|

ادامه مشکل انتخاب ورزشگاه برای پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها هنوز زمین مناسبی را برای برگزاری بازی‌های خود پیدا نکرده اند.

لینک کوتاه کپی شد

همان طور که پیش تر در طرفداری نوشتیم هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با توجه به وضعیت چمن ورزشگاه آزادی و اقدامات عمرانی که برای مرمت و بازسازی این استادیوم در حال انجام است، طبق تاکید سازمان لیگ باید استادیوم دیگری را به عنوان ورزشگاه محل برگزاری بازی‌های خانگی خود معرفی کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در این میان تا همین چند روز قبل پیش بینی می شد محتمل‌ترین استادیوم برای انتخاب پرسپولیسی‌ها، ورزشگاه کیش است.

از چندی قبل مسئولان منطقه آزاد کیش به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد دادند بازی‌های خود را در این منطقه برگزار کنند. باشگاه پرسپولیس این موضوع را با کادر فنی مطرح کرد اما یحیی گل محمدی هنوز پاسخ نهایی را به باشگاه برای انتخاب این استادیوم نداده است.

این در حالی است که مدتی بعد و پس از اینکه باشگاه پرسپولیس پاسخی به این پیشنهاد نداد، همین پیشنهاد به باشگاه استقلال ارائه شد و حتی مدیران باشگاه استقلال نیز در کیش حضور پیدا کرده تا از وضعیت و البته کیفیت چمن ورزشگاه مطمئن شوند.

حالا باید دید بالاخره یحیی گل محمدی راضی به برگزاری بازی‌های تیمش در کیش خواهد شد یا باشگاه استقلال پیش دستی کرده و سرمربی سرخ پوشان مجبور می شود استادیوم دیگری را به باشگاه معرفی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها