|

حرف های جنجالی "صبا راد" در مورد مهاجرت به ترکیه؛ ایران وطن ما نیست!

saba rad shayanews

صبا راد مجری با سابقه اما مهاجرت کرده ایرانی است که در لایو خود صحبت هایی جنجالی درباره مشکلات زندگی در ایران داشت.

لینک کوتاه کپی شد

صبا راد مجری سابق صدا و سیما می باشد که خیلی وقت است از دنیای اجرا خداحافظی کرده است. صبا راد در اوایل خروجش از تلویزیون رفتار نامعقولی نداشت و با حجاب بود.

به گزارش «شایانیوز» اما به مرور پس از سفر های خارجی که با همسرش مانی رهنما رفت حجابش شل شد و آب رفت. حالا صبا راد هم مانند خیلی ها که در فضای مجازی برای جذب فالوور و درآمد دست به رفتارهایی نامتعارف می زنند شده و هر روز چیز جدیدی از خود رو می کند.

صبا راد در لایوی که به همراه همسرش مانی رهنما گذاشته بود صحبت های بی سابقه ای درباره مشکلات ایران ماندن و فشارهایی که به آن ها آمده داشت. او که پس از مهاجرت رفتار های جلفی از خود نشان داد باعث خشم و انتقاد کاربران شد.

ناراحتی کاربران و ناراضی بودن آن ها از خانم مجری بخاطر دو رو بودن او می باشد که در ایران برای منافع خود با شکل و شمایلی دیگر بود و از وقتی که مهاجرت کرده رویی دیگر از خود را نشان داده است.

او گاهی در صحبت هایش طوری از صدا و سیما و برنامه های تلویزیونی در ایران بد می گوید که انگار نه انگار خودش تا دیروز در تلویزیون به عنوان یکی مجریان شناخته شده فعالیت داشت. صبا راد گاهی چنان رفتارهای ناجوری دارد که فقط باعث تعجب کاربران می شود.

sabarad.official_1629779599

بیوگرافی صبا راد

فاطمه راد با نام هنری صبا راد متولد 30 آبان سال 59 در تهران می باشد وی دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی می باشد. صبا راد  گویندگی را در رادیو و از سال 75  آغاز نمود.

ازدواج اول

صبا راد در سال 1392 در سن 32 سالگی با مرتضی علی آبادی (مجری، بازیگر ایرانی و مدیر ورزشی) ازدواج نمود اما زندگی آنها سه سال بیشتر دوام نداشت و در سال 95 از یکدیگر جدا شدند. 

ازدواج دوم 

صبا راد در سال 96 با  مانی رهنما  (خواننده ایرانی) ازدواج کرد.   صبا راد در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت و در نهایت مانی رهنما خبر ازدواجش با صبا راد را تایید کرد. 

sabarad.official_1616092665

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها