|

"بهنوش خانوم" تو ماشین لاکچریش زده زیر آواز؛ چه پولی از اینستا به جیب میزنه

behnoosh bakhtyari shayanews

بهنوش خانم بختیاری بازیگر پر حاشیه و مطرح در صفحه شخصی اینستاگرامش استوری ای گذاشته که مشغول گوش دادن آهنگ در ماشین لاکچری اش است.

لینک کوتاه کپی شد

بهنوش بختیاری یکی از چهره های پرحاشیه ایرانی است کلا بهنوش خانم چه زمانی که در تلویزیون بوده چه حالا که تبدیل به شاخ اینستاگرام شده دست از جنجال برنداشته این روزها البته حواشی خانم بازیگر با تبلیغاتی که می کند خیلی زیاد شده مثلا در بحبوحه کرونا آمد و یک دارویی را برای درمان کرونا تبلیغ کرد که خیلی سر و صدا به پا کرد.

به گزارش «شایانیوز»، بعد هم نزدیک انتخابات اومد به روش خودش مردم را دعوت کرد تا در انتخابات شرکت کنند که البته دعوت مردم به حضور در انتخابات به خودی خود مشکلی ندارد اما لحن و شیوه بیان خانم بازیگر به مذاق خیلی ها خوش نیامد روی هم رفته بهنوش بختیاری جزء چهره های نه چندان محبوب اینستاگرام است و خیلی ها فعالیت های او در اینستا را دوست ندارند اما صفحه اینستا با تبلیغاتش حسابی به خانم بازیگر ساخته.

خانم بختیاری مدتی پیش گلایه کرده بود که کارگردان ها خیلی به او پیشنهاد بازیگری نمی دهند و او هم برای اینکه بتواند چرخ زندگی اش را بچرخاند مجبور است از صفحه اینستاگرام درامد کسب کند. همان طور که گفتیم حضور بهنوش خانم در اینستاگرام همواره حواشی ای برایش درست کرده بهنوش بختیاری به تازگی ویدیویی از آهنگ گوش کردن در ماشین خیلی لاکچری اش منتشر کرده که احتمالا مدل ماشینش باز هم او را درگیر حاشیه جدیدی می کند.

یکی از استوری های جنجالی بهنوش خانم که اخیرا منتشر شد مربوط به برگزاری یه کارگاه خاص و ویژه بود، کارگاه رمز و راز طنازی که با تدریس وی برگزار  میشد و از همه جالب تر مدرکی بود که از طرف دانشگاه علمی کاربردی به شرکت کنندگان این دوره ارائه می شد. برگزاری این کارگاه همان طور که پیش بینی می شد با واکنش کاربران مواجه شد و در این بین پرستو گلستانی بازیگر سینما و تلویزیون هم با انتشار پستی علاوه بر اینکه به بهنوش کنایه زد بهاره رهنما را هم از یاد نبرد!.

خانم گلستانی در پست اینستاگرامی خود نوشت:

از عوارض روزگار تهی؛ مدرک معتبر طنازی!؟!؟!؟

از این پس با ارائه مدرک دانشگاهی طنازی زودتر استخدام می شوید و دیگر متهم به بی دست و پایی نمی شوید.

بهنوش بختیاری و بهاره رهنما

ناگفته نماند که در کنار همه این حواشی بهنوش خانم کارهای خیر زیادی هم انجام می دهد که شاید خیلی از هنرمندان حتی سمتش هم نروند. مثلا همین چند وقت پیش بود که بهنوش به خانه سالمندان رفته بود و برای شاد کردن آن ها همراه با یکی از پدربزرگ ها رقصید. این رفتار بهنوش بختیاری از هر دو جانب نظرات زیادی داشت و عده ای حرکت او را خوب دانستند و عده ای هم قر دادن خانم بازیگر را بد!

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری متولد 29 اردیبهشت 1354 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از منشی گری به بازیگری رسید و حالا در بیزینس لباس و جواهرات فعال است. مادرش خانه دار و پدرش کارخانه تولید ابزار ایمنی دارد، برادرش بهزاد و خواهرش تینوش نام است و اصالت خانوادگی ایشان بختیاری می باشد. شاگرد ممتاز مدرسه بود و می خواست پزشک شود اما در کنکور قبول نشد و به اصرار دوستش شقایق سال بعد در کنکور مترجمی زبان فرانسه شرکت کرد و قبول شد.

بهنوش بختیاری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا موندم فاز اینا چیه و چی رو می خان ثابت کنن؟!!!

  • ناشناس ارسالی در

    من چقدر ازین بدم میاد
    حال بهم زن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها