|

"مریم مومن" بعد غرقیدن تو یه مَن میکاپ همه رو گُرخوند؛ خانوم از خدایان ژَذابیت هستنااا!

maryam momen shayanews

مریم مومن بازیگر بانوی عمارت این روزا با تیپای اونور آبیش داره اینستا رو آتیشی میکنه و اخیرا با مانتو فویلیش چنان ژستی گرفته که بیاو ببین!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- مریم مومن بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که شاید او رو به اسم نشناسین ولی قطعا اگه سریال بانوی عمارت رو دیده باشین نقش فخری بانو که در واقع به عنوان نقش اول بود رو به خاطر دارین. مریم مومن با بازی در همین نقش تونست به شهرتی باورنکردنی برسه و اسمش رو با بازی و البته فیس جذابش سر زبونا بندازه. مریم مومن این روزا داره ثابت میکنه در کنار بازیگری میتونه یه مدل خیلی خفن هم باشه که واقعا رودستش کسی نیست.

مریم خانوم به تازگی عکسی منتشر کرد از خودش که او رو با یه مانتو کُپ فویل نشون میده و واقعا همه رو شوکه کرد. البته این مدل سیس اومدنا تو فضای مجازی با هر مدل مانتو و شالی یه چیز طبیعی شده ولی مسئله ای که راجع به مریم مومن خیلیا توقع داشتن این بود که بذاره یه چند مدتی از شهرتش بگذره بعدش یوهو بیاد به عنوان یه مدل خیلی رسمی و خفن از خودش رونمایی کنه. این بازیگر که تو این مدت اخیر ثابت کرده سلطان ژست گرفتنه دیگه چیزی نمونده که بپره بره اونور آب واسه شاخ بازیای بیشتر!

مریم+مومن

وقتی مریم مومن هوس میکنه خاص باشه و بدجور میزنه جاده خاکی!

مریم مومن از اون دسته بازیگراییه که از همون ابتدای دیده شدنش در فضای مجازی یهو آنچنان از این رو به اون رو شد که دیگه کمتر کسی بود که او رو به عنوان یک بازیگر خیلی ساده و ملیح بشناسه. این خانوم خوش استایل که در هر زمینه ای سعی داره خودش رو توی فضای مجازی بولد کنه، اخیرا از تریپ متفاوت و جینگولش که همه رو رسما گُرخونده رونمایی کرد و نشون داد تو فیگور گرفتن و شاخ بازی چیزی از بقیه سلبریتیا کم نداره.

گرچه تنها کار موفق او همین سریال بانوی عمارت بود، ولی دیری نگذشت که این بانوی خوش چهره خودش رو در ایستا جور دیگه ای به مردم شناسوند و رسما پیج اینستاش عین آلبوم عکاسی میمونه! میخواین چند نمونه اش رو نشونتون بدم؟! بیاین ببینین...

ssa

momen

s

گیسای فرفریِ مریم مومن که کم مونده عین سریال حلقه بزنه دنیا!

مریم خانوم که علاقه زیادی به این داره که مدام جلوی دوربین فاز بگیره و با رُخ دادنای راه و بیراهش خوشگلیای نچرالش رو به رخ بکشه، یه ویژگی مشترکی رو در تمام عکس هاش استثنائا رعایت کرده و اون هم اینه که موهای فرفریش رو میریزه بیرون تا یه جورایی چهره غرق در میکاپش خیلی تو چشم نزنه.

از اونجایی که مریم مومن همواره نشون داده که سن بالا به نظر رسیدن رو دوست داره و یه جا هم گفته بود که یکی رو دوست داره و اون خودش نمیدونه و حالا هم چند وقتیه مدام داره با میکاپای خیلی غلیظ و سنگین فیسی سن بالاتر از اون چیزی که هست رو به رخ میکشه، انگاری کلا نمیخواد یه خانوم بزرگ بشه و اغلب با موهای فرفریش یه نمایی به فیسش میده که بیا و ببین!

ttw

gtw

یکم بیشتر مریم مومن رو بشناسی بَدک نیستا!

مریم مومن متولد 6 مرداد 1377 در اردبیل، فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در «بانوی عمارت» به شهرت یک شبه رسید. مریم مومن بعنوان تنها فرزند خانواده در شهر «مشگین شهر» اردبیل در محله قروه درویش به دنیا آمد و حالا می گوید با افتخار تورک زبان هستم. 

از اونجایی که مریم مومن اولین بار نقش یک زن خیلی جدی رو در سریال بانوی عمارت بازی کرد، خیلیا براین باور بودن که سن خانوم زیاده و باید حداقل دهه شصتی باشه. اما باید بگیم که ظاهر خانوم مومن گول زننده بوده و ایشون متولد 77 است. این در حالی است که بازیگر خوش چهره ایرانی در هر نقشی که بازی میکنه، همیشه با بازیگرایی که خیلی سنشون از خودش بالاتره بازی میکنه و پارتنر کسایی میشه که این مدلین.

ki

hy

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها