|

فرشید اسماعیلی در ترکیب اصلی استقلال برابر الهلال!

صحبت‌های ضدونقیض درباره شرایط فرشید اسماعیلی در استقلال زیاد شده است.

لینک کوتاه کپی شد

فرشید اسماعیلی هافبک فصل پیش استقلال با اتمام قراردادش در فهرست خروجی‌های باشگاهی استقلال گرفت. برخلاف تصور اولیه، فرهاد مجیدی به مدیریت باشگاه اعلام کرده بود به این بازیکن برای فصل آتی نیازی ندارد.

به گزارش شایانیوز، بعد از اعلام فرهاد مجیدی، مدیرعامل استقلال هم از این گفت که فرشید در فهرست مازاد استقلال قرار گرفته و اسماعیلی هم با حمله به مدیریت باشگاه از این گفت که قراردادش با باشگاه تمام شده وگرنه فهرست مازادی در کار نیست.

در کش و قوسی عجیب، اما فرهاد مجیدی چند روز پیش به صورت رسمی اعلام کرد به فرشید اسماعیلی مجددا نیاز دارد. او تاکید کرد در بازه زمانی کوتاهی فرشید از فهرست مربیان استقلال کنار رفته، ولی همزمان درخواست کرد قراردادش تمدید شود تا به زودی به تمرینات اضافه شود. صحبت‌های فرهاد مجیدی در کنار عدم پیوستن فرشید اسماعیلی به تیمی دیگر این شایعه را به راه انداخته است که او به زودی به استقلال برمی گردد. این موضوع تا به حدی جدی است که عنوان شده این بازیکن در ترکیب اصلی استقلال برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد. مشکل، اما اینجاست که اسم فرشید اسماعیلی هنوز به فهرست آسیایی استقلال اضافه نشده است. در واقع تا زمانی که قرارداد او تمدید نشود و کد تمدید قراردادش در کنار اسم این بازیکن به AFC ارسال نشود او شانس بازی کردن در ترکیب استقلال را ندارد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها