|

پیشنهاد بازیگری برای مجتبی جباری؛ شغل دوم و سوم فوتبالیستای دیگه چیه؟

ketabforooshi mojtabajabari shayanews

مجتبی جباری، پیش از این مانند پژمان جمشیدی، شانس ورود به تئاتر و سینما را نیز داشته و در این زمینه پیشنهاداتی را هم دریافت کرده است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ما میدانیم که عمر بازی در زمین فوتبال مثل عمر دیده شدن روی پرده ی سینما یا جعبه ی جادویی تلویزیون، برای برخی خیلی بلند نیست. بنابراین بسیاری از فوتبالیستها یا بازیگران، در راستای امرار معاش، شغل های دوم و سومی را نیز برای خود در نظر می گیرند که اغلب یا جنبه خرید و فروش و تجارت داشته و یا در زمینه تاسیس کافه رستوران و .. است. بنا بر این خیلی کم پیش آمده که تا کنون شاهد شغل دوم یک هنرمند یا فوتبالیست در جهت کاملا فرهنگی باشیم. تا زمانی که با خبری شوکه کننده به تازگی متوجه شدیم مجتبی جباری، فوتبالیست معروفی که سابقا پیراهن آبی استقلال را به تن می کرد و حضور در تیم ملی را نیز تجربه کرده است، در تهران یک کتابفروشی راه انداخته.

کتابفروشی مجتبی جباری

اقدام جباری که در نوع خود تازه بود، از نگاه بسیاری تحسین برانگیز نیز هست. این کتاب فروشی که جباری نام جالب راوی را برای آن برگزیده است در خیابان ولیعصر راه اندازی شده و روز شنبه 24 تیر، با حضور تعداد زیادی از چهره های برجسته ورزشی و هنری نظیر وریا غفوری، پیمان معادی، سهراب پورناظری، سروش صحت و … افتتاح گردید. 

کتابفروشی مجتبی جباری

علاقه مجتبی جباری به کتاب ریشه در کودکی اش دارد

از بررسی خبرهای پیرامون این جریان دریافتیم که گویا علاقه ی وافر مجتبی جباری ریشه در دوران نوجوانی اش دارد. همین اشتیاق او به هنر و به ویژه کتاب و کتابخوانی نیز باعث می شد در زمان فعالیت هایش پیرامون فوتبال، در برنامه های فرهنگی و هنری، از جمله افتتاحیه نمایشگاه ها و فیلم ها نیز حضور به هم رساند. حتی شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید جباری، پیش از این مانند پژمان جمشیدی، شانس ورود به تئاتر و سینما را نیز داشته و در این زمینه پیشنهاداتی را هم دریافت کرده اما در نهایت فعالیت در حوزه کتاب را ترجیح داده است. 

کتابفروشی مجتبی جباری

اگرچه که هر کس بنا بر علاقه و موقعیت خود، حرفه ی مورد نظرش را انتخاب می کند و نمی توان ادعایی مبنی بر برتری یک شغل نسبت به مشاغل دیگر داشت، اما در عین حال کشش افراد صاحب نام به سمت فعالیت های فرهنگی، میتواند برای کودکان و نوجوانان الگویی مناسب و قابل توجه را خلق خلق کند.

لذا قابل تحسین است که شخصی در تمام دوران فعالیتش، با وجود جذب نگاه حداکثری افراد جامعه، به جای تولید حواشی و یا صرفا نگاه منفعت طلبانه به عمور اطرافش، آن هم پس از سالهای طولانی، مثل مجتبی جباری همچنان آرام و فرهنگی قدم بردارد.

کتابفروشی مجتبی جباری

بیایید در ادامه به شغل دوم و سوم برخی از فوتبالیست ها نگاهی بیندازیم.

کتابفروشی مجتبی جباری

امیر قلعه نویی: او در گذشته خرید و فروش مبل انجام می داد اما آن را محدودتر کرد. همچنین چند سال پیش هم در ولنجک رستورانی داشت که آن را هم تعطیل نمود. اکنون خبرها حاکی از آن هستند که قلعه نویی در کار خرید و فروش املاک و زمین است

کتابفروشی مجتبی جباری

علیرضا بیرانوند: وی از آن دسته بازیکنان فوتبال است که خوب پول در می آورد و می گویند که به واسطه تعصبی که به لرستان دارد بیزینسش را نیز در همانجا و در زمینه دامپروری پایه ریزی کرده و ظاهرا در آن موفق نیز بوده است. همچنین وی مدرسه فوتبال نیز دارد و از آنجا نیز پول در می آورد.

کتابفروشی مجتبی جباری

علیرضا حقیقی: پدر او بازاری است و این در سرنوشت شغلی علیرضا نیز تاثیر گذاشته. اما می توان اینگونه گفت که وی زمان حضورش در روسیه و قراردادش با باشگاه روبین کازان، درآمدی نزدیک به یک میلیون یورو داشت که باعث شد حسابی بار مالی خودش را ببند.

کتابفروشی مجتبی جباری

سردار آزمون: او که جزو چندین بازیکن پردرآمد فوتبال ایران است یک موبایل فروشی و یک صرافی  در گلستان دارد. سردار همچنین یک آژانس مسافرتی را نیز تاسیس کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی