایط تور مالزی براتون میگیم، پس با ما همراه باشید.

تور مالزی

درباره ی مالزی

مالزی از جمله کشورهایی هست که دقیقا رو خط استوا قرار داره و واقع شده توی جنوب شرقی آسیا هست. پایتخت این کشور کوالالامپور هست و تورهای مالزی از ایران به سمت این شهر برگزار میشه. در خصوص دونستن بیشتر راجبه این کشور باید همسایه هاش رو بشناسین چرا که فرهنگ مردمان این کشور شبیه کشورهای همسایه شون هست و از این کشورها میشه اندونزی و تایلند رو اسم برد.

مالزی توی دنیا به برج های پتروناس، پارک های ملیش، سواحل فوق العاده، چشم اندازهای و مناظر دیدنی، غذاها و فرهنگ های متنوعی که داره شناخته میشه و معروفه که همه ی این مسائل کنار هم باعث شده مالزی تبدیل بشه به یکی از قطب های گردشگری در دنیا و هر ساله مردم زیادی از سراسر دنیا به این کشور سفر کنن.

در خصوص مردمان این کشور باید بگیم که در این کشور به مانند اکثر کشورهای واقع شده در جنوب شرق آسیا یه سری پیچیدگی های اقوامی وجود داره و چنیدین قومیت متنوع و مختلف در اون زندگی میکنن و در حال حاضر بیشتر اقوامی که در این کشور ساکن هستن شامل مالایی ها، اورنگ اسلی، مرددم جنوب آسیا و چینی ها هستن و همچنین علاوه بر این اقوام یه تعداد اقلیتی هم از آمریکایی ها، اروپایی ها، اعراب، اوراسیایی ها و تایلندی ها هم ساکن این کشور زیبا هستن. در خصوص زبان رسمی هم باید بگیم که به علت قدرت سیاسی بالایی که مالایی ها دارن زبان مالایی در اصل زبان رسمی مالزی شمرده میشه.

تور مالزی

تور مالزی ویزا میخواد؟

برای رفتن به تور مالزی شما نیازی به داشتن ویزا ندارید و تنها چیزی که نیاز دارید داشتن یه پاسپورت با حداقل هفت ماه اعتبار هست دقیقا به همین علت که مالزی در دسته کشورهایی که بدون ویزا ما ایرانی ها رو قبول میکنه قرار داره یه مقصد فوق العاده و دیدنی برای ایرانی ها محسوب میشه چون نیازی نیست که درگیر جور کردن ویزا بشید.

البته این نکته رو بگیم که پرواز به مالزی از ایران مستقیم نیست و معمولا در قطر یا تایلند توقف داره و در صورت توقف شما نیازی به دریافت ویزا ندارید چون این فقط یه توقف هست اما در صورتی که به تورهای ترکیبی برید مثل مالزی-تایلند و کشورهای دیگه امکان داره که نسبت به قوانین اون کشور ویزا تهیه کنید.

تور مالزی

بهترین زمان برای تور مالزی

همونطور که گفتیم مالزی روی خط استوا قرار داره و به همین علت باید این موضوع رو به شما یادآور بشیم که با توجه به این موضوع شما امکان نداره که توی مالزی با سرمای زیاد و یا گرمای زیاد مواجه بشید چون آب و هوای این کشور استوایی هست. اما یه موضوعی که در خصوص مالزی وجود داره رطوبت و دمای بالا، باد و باران های شدید موسمی هست که باید جوری سفر رو تنظیم کنید که درگیرشون نشید. دمای کلی مالزی در طول سال گرم هستش. بیشتر مناطق در این کشور دشت هست. به طور کلی با توجه به فصل های ایرانی بهترین زمان مسافرت به این کشور در پاییز و زمستون هست.

تور مالزی

جاذبه های گردشگری تور مالزی

مالزی یکی از کشورهایی هست که میشه گفت جاذبه های بیشماری برای دیدن داره و توی برنامه های تور مالزی یه سری برنامه ها ی شهر گردی و بازیدی از جاذبه ها هم وجود داره اما خودتون هم میتونید یه سری از مکان ها رو متناسب با سلایقتون برای گشت و گذار انتخاب کنید. از جاذبه های اصلی این کشور میشه به تم پارک ها و باغ وحش های اون اشاره کرد و یه سری از جاذبه های جذاب این شهر عبارتند از: پارک ملی پگونونگ، جزیره ها، معبد کک لوک سی و… هست ولی در حالت کلی طبیعت این شهر خارق العاده هست و حتما برای دیدن این طبیعت لازم نیست که به جنگل هاش برید و توی شهر هم همین خبره.

تور مالزی

قیمت تور مالزی

تور مالزی از اون دست از مسافرت ها نیست که بتونید اون رو توی لیست تورهای ارزون قیمت قرار بدید ولی باید این موضوع رو هم در نظر بگیرید که این کشور مسافت زیادی با ایران داره و با توجه به این مسافت و هتل های با کیفیتی که داره باز هم قیمت ها خوبه و از طرف دیگه هزینه ی برای اخذ ویزا هم پرداخت نمیکنید ولی برای این سفرتون رو ارزون تر هم کنید اول این که تور ترکیبی نرید و دوم این که میتونید توی آب و هوایی که مساعد نیست برید چون در این زمان مسافر کم میشه و قیمت ها پایین میاد. در حال حاضر تور مالزی به مقصد کوالالامپور برای هفت شب 34.490.0000 تومان هست.

تور مالزی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی