|

تا مدیریت راضی نشود، خبری از فرشید نیست!

فرشید اسماعیلی

طبق شنیده‌ها به‌ زودی مشکلات بین باشگاه با فرشید اسماعیلی به پایان رسیده و این بازیکن در اردوی امارات به جمع شاگردان مجیدی اضافه خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال استقلال از مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه هفته آینده مقابل الهلال عربستان به میدان خواهد رفت. این درحالی است که آبی‌پوشان به‌منظور برپایی اردوی تدارکاتی و برگزاری یک دیدار دوستانه در جهت هماهنگی بازیکنان این تیم امشب ساعت ۲۱ تهران را به مقصد دبی ترک خواهند کرد. پیش از این به این موضوع اشاره کردیم که استقلال‌ قرار است در دبی با یک تیم دسته‌ دومی لیگ برتر امارات دیدار کند؛ چرا که در تایم حضور آبی‌پوشان در امارات تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی این کشور درگیر دیدارهای داخلی بوده و فرصت بازی تدارکاتی با استقلال را نخواهند داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرهیختگان، این درحالی است که در حال حاضر مشکلات مالی و مسائلی که در این خصوص پیش آمده فعلا به دغدغه و نگرانی اصلی کادرفنی تبدیل شده تا جایی که فرهاد مجیدی در یک گزارش برای هواداران جمعه‌ شب بخشی از آنها را عنوان کرد اما به نظر می‌رسد کار پیچیده‌تر از این صحبت‌ها باشد؛ چرا که استقلالی‌ها طی یکی دو روز گذشته با بی‌انگیزگی و کم‌ روحیه کار را در تمرینات دنبال کرده و این موضوع به‌شدت نگرانی‌های کادرفنی را به همراه داشت.

در واقع خبر می‌رسد که همین اتفاق عاملی شده است تا فرهاد مجیدی مستاصل از همه جا گزارشی را تهیه کرده و برای هواداران منتشر کند. همچنین براساس اخبار رسیده نه‌تنها دستمزد قرارداد فصل گذشته استقلالی‌ها با آنها تسویه نشده بلکه برای تمدید قرارداد و بسته شدن قرارداد جدید با بازیکنان تمدیدی و جدید استقلال نیز هنوز هیچ مبلغی به آنها داده نشده و فعلا فرهاد مجیدی با ریش گذاشتن آنها را راهی دبی خواهد کرد. البته طبق شنیده‌ها پول رضایتنامه مهدی قایدی قرار است امروز و فردا برای باشگاه استقلال واریز شود تا حداقل کمی تا قسمتی از نگرانی‌های فرهاد مجیدی کاسته شود.

از سوی دیگر یک نگرانی دیگر کادر فنی استقلال به ناهماهنگی آبی‌پوشان و بازیکنان جدید این تیم با بازیکن سابق این تیم مربوط می‌شود. این درحالی است که هنوز در ترکیب استقلال بازیکن بازی‌ساز یا پلی‌میکر دیده نمی‌شود اما طبق شنیده‌ها به‌ زودی مشکلات فی‌مابین باشگاه با فرشید اسماعیلی به پایان رسیده و این بازیکن در اردوی امارات بعد از تمدید قرارداد با آبی‌پوشان به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه خواهد شد.

البته این‌طور گفته می‌شود که اسماعیلی برای مذاکره با برخی تیم‌های خواهان خود در کشورهای حاشیه خلیج فارس زودتر راهی دبی خواهد شد اما بعد از انتشار گزارش فرهاد مجیدی برای هواداران این بازیکن به ماندن در استقلال امیدوار شده و احتمالا این امر هم به‌زودی محقق خواهد شد. البته مشکل اصلی به ممانعت مدیریت برای اضافه کردن اسماعیلی به جمع بازیکنان استقلال مربوط می‌شود که تلاش‌ها برای رفع سوءتفاهم‌ها ادامه دارد.

از سوی دیگر بازیکنان استقلالی حاضر در اردوی تیم ملی ازجمله سیاوش یزدانی، زبیر نیک‌نفس، عارف آقاسی و جعفر سلمانی نیز به محض به پایان رساندن کار خود همراه با تیم ملی به احتمال زیاد از کشور قطر راهی امارات شده و به جمع اردونشینان استقلال به‌منظور برگزاری دیدار مقابل الهلال اضافه خواهند شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها