|

تکلیف 5 بازیکن بارسلونا مشخص نیست

بارسا به فاصله 3 روز تا بازی با والنسیا در روز نخست لالیگا همچنان قرارداد پنج بازیکن خود از جمله اولمو را ثبت نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

بعدازظهر دوشنبه در لالیگا، باشگاه بارسلونا قرارداد اریک گارسیا، کلمنت لنگله و آنسو فاتی را ثبت کرد که همگی پس از انتقال قرضی به بارسا بازگشته‌اند. از این سه نفر، تنها گارسیا برای بازی با والنسیا در دسترس خواهد بود، زیرا مدافع فرانسوی در رمپ خروج قرار دارد و مهاجم اسپانیایی - گینه‌ای که آینده اش اصلاً مشخص نیست، همچنان مصدوم است. آنسو از سه هفته پیش مصدوم است.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از ورزش سه؛ هانسی فلیک هنوز مطمئن نیست که بتواند از دنی اولمو، اینیگو مارتینز، پابلو توره، پائو ویکتور و الکس وایه استفاده کند. طبق مقررات، حتی اگر پنج دقیقه قبل از سوت شروع، ثبت قرارداد انجام شود، بازیکن می تواند بازی کند.

سرمربی آلمانی در حال حاضر بیش از همه اصرار برای حضور اینیگو مارتینز در مستایا دارد. پائو ویکتور بازیکن دیگری است که مربی دوست دارد در اولین بازی فصل در اختیار داشته باشد. برای توره، وایه و اولمو شرایط کمی متفاوت است. در مورد اولمو که فقط سه جلسه با بارسا تمرین کرده و در پست او بازیکنان خوب دیگری نیز هستند، عجله‌ای در کار نیست.

بعد از شکست 3-0 برابر موناکو، بارسلونا باید واکنشی فوری نشان دهد و در زمین دشوار والنسیا پیروز شود.

در هر صورت، بارسا فعلا برای بازی روز نخست لالیگا، تراشتگن، پنیا، کنده، کوبارسی، اریک گارسیا، کریستنسن، بالده، لنگله، گوندوگان لامین یامال، لواندوفسکی، فران تورس، رافینیا، هکتور فورت، سرجی دومینگوئز، جرارد مارتین، کاسادو، مارک برنال، کیم جونینت و تونی فرناندز را در فهرست دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها