|

(عکس) کاپیتان بارسلونا با چشمان گریان رفت!

کاپیتان و زننده یکی از مهم‌ترین گل‌های تاریخ بارسلونا، پس از 18 سال از باشگاه محبوبش جدا شد.

لینک کوتاه کپی شد

دوران سرجی روبرتو در بارسلونا به پایان رسید. روبرتو که از سال 2006 در باشگاه بارسلونا حضور داشت و تحت نظر پپ گواردیولا اولین بازی خودش را برای تیم اصلی انجام داد، با کسب همه افتخارات تیمی ممکن، بلوگرانا را ترک خواهد کرد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ باشگاه بارسلونا امروز مراسمی به افتخار سرجی روبرتو برگزار کرد و علاوه بر خود او و مسئولان باشگاه، اسطوره‌هایی مانند ژاوی، کارلس پویول و جرارد پیکه هم در این مراسم حاضر شدند. سرجی روبرتو در سخنرانی خداحافظی‌اش گفت: 

دوست داشتم داخل زمین خداحافظی کنم اما برای حمایت شما در این سال‌ها که لحظات فراموش‌نشدنی را با هم گذراندیم، همیشه سپاسگزار خواهم بود. خواسته‌های شما، من را به بازیکنی که امروز هستم تبدیل کرد. همیشه در قلب من خواهید بود. 

من با افتخار می‌روم، ۱۸ سال همه تلاشم را برای بارسلونا انجام دادم. بارسا باشگاه زندگی من است و خواهد بود. این دوره به پایان می‌رسد اما مطمئنم دوباره به هم می‌رسیم.

بهترین گلم؟   اگر مجبور باشم یک گل انتخاب کنم، احتمالا اولین گل مقابل باته بوریسوف را انتخاب می‌کنم. همچنین در برنابئو و گل مقابل پاری سن ژرمن. من خوش شانس بودم که آنجا بودم و همیشه به یاد خواهد ماند.

مراسم خداحافظی سرجی روبرتو در بارسلونا حضور اساطیر بارسلونا در مراسم

 

جام های سرجی روبرتو - افتخارات سرجی روبرتو سرجی روبرتو در بارسلونا این افتخارات را کسب کرد. 
اشک‌های روبرتو هنگام سخنرانی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها