|

بیوگرافی نیوشا ضیغمی و شام غریبان استتار شده با دخترش / ابروهای نخی که ضخیم شد

نیوشا ضیغمی بازیگر مشهور ایرانیست که این روزها تصاویر زیبایی از خود به اشتراک میگذارد و مثل همیشه نشون داد چهره ای غیر قابل پیری دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازیگران نسل جدید باعث شدن تا بازیگران قدیمی تر کمتر پیداشون باشه که البته این موضوع به خود این افراد هم برمیگرده که دلشون میخواد مثل قبل پر کار باشند یا نه خسته شدن. مثلا خانوم نیوشا ضیغمی یکی از این دست بازیگران می باشد که اواخر دهه هشتاد و البته دهه نود خیلی پر کار بود و حالا دیگه خبری از این چهره جذاب نیست. نیوشا ضیغمی رو میشه یکی از زیباترین بازیگران زن ایرانی دونست که البته همیشه هم با میکاپ و ظاهری آراسته دیده شده. حتی اگه نقش دختر فقیر یا دزد رو هم داشته باز این مدلی بوده! 

نیوشا ضیغمی از بانوان دهه پنجاه است که همچنان چهره ای بسیار بشاش و جوان دارد چرا که خودشون قبلنتر مدیریت سالن خوشگلاسیون و کلینیک زیبایی رو داشتن و همچنان هم در حوزه زیبایی و مدلینگ فعالیت دارند. نیوشا ضیغمی تا به اینجا نشون داده پوست خوبی داره چرا که وقتی در تصاویر معمولی هم دیده میشه باز اونقدر زیاد با ادیت شدش تفاوت نداره و اینکه خیلی ها بر این باورند زیبایی خانوم بازیگر مدیون عمل های زیبایی و تزریقات هستش هم درسته و هم غلط. چرا که نیوشا بانو پیش از عمل هم زیبایی منحصر به فرد خودشون رو داشتن و از طرفی هم خب نمیشه انکار کرد تو این چند ساله چند باری عمل زیبایی داشتن و تزریقات همیشگی ایشون قابل توجهه. در ادامه مشاهده می کنید نیوشا ضیغمی رو به همراه دخترش در شام غریبان. 

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی این روزها 44 سال سن دارد. وی در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا اومده و حالا بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. این بانوی هنرمند کشورمون فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران هستش و ناصر ضیغمی و فهیمه رستم‌پور نیز پدر و مادر نیوشا ضیغمی می باشند. نیوشا ضیغمی حتی سکانسی کوتاه همراه با مادرش در فیلم چارسو بازی کرد که خب جالب بود. 

از طرفی هم پدر نیوشا ضیغمی از مدرسین برجسته شیمی در تهران بود که در 4  اسفند سال 1395 بعد از دوره ای کوتاه بیماری درگذشت.

209221091

روشا ضیغمی خواهر بازیگر نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی یک خواهر کوچیکتر از خودش به نام روشا داره. روشا ضیغمی در 29 دی ماه 1369 به دنیا اومده و حالا 34 ساله هستش. او نیز به مانند خواهرش در حوزه بازیگری فعالیت دارد و به هنر علاقمند است. وی با وجود تحصیل در رشته مترجمی زبان انگلیسی کارهای هنری همچون گرافیک نیز انجام می دهد.

5453.jpg52

همونطور که گفته شد روشا ضیغمی نیز تجربه بازیگری دارد و بازی در فیلم کوتاه چهار به کارگردانی پیمان عباسی اولین سابقه روشا ضیغمی در دنیای بازیگری بود و فیلم چارسو نیز از دیگر تجارب اوست که خب انگاری مادر و دوتا خواهر در اینم فیلم حضور داشتند. 

روشا ضیغمی در سریال ماتادور نیز ایفای نقش کرد و در کنار پوریا پورسرخ، شقایق فراهانی، لیندا کیانی، سام درخشانی و پولاد کیمیایی نقش آفرینی نمود.

54564

مدلینگ نیوشا ضیغمی و تصاویر جذابش

بسیاری از بازیگران زن ایرانی و حتی آقایونی همچون مهدی پاکدل همزمان با بازیگری در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارند که خب یکی جدی تر کارش رو پیش میگیره و یکی ضعیف تر. مثلا آقای پاکدل مدتی رو به شکل کاملا قدرتی مدلینگ انجام داد اما ملا خانوم مرجانه گلچین تنها در سالن های زیبایی مدل میکاپ میشدن و نیوشا ضیغمی نیز تا به حال چند باری رو در حوزه لباس و میکاپ مدل شده. البته که نیوشا ضیغمی قبل تر هم قصد زدن مزون برای لباس های ایرانی رو داشت اما انگاری چندان با موفقیت همراه نبود.

نیوشا ضیغمی در اینستاگرام نیز تصاویر بسیاری از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر میکنه که در ادامه نمونه ای این تصاویر رو مشاهده می کنید. 

5874854

ازدواج نیوشا ضیغمی و داستان آشنایی

نیوشا ضیغمی چند سالی میشه که ازدواج کرده اما خب چند ماهی هم میشه که زمزمه طلاقش به گوش میرسه. خانوم بازیگر از چهره های شناخته شده دنیای هنر می باشد که در سال 1389 و در سن سی سالگی با آرش پولادخان از تاجران نقره کشورمون مزدوج شد.

نیوشا ضیغمی در رابطه با مدل آشناییشون میگه: تو یه کار سینمایی با همدیگه آشنا شدیم. همسرم به عنوان یکی از سرمایه گذاران فیلم پرتقال خونی بود که من در این کار نقش اصلی رو داشتم و همین موضوع باعث آشنایی بیشتر و در نهایت ازدواج ما شد.

6876854

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها