خانه ویدیو ۱ کد خبر: 180231 ۱۹/آذر/۱۴۰۲ ۱۲:۳۲:۵۵ آواز خیابانی؛ پیرمرد ریش پروفسوری تو مترو آهنگ دیشب با دلم خلوتی داشتم رو چه خفن خوند ببینید این پیرمرد در مترو چه زیبا آهنگ دیشب با دلم خلوتی داشتم رو میخونه لینک کوتاه کپی شد 165 اخبار مرتبط آواز خیابانی؛ آقاهه تو مترو خون جوان وطن رو با سوز خوند فقط آخرش که شجریانم میخونه آواز خیابانی؛ آقاهه برای توریستا دلنشین میخوند همه چی خوب بود تا انگار چکش زدن رو پاش آواز خیابانی؛ ببینید پسرک گیس بلند آهنگ فرهاد یه مرد بود یه مرد رو چه دلنشین میخونه آواز خیابانی