|

مریم مومن یه طاقه پارچه کشیده دورش مثلا شده لباااس؛ خانوم سرتا پاشو اکسسوری بارون کرد!

maryam momen shayanews

مریم مومن اصولا از سبک و استایل خاصی پیروی میکه که خب گاهی خوشتیپه و گاهی هم همچون یه طاقه پارچچه پیچیده شده دیده میشه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-مریم مومن بازیگر جوان و جذاب ایرانیه که این روزها از هنرمندان شهرت یافته اما نوپا محسوب میشه. مریم مومن مِن جمله هاییست که مثلا مثل سحر قریشی تو همون اولین بازی که داشت نقش اصلی بهش داده شد و آنن فانن مشهور گردید! حالا شاید براتون سوال بشه کدوم سریال مریم بانو رو به آرزوش رسوند و شد ترامپولین راهش؟ سریال "بانوی عمارات" رو به یاد دارید؟ مریم مومن در این کار نقش فخرالزمان رو داشت که باید اعتراف کنیم خیلیم خوب بازی کرد و این کاراکتر رو به زیبایی به تصویر کشید.

مریم مومن بعد از شهرت زود تند سریع زد تو کار اینستا بازی و انتشار تصاویر مختلف با استایل های مختلففف که خب میدونید این روزا این ترفند به شدت کار سازه چرا که برای یک بازیگر دو آیتم خیلی مهمه! یکی اینکه استعداد و توانایی خوبی در حرفه شگفت انگیزش داشته باشه و دوم اینکه ظاهر و سبک جذابی در لباس پوشیدن داشته باشه! مریم بانو هم انگاری خواست تا این حرکت رو بزنه اما از روند بدی وارد شد چرا که اگه سری به پیج این بازیگر جوان بزنید متوجه تصاویر آتلیه ای خانوم خانوما میشید و خب این دقیقا اون نکته منفیه هستش که چندان کاربر خوشش نمیاد و بیشتر علاقمنده تا یهویی طورای بازیگر مورد علاقش رو ببینه نه همش صاف صوف شده و پرررر ادیت! مثلا در ادامه نمونه ای از تصاویر وی را مشاهده می کنید که در نوع خود جالبه و البته پر از آرایش!

download (22)

download (23)

معیار مریم مومن تو استایل که خیلیییی با فالووراش فرق داره!

اما همونطور که دیدین خانوم خانوما زیاد تو استایل خوش سلیقه نیست چرا که تو همین عکس انگاری یه طاقه پارچه رو فقط پوشیده و توجهی به مدل و زیبا بودنش نداشته! شاید هم معیار زیبایی مریم مومن خیلی با فالووراش فرق داره!!

البته که در آخر باید گفت این موضوعات همگی سلیقه ای هستند و قرار نیست پنج انگشت شبیه به هم باشن اما خب برخی از موراد یه عمومیت هم داره که مثلا ترلان پرانه نمونه بارزشه و با وجود اینکه اکثر استایل هارو میزنه اما خوبش رو انتخاب و ترکیب میکنه و هرچه دستش اومد به تنش نیست که در انتها اسمشم بزاره هنررری و خاااص و این حرفا!

مریم+مومن

گاف عجیبی که مریم مومن تو لباس پوشیدنش داد! یعنی بقیه هم ندیدنننن؟

گفتیم که مریم مومن علاقه وافری به عکس گذاتشن داره اما مدتی پیش یهو اومد و تصاویری رو نشون داد که با ظاهری متفاوت بود و کلی انتقاد بهش شد چرا که انگاری مریم مومن با عشوه و اطوارهای فراوونش قصد جلب توجه داشته چرا که این پست هم چندین تصویر داشت که اگر قصد دیدنشون رو دارید بهتره به پیج این بازیگر جوانمون مراجعه کنید.

از اون گذشته خیلی از کاربران به این نکته اشاره کرده بودند که مریم مومن برقع بلوچی رو برعکس گذاشته رو صورتش که خب اینم خودش یه گاف عجیبه که آیا اگه خودشون نمیدونستن نحوه استفادش رو، اطرافیانشون هم نمیدونستن؟! گوگل برای همین مواقعه دیگه!!

download (24)

کراش قایمکی مریم مومن کیه؟!

ولی مریم مومن از اون دسته هنرمندانی هستش که از بچگی سختی های زیادی دید که در مصاحبه خود هم به اون اشاره کرد و گفت: "جدایی پدر و مادر خیلی به من از لحاظ روحی صدمه زد و اعتماد به مردها برای من سخت شده و فکر نمیکنم بتونم روزی دل به کسی بدم."

اما اخیرا یه صحبت هایی تو فضای مجازی پخش شده که خبر از رابطه عاطفی بین مریم مومن با شخصی که فعلا این خانوم بازیگر اسمش رو لو نداده وجود داره و معلوم نیست خانوم خانوما کی قصد داره از این عشق پنهانیش رونمایی کنه!

hanieh.zahed_1562946743

دختر تورک

مریم مومن بعنوان تنها فرزند خانواده در شهر مشگین شهر اردبیل در محله قروه درویش به دنیا آمد و حالا می گوید با افتخار تورک زبان هستم. شیطونی و بازیگوشی دوران کودکی اش آنقدر زیاد بود که پدرش او را (اوغلوم) پسرم صدا می زد.

کار دندانپزشکی در سن پایین

خانم مومن از سوم راهنمایی بخاطر طلاق پدر و مادرش برای اینکه روی پا خود بایستد بعنوان دستیار کنار دنداپزشک کار کرد و مدتی هم اینترنتی مشغول بکار بود.

مریم+مومن (2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها