|

درخشش ستاره های آکادمی بارسلونا در یورو 2024

در رقابت های یورو، سه تا از بازیکنانی که محصول آکادمی بارسلونا یا همان لاماسیا هستند، خوش درخشیده اند و عملکرد بسیار خوبی داشته اند.

لینک کوتاه کپی شد

بازی های یورو 2024 به مرحله نیمه رسیده است و در این مرحله از رقابت ها قرار است که در یک سو تیم ملی هلند به مصاف تیم ملی انگلیس برود و در سوی دیگر هم تیم ملی فرانسه با تیم ملی اسپانیا روبرو خواهد شد و به این ترتیب دو بازی بسیار جذاب را خواهیم دید.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از فوتبالی؛ در حال حاضر در جدول بهترین های یورو 2024 از لحاظ پاس گل، می بینیم که ژاوی سیمونز از تیم ملی هلند با سه پاس گل در صدر جدول ایستاده است. از سوی دیگر لامین یامال از تیم ملی اسپانیا هم سه پاس گل داده است و به همراه ژاوی سیمونز در رده اول است. دنی اولمو از تیم ملی اسپانیا هم دو پاس گل داده است و پس از ژاوی سیمونز و لامین یامال در رده سوم قرار دارد. البته بازیکنان زیادی هستند که دو پاس گل در یورو 2024 داده اند.

هم ژاوی سیمونز، هم لامین یامال و هم دنی اولمو بازیکنانی هستند که محصول آکادمی بارسلونا یا همان لاماسیا هستند و حالا می بینیم که در یورو 2024 از لحاظ پاس گل بهترین بازیکنان هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها