|

دکوراسیون مدرن خونه ی فوق العاده شیک نیوشا ضیغمی با مبلمان خاص / سلیقه به این میگن

newsha-zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی این روزا دیگه اونقدار که باید و شاید بازی نمیکنه و یه جورایی بیشتر در فضای مجازی و اینستاگرام با طرفداراش ارتباط داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیوشا ضیغمی رو میشه از اون دسته از بازیگرایی دونست که خانوم یه جواریی با فیلم های گیشه ای بالا اومد و دیده شد یعنی نمیشه گفت که ایشون یه فیلم قوی و با فیلمنامه ی عالی داره چون بیشتر کارهای نیوشا ضیغمی مدل عشق و عاشقی داشتن و از قضا یه نفر بوده که عاشق نیوشا خانوم میشه و بعد کشمکش ها و داستان هایی که در طی این عاشقی و ازدواج اتفاق میفته رو نشون میداده فیلم و خب همراه ایشون هم بازیگرای دیگه ای تو فیلم بودن که همه برای مردم جذاب بودن و به علت این جذابیت و انتخاب بازیگرا خیلی ها برای دیدن این مدل فیلم ها ترغیب میشدن و میرفتن به سمت سینماها و اینطوری اون فیلم حسابی فروش میرفت.

ولی خب این روزا نیوشا ضیغمی اونقدرا که باید و شاید جچلوی دوربین حضور نداره و بعد از ازدواجش یه جورایی اصلا حضورش کم رنگ شد و بعد از طلاقش حتی خیلی کم رنگ تر که خب جالبه که جرقه ی این ازدواج هم از یکی از فیلم های خانوم بازیگر خورد یعنی "پرتقال خونی" که توی این فیلم همسرسابقشون که تاجر هست تهیه کننده ی این فیلم بود و خب باب آشنایی این دو نفر فراهم شد ولی این ازدواج دووم نداشت و البته حاصل اون یه دختر خانوم به اسم لنا هست که اینطور که پیداست با نیوشا خانوم زندگی میکنه. حالا در ادامه بریم به این روزای خانوم بازیگر سر بزنیم و ببینیم که نیوشا ضیغمی بازی نمیکنه چیکار میکنه؟

نیوشا ضیغمی

به نیوشا ضیغمی نمیخورد همچنین سلیقه ی شیک و پیکی داشته باشه تو خونش

این روزا خیلی از افراد در فضای اینستاگرام از طریق تبلیغات کسب درآمد میکنن و اصلا بالا بردن پیجشون به این علت هست که ویوهاشون یه حدی بگیره و بتونن تبلیغ بگیرن و این طوری پول دربیارن که خب در این بین بازیگرا هم یه جواریی به این سمت اومدن و از این راه پول روی پول میذارن چون بازیگرا برای بازیگر شدن زورشون رو میذارن و بعد شهرت بدست میارن و وقتی هم که یه پیج اینستا باز کنن دیگه نیازی نیست که زحمتی برای بالا بردن پیجشون بکشن چون این اتفاق خود به خود میفته و این به علت شهرت اون ها و علاقه ی مردم به دنبال کردن افراده مشهوره.

که خب در این بین خیلی از بازیگرا شیک و مجلسی با این فالوورا یه سری از دقایقشون رو به اشتراک میذارن ولی یه عده ترجیح میدن که این عدد بالای فالوور به کارشون بیاد چون بالاخره زندگی خرج داره و کی از پول بدش میاد پس میان چیکار میکنن؟ این دوستان که یه سری افراد شناخته شده هستن مثل بهاره رهنما، الهام حمیدی، بهنوش بختیاری و... توی پیج هاشون که از قضا میلیونی هم هست تبلیغ میذارن و از این طریق برای خودشون کسب درآمد میکنن.

نیوشا ضیغمی

حالا نیوشا ضیغمی هم در بین این بازیگرا حضور داره و خانوم از موقعی که اینستا داره تبلیغات رو هم باهاش داره و یه جورایی در این زمینه قدیمی به حساب میاد ولی حالا به تازگی تو یه حرکتی خانوم برای تبلیغ پرده سرا از خونش رونمایی کرده که خب میشه گفت از جون و دل مایه گذاشته برای این تبلیغ ولی برای خیلی ها دیزاین و بزرگیه خونه ی نیوشا ضیغمی جالب بوده وقتی فقط خودش و دخترش ساکن یه همچین خونه ی بزرگی هستن و جالبه که خیلی ها هم گفتن که خیال میکردن که خونه ی ایشون یه دکور کلاسیک داشته باشه با توجه به تیپ های مجلسیشون ولی خب چیدمانش کاملا مدرنه.

نیوشا ضیغمی هر تیپی رو میتونه مجلسی کنه

برای خیلی از افراد تیپ و استایل این روزا بسیار مهمه چرا که تیپ و استایل شما میتونه در خیلی از موارد حتی جلوتر از خود شما حرف بزنه و یه سری اطلاعات رو به افراد دیگه منتقل کنه مثلا در صورتی که شما از رنگ آبی در استایل هاتون زیاد استفاده کنید نشون میده که شما فرد وفادار و متعهدی هستید که هر کاری رو به اتمام میرسونید و رها و نصفه ولش نمیکنید.

البته که در مورد تیپ و استایل افراد مشهور مثل بازیگرا این موضوع شاید صدق نکنه چون در برخی از اوقات این افراد با نظر استایلیست و طراح لباسشون لباس میپوشن و در مراسم ها حاضر میشن ولی در مورد نیوشا ضیغمی یه موضوعی که از تیپ هاش همیشه مشخص بوده و هست اینه که ایشون بی نهایت مجلسی پسند هست و شما نیوشا خانوم رو حتی یه بارم با تیپ اسپرت ندیدید و حتی جالبه که ایشون میتونه هر تیپی رو ئکه میخواد هر جوری باشه طوری کنار هم جمعش کنه که در نهایت مجلسی بشه مثلا در عکس زیر شاید آیتم هایی که خانوم ضیغمی انتاخاب کرده جدا جدا این حس رو نده که تیپش خانومانه و مجلسیه ولی در کنار هم شده یه تیپ مجلسی شده!

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی