|

(ویدیو) فیت امیر تتلو و مهراد جم؛ شاید در آینده نزدیک

ایمن فردین خبرنگار پرحاشیه که ان روزها آتش بیار اینستاگرام شده در لایو اینستاگرامی پیشنهاد داد امیر تتلو و مهراد جم با هم فیت بدهند.

لینک کوتاه کپی شد
1

امین فردین در لایو اینستاگرام با دنیا جهانبخت و مهراد جم پیشنهاد دادکه مهراد با امیر تتلو فیت بدهد که دنیا از این پیشنهاد اتقبال کرد و گفت در کارها مهراد دخالت نمی کند.

ماجرای دنیا جهانبخت و ساسی مانکن و امیر تتلو

دنیا جهانبخت با ابراز علاقه به ساسی مانکن و گریه کردن مقابل دوربین بسیار جنجالی شد. او مدام به ساسی مانکن ابراز علاقه می کرد ولی این عشق یک طرفه بود و ساسی اصلا حواب دنیا جهانبخت را نمی داد تا اینکه او کلیپی از خفه کردن خودش را منتشر کرد که ابعاد این ماجرا بزرگ تر شد وباعث شد که او بیشتر از قبل دیده شود. بعد از مدتی او با طلا گلزار مدلی که ساکن دبی است و گویا با ساسی مانکن رابطه دارد، وارد بحث شد و این ماجرا هم برای کاربران بسیار جالب بود.

دنیا جهانبخت سپس با امیر تتلو وارد رابطه شد اما با او هم دچار اختلاف شد و امیر تتلو چندی پیش در یک او اینستاگرامی گفته بود که دنیا خیلی نمک نشناس است.

پیشنهاد می شود: سحر قریشی و پویان مختاری؛ یک رابطه لو رفته یا جنجال امین فردین؟

ماجرای رابطه دنیا جهانبخت و مهراد جم

دنیا جهانبخت چهره مشهور اینستاگرامی بعد از رابطه با امیر تتلو و ساسی مانکن با مهراد جم خواننده جوان وارد رابطه شد. مهراد جم یکی از خوانندگان پاپ کشور که با آهنگ شمال به شهرت رسید، در جدیدترین عکس منتشر شده از او دنیا دیده می شود و در عکس مشخصه که این دو شخص با هم وارد رابطه عاشقانه شدند

طبق اخبار رسیده دنیا جهانبخت دختر پر حاشیه اینستاگرامی با مهراد جم خواننده تازه کار پاپ وارد رابطه دوستی شده است. عکس دو تایی مهراد جم با دنیا جهانبخت در گذشته نیز منتشر شده بود اما فقط در حد شایعه باقی مانده بود اما این بار مهراد جم با انتشار استوری در اینستاگرام خود که در حال خواندن آهنگی از رضا پیشرو خواننده رپ است شایعه دوستی و رابطه اش با دنیا جهانبخت را به حقیقت بیشتر نزدیک کرد.

(ویدیو) فیت امیر تتلو و مهراد جم؛ شاید در آینده نزدیک

مهرداد جم کیست؟

محسن سعیدی کیا با نام هنری مهراد جم متولد ۱۴ مرداد سال ۱۳۷۶ در شهر آبادان است. در حال حاضر مهراد جم ساکن تهران می‌باشد. اولین فعالیت هنری به صورت جدی مهراد جم ترانه سرایی و آهنگ سازی قطعه میثم ابراهیمی به نام «جان جان» در بهمن سال ۹۷ است.

سپس مهراد جم در ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ وقتی ۲۲ ساله بود اولین قطعه خود بنام شمال را منتشر کرد و قطعه بعدی مهراد جم هم به نام «غمت نباشه»، در تاریخ ۳۰ اردیبهشت منتشر شد، یعنی ۲۱ روز بعد از انتشار نخستین تک آهنگش. به این ترتیب او در فاصله زمانی کمتر از یک ماه و با داشتن فقط دو آهنگ توانست در شبکه‌های اجتماعی معروف شود.

مهراد جم فعالیت بازیگری نیز داشت که در سال ۱۳۹۰ وقتی ۱۴ ساله بود در سریال چای شیرین به کارگردانی پیمان ماندگار بازی کرد در این مجموعه آواز خوانی او بسیار مورد توجه قرار گرفت و بسیاری دوست داشتند او در آینده وارد عرصه موسیقی و خوانندگی شود.

مهراد جم اولین کنسرتش را در بهمن سال ۹۸ در جزیره کیش برگزار کرد که با حواشی بسیار زیادی روبرو شد. او به دلیل حرکات عجیب و داد زدن‌های بدون دلیل بسیار جلب توجه کرد و در کل می‌توان گفت که این کنسرت زیاد جالب نبود!

(ویدیو) فیت امیر تتلو و مهراد جم؛ شاید در آینده نزدیک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی