|

بیوگرافی و قبل و بعد نیوشا ضیغمی / خواستگاری پولدارانه تاجر نقره بعد از عمل بینی

نیوشا ضیغمی بازیگر مشهور ایرانیست که این روزها در سن 44 سالگی به سر میبره و حالا با تصاویر بیست سال پیشش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در سراسر دنیا بازیگران بسیاری هستند که در مسیر پله های ترقی و پیشرفت در حرفه بازیگری، زیبایی چهرشون بیشتر تاثیر گذار بوده تا استعدادی که داشتند. تو ایران خودمون هم هستند هنرمندانی همچون خانم نیوشا ضیغمی و یا محمدرضا گلزار که اینچنین هستند. البته که بی شک اگه استعدادی وجود نداشت این چهره ها نه تنها در عرصه باقی نمیموندند، بلکه گیم اور هم میشدن! اما می بینیم که نه تنها حذف نشدن، بلکه خیلی از مخاطبین و کارگردانان هم طرفدارشون شدن که همین موضوع میشه شهرت و پیشرفت هر چه بیشتر اون بازیگر. نیوشا ضیغمی از دست هنرمندان به شدت زیبا روی ایرانی است که از همون ابتدای ورود به این شغل هم با نقش های خوشگلاسیون دیده شد و همچنان نیز اینگونه است. نیوشا ضیغمی در سال 1385 بود که با فیلم "اخراجی ها" بر روی پرده سینما رفت و مشهور شد. البته که بازیگری خانم بازیگر چندان شش آتیشه نبود اما زیبایی چهره وی مورد توجه قرار گرفت.

نیوشا ضیغمی

بیوگرافی نیوشا ضیغمی و همبازی شدن با مادرش

نیوشا ضیغمی که از دست هنرمندان دهه پنجاه می باشد که این روزها در سن 44 سالگی به سر میبرد. وی که از متولدین سال 1359 است، زاده 18 تیر می باشد و کار خود را در سال 1383 زمانی 24 ساله بود با ایفای نقش در فیلم "شوریده" آغاز کرد. این بانوی هنرمند کشورمان فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. ناصر ضیغمی و فهیمه رستم‌ پور پدر و مادر نیوشا ضیغمی هستند و این بانوی بازیگر در سکانس کوتاهی از فیلم چارسو با مادرش نیز همبازی بود. پدر نیوشا ضیغمی از مدرسین بسیار برجسته شیمی در تهران بود که 4 اسفند سال 95 بعد از دوره کوتاهی بیماری درگذشت.

نیوشا ضیغمی
نیوشا ضیغمی و مادرش در چارسو

و اما روشا ضیغمی خواهر بازیگره نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی یک خواهر به نام روشا دارد. روشا خواهر کوچکتر نیوشا ضیغمی می باشد که از متولدین 29 دی ماه 1369 ماست. روشا ضیغمی نیز همچون خواهرش به فعالیت در راستای هنر علاقه فراوونی دارد و این در حالیست که با وجود داشتن تحصیلات در رشته مترجمی زبان انگلیسی، اما کار هنری در گرافیک رو هم آغاز کرد و فعال شد.

خیلی هستند بازیگرانی که خب به واسطه حضور مادر پدر و یا اقوامشون در این عرصه بازیگری، فعالیت دارند و پارتی لازه رو داشته اند. اولین تجربه بازیگری روشا ضیغمی در دنیای بازیگری نیز، ایفای نقش در فیلم کوتاه چهار است که به کارگردانی پیمان عباسی بود. ور در فیلم چهارسو هم تجربه ای دیگر در این راستا کسب کرد که خب در این فیلم با مادر و خواهرش همبازی بود.

نیوشا ضیغمی

ازدواج نیوشا ضیغمی با آقای سرمایه گذار

نیوشا ضیغمی چهره ای شناخته شده و پر طرفدار در دنیای بازیگری است که در سال 1389 با آرش پولادخان ازدواج کرد. همسر خانوم بازیگر که از تاجرین نقره بود، به جهت نزدیکی بیشتر به نیوشا ضیغمی و عنوان درخواست ازدواجش سرمایه گذار فیلم "پرتقال خونی" شد که نیوشا ضیغمی در آن بازیگر بود و در نهایت این آشنایی به ازدواج ختم شد. نیوشا ضیغمی در آخرین روز از اردیبهشت ماه سال 97 برای اولین بار مادر شده و دخترش لنا به دنیا آمد.

نیوشا ضیغمی

نقش و گریم عجیب نیوشا ضیغمی در فیلم هشتگ

نیوشا ضیغمی از دست هنرمندانی محسوب میشه که چندان با گریم های عجیب و زشت دیده نمیشه و بیشتر بر این علاقست تا زیبایی چهرش حفظ بمونه. شاید بشه گفت عجیب ترین گریمی که نیوشا ضیغمی پذیرفت در فیلم "هشتگ" بود. هشتگ که فیلمی کمدی به کارگردانی رحیم بهبودی فر در سال 1395 است نیوشا ضیغمی رو متفاوت از هر نقش دیگری به نمایش گذاشت. 

هشتگ ماجرای دو خانم به نام نغمه با بازی نیوشا ضیغمی و روژین با بازی بهاره رهنما هستش که پسرانشون در یک مدرسه درس میخونن. این دو خانم با مراجعه به مدرسه متوجه اوضاع بد تحصیلی پسرشون میشن و حضور پسری درس خوان در آن مقطع تحصیلی و حسادت دو مادر به هم، ماجراهای طنزی رو رقم میزنه. 

نیوشا ضیغمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها