|

درخشش مهدی ترابی مقابل گوا؛ یک گل و یگ پاس گل

مهدی ترابی در این بازی ابتدا از روی نقطه پنالتی گل نخست را به ثمر رساند و در ادامه با یک سانتر گل دوم پرسپولیس را برای سیدجلال حسینی ساخت.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی ترابی ستاره پرسپولیس در مقابل گوا بود و توانست با گلزنی و پاس گلی که داد، درخشش خود را تکمیل کند. پرسپولیس ایران و گوای هند در سومین بازی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر 1 به سود شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید، مهدی ترابی در این بازی ابتدا از روی نقطه پنالتی گل نخست را به ثمر رساند و در ادامه با یک سانتر عالی گل دوم پرسپولیس را برای سیدجلال حسینی ساخت.

هافبک شماره 9 تیم پرسپولیس که در بازی های گذشته این تیم نیز روی گل های به ثمر رسیده تاثیرگذار بود و پاس گل داده بود در این بازی هم کار را به عنوان هافبک چپ آغاز کرد، و از کناره ها مدافعان تیم گواه را آزار داد. ترابی همچنین این شانس را داشت تا پنالتی دوم قرمزها را تبدیل به گل سوم این تیم کند اما محمد حسین کنعانی زادگان با اصرار به زدن ضربه پنالتی اجازه دبل به ترابی نداد.

ترابی؛ موثرترین بازیکن پرسپولیس

نکته جالب این‌که ترابی مقابل الوحده و الریان هم با پاس های کلیدی خود زمینه گلزنی را برای بازیکنان پرسپولیس به وجود آورده بود و حالا او در بازگشت به جمع قرمزها، پنجمین پاس گل خود را ثبت کرده و موثرترین بازیکن این تیم لقب گرفته است.

ترابی در جریان هر بازی، فرصت خاصی را هدر نمی‌دهد

فرصت‌طلبی، مهم‌ترین ویژگی مهدی ترابی است، یک خاصیت کلیدی که در هر وقت در ترکیب قرمزها حضور داشته، بارها به کمک پرسپولیس آمده و ورق بازی‌ها را به نفع این تیم برگردانده است. ترابی در جریان هر بازی، فرصت خاصی را هم هدر نمی‌دهد. او به اندازه کافی صبر می‌کند تا یک فرصت ایده‌آل به دست بیاورد و سپس به بهترین شکل ممکن، از آن فرصت به سود تیم استفاده می کند در بسیاری از این بازی‌ها، نقش محوری مهدی ترابی انکارنشدنی به نظر می‌رسد. بازیکنی که انگار برای عوض کردن نتیجه بازی متولد شده است.

منبع: فوتبالی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی