|

زمان اعلام نتایج قرعه کشی پیش فروش محصولات سایپا

زمان اعلام نتایج و اعلام اسامی برندگان قرعه کشی سایپا . متقاضیان چند روز برای ثبت نام در طرح پیش فروش محصولات سایپا فرصت دارند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که مستحضر هستید ساعاتی پیش مرحله فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغاز شده و تا سه روز دیگر ثبت نام در آن مهلت دارد. اما این پیش فروش با مراحل قبلی فروش فوق العاده تفاوت هایی دارد. زیرا شرکت خودرو سازی همزمان با آغاز این طرح از افزایش نرخ خودرو های فروش پاییز خبر داد. این افزایش نرخ در حدود 30 در صد می باشد. اما به هر ترتیب قطعا این طرح نیز مانند سایر طرح های پیش با تقاضای زیادی روبه رو خواهد شد. بنابراین بد نیست تا از زمان دقیق اعلام نتایج و قرعه کشی سایپا مطلع باشید. در ادامه می توانید به اطلاعات قابل توجهی در خصوص جزئیات ثبت نام و قرعه کشی و اعلام اسامی برندگان قرعه کشی محصولات سایپا در آبان 99 دسترسی داشته باشید. با ما همراه باشید.

پیش فروش محصولات سایپا آبان 99

به اطلاع کلیه متقاضیان محصولات سایپا می رساند، در راستای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو، ایجاد ساز و کار شناسایی و عرضه به مصرف کنندگان واقعی ، شرایط پیش فروش محصولات گروه خودرو سازی سایپا به شرح ذیل اعلام می گردد. قابل ذکر است که زمان دقیق آغاز پیش فروش محصولات سایپا و اجرای این بخش نامه از تاریخ 1399/08/06 ساعت 14 ظهر می باشد.

خودرو پیش پرداخت (تومان) قیمت خودرو زمان تحویل
ساینا دنده ای 46،400،000

قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان

تیر ، مرداد و شهریور 1400
تیبا 2 47،700،000
تیبا صندوقدار 43،500،000
سایپا 151 45،500،000
شاهین 133،700،000
کوییک دنده ای 64،800،000 مرداد 1400
کوییک R 69،800،000 شهریور 1400
نیسان بنزینی با لاستیک رادیال 90،200،000 اردیبهشت 1400
نیسان دوگانه سوز با لاستیک رادیال 101،300،000

زمان اعلام نتایج قرعه کشی پیش فروش محصولات سایپا

طبق جزئیات این بخش نامه پیش فروش محصولات سایپا برای خودرو های این شرکت از امروز 6 آبان 99 آغاز شده و متقاضیان تا 3 روز فرصت خواهند داشت تا در این طرح ثبت نام کنند. خودرو ها و محصولات عرضه شده در این طرح عبارتند از:

  1. ساینا دنده ای
  2. تیبا 2
  3. تیبا صندوقدار
  4. سایپا 151
  5. شاهین
  6. کوییک دنده ای
  7. نیسان بنزینی با لاستیک رادیال
  8. نیسان دوگانه سوز با لاستیک رادیال.

لازم به ذکر است که مراحل قرعه کشی و اعلام نتایج و اسامی برندگان قرعه کشی سایپا آبان 99 نیز مانند مراحل قبلی پس از پایان آخرین مهلت ثبت نام در طرح آغاز شده و پس از تایید نهاد های ناظر به اطلاع خواهد رسید. با توجه به مراحل پیش فروش قبلی شرکت خودرو سازی سایپا انتظار می رود که قرعه کشی پیش فروش محصولات سایپا در تاریخ شنبه 10 آبان 99 در حضور نهاد های ناظر انجام شده و نتایج و اسامی برندگان نیز متعاقبا اعلام شود.

پیشنهاد می شود: قیمت خودرو امروز 6 آبان 99

افزایش نرخ خودرو های شرکت سایپا

شرکت خودرو سازی سایپا پس از تایید شورای رقابت اقدام به افزایش قیمت محصولات خود کرده است. این افزایش قیمت ها در حالی اعلام شد که شرکت سایپا طرح پیش فروش یک ساله محصولات خود را از امروز سه شنبه 6 آبان آغاز کرد. در بخشنامه شرکت سایپا قیمت های جدید به شرح زیر است:

  • تیبا صندوقدار: ۸۷ میلیون تومان
  • تیبا دو: ۹۵.۴ میلیون تومان
  • ساینا: ۹۲.۸ میلیون تومان
  • پراید ۱۵۱ معمولی: ۹۱ میلیون تومان
  • شاهین: ۲۶۷ میلیون تومان
  • کوییک آر: ۱۲۹.۶ میلیون تومان
  • نیسان تک سوز با با لاستیک رادیال: ۱۸۰.۴ میلیون تومان
  • نیسان دوگانه سوز با با لاستیک رادیال: ۲۲۰.۶ میلیون تومان
  • متوسط درصد افزایش قیمت بدون لحاظ نمودن خودروی شاهین و محصولات زامیاد: ۳۰%
  • متوسط درصد افزایش قیمت با لحاظ نمودن محصولات زامیاد: ۳۲%

جزئیات افزایش قیمت خودرو سازی سایپا

رئیس شورای رقابت اعلام کرد: بر اساس مصوبه اردیبهشت ماه خودرو سازان می ‌توانند حداکثر تا سقف اعلامی نرخ تورم بخشی از سوی بانک مرکزی در سه ماهه سوم امسال افزایش قیمت ‌ها را اعمال کنند. رضا شیوا گفت: با اشاره به اینکه ب راساس مصوبه اردیبهشت ماه امسال در شورای رقابت، خودروسازان م ی‌توانند هر سه ماه یک بار براساس نرخ تورم بخشی که از سوی بانک مرکزی اعلام می‌ شود حداکثر افزایش قیمت ‌ها را در محصولات اعمال نمایند، اظهار کرد: در حال حاضر ایدرو مسئول نظارت بر بخش خودرو هست و آن ‌ها از شورای رقابت خواستند تا افزایش قیمت‌ ها را تأیید کند، این در حالی است که این موضوع نیازمند تأیید شورای رقابت نیست بلکه مطابق مصوبه امکان افزایش قیمت‌ ها متناسب با نرخ تورم بخشی وجود دارد.

رئیس شورای رقابت تاکید کرد: خودرو سازان می ‌توانند حداکثر تا سقف نرخ تورم بخشی اعلامی از سوی بانک مرکزی افزایش قیمت‌ها را در محصولات خود یکباره یا در دو مرحله انجام دهند. به گفته شیوا تعیین دستورالعمل قیمت ‌گذاری خودرو با رای ۱۲ نفر از اعضای شورا به همراه سه ناظر انجام گرفته و این موضوع نشان می‌دهد این دستورالعمل به صورت کارشناسی تعیین شده است، این درحالی است که برخی در تما‌س با بنده اعلام می ‌کنند که افزایش قیمت ‌ها را لحاظ نکنید، که باید بگویم این دستورالعمل حاصل توافق کارشناسان مربوطه است و با اکثریت آرا به تصویب رسیده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی