|

بررسی استایل مریم مومن

استایل ویبرانت و شیک مریم مومن در شب تولدش؛ ببین خانم کوچولوی سینما چه رنگی رنگی پوشیده!

استایل مریم مومن

مریم مومن یکی از بازیگران جوان سینمای ایران است که به تازگی با استایل ها و انتخاب سبک های عجیب غریبی برای لباس هایش حاشیه ساز شده است.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- مریم مومن متولد 6 مرداد 1377 مشکین شهر اردبیل و دارای مدرک تحصیلی در زمینه رشته بازیگری است. این بازیگر جوان و تازه کار سینمای ایران سال 1396 با قبولی در تست با سریال بانوی عمارت در نقس فخر الزمان جلوی دوربین رفت. مریم مومن در یک مصاحبه جنجالی گفت که فرزند طلاق است و زندگی سختی داشته است. سریال بانوی عمارت یک داستانه عاشقانه دارد و مقطعی از تاریخ را در دوره قاجار را روایت می کند. جالب است که بدانید این بازیگر با استعداد علاوه بر درخشیدن در جلوی دوربین به خاطر انتخاب لباس و سبک های استایل های خود بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته و می توان دلیل محبوبتی که دارد را نسبت به عمر کم دوران بازیگری اش را مدیون این ویژگی دانست. اگر بطور کلی بخواهیم سبک های مورد علاقه این بازیگر خانم را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم او پیرو سبک خاصی نیست و بیشتر از سبک شخصی خود، ویبرانت، کژوال و یا گاهی هم الگانت استفاده می کند.

مریم مومن یک ویژگی مثبت دارد که آن هم این است که در استفاده از رنگ ها و مدل های عجیب غریب ترس ندار و می توان گفت یکی از بازیگرانی است که بسیار جسورانه لباس می پوشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل رنگی رنگی و ویبرانت مریم مومن آشنا شوید.

استایل مریم مومن

استایل مریم مومن

استایل شیک و راحت مریم مومن در اکران خصوصی پسر کشی

مریم مومن یکی از بازیگرانی است که علاوه بر زیبایی و ظاهر منحصربفرد به راحتی خود در استایل انتخابی توجه زیادی دارد و این یکی از ویژگی هایی است باعث شده ردپای سبک آرتسی در تمام استایل های او حس شود. مریم مومن برای شرکت در مراسم اکران خصوصی پسرکشی یک مانتو هنری و کوتاه با طراحی عجیب و غریب به تن کرده بود و برای ست کردن مانتو خود از یک شلوار دمپا و بیسار شیک کمک گرفته بود. همانطور که در تصاویر پایین قابل مشاهده است این خانم بازیگر یک رنگ را برای اکسسوری انتخاب کرده بود، تقریبا می توان گفت تمام اکسسوری ها ظاهر خود را سفید انتخاب کرده بود.

استایل مریم مومن

استایل مریم مومن

استایل ویبرانت مریم مومن در روز تولدش؛ استایل رنگی رنگی و شاد

استایل ویبرانت یکی دیگر از انواع استایل است که با به کار بردن رنگ‌ های شاد و اصطلاحا جیغ توجه دیگران را جلب می‌ کند. ترکیب رنگ این استایل به شدت پرانرژی است و همین باعث می‌ شود که شما فردی شاد و پرهیجان به نظر برسید. مریم مومن در جشن تولد امسالش یک استایل رنگی رنگی و نارنجی را انتخاب کرده بود و می توان گفت مانند همیشه ظاهری شیک و فریبنده داشت. جالب است که بدانید این خانم بازیگر سلیقه بسیار خوبی برای استفاده از هارمونی رنگ ها دارد و در این استایل هم با انتخاب رنگ نارنجی، سبز، طوسی و سفید بار دیگر باعث ایجاد یک معجزه زیبا شده است.

استایل مریم مومن

استایل مریم مومن

استایل قرمز و شیک مریم مومن در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

با یک نگاه کلی به استایل های این بازیگر جوان می توان گفت رنگ مورد علاقه او رنگ قرمز است. او در بیشتر استایل های خود از این رنگ زیبا استفاده می کند. در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر مریم مومن یک مانتو بلند و به شکل پیراهن به تن داشت که تقریبا می توان گفت جذابیت بالای این استایل او به دلیل رنگ قرمز و طرح های  مشکی روی مانتوی آن است. او مانند همیشه از یک رنگ برای همه اکسسوری و تزئینات استایلش استفاده کرده بود و همانطور که می بینید کمربند، شال، بوت و یا حتی کیف این بازیگر در این مراسم از رنگ مشکی است.

استایل مریم مومن

استایل مریم مومن

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بهاره حمیدی ارسالی در

    مریم مو من خیلی خوشگل ا

  • ناشناس ارسالی در

    عالی زیبا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها