خانه ویدیو ۱ کد خبر: 253829 ۰۲/مهر/۱۴۰۴ ۲۲:۵۱:۴۲ آواز شادیسم؛ پسره هرچی تنها شدم بسمه با غم میخونه داداشش پشت صحنه هلیکوپتری میره در ادامه شاهد ویدیویی هستیم از دو برادر که غم و شادی را در یک قاب نشان می دهند. لینک کوتاه کپی شد اخبار مرتبط آواز شادیسم؛ بهنام بانی بعد ترکوندن سن حالا تو کنسرتش مدل پاتختی میرقصه نرمالو آواز شادیسم؛ معلم خوش صدا میبینه دانش آموزش خوابه آهنگ میخونه بیدار شه انگار نه انگار آواز شادیسم؛ رقص هندی ماکان بند تو اجراش که نوازنده ها هم مجبور میکنه و خجالت میکشن آواز شادیسم